danus00 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 witam serdecznie w momęcie szybkiego ruszania np z pod świateł występuje dziwny dzwięk coś jak by piszczenie albo jakby coś o coś tarło , występuje to zawsze jak dodam wiećej obrotów jak bym chciał z piskeim ruszyć , czy to oznacza że mam sprzęgło do wymiany ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 To oznacza, że musisz podjechać do jakiegoś warsztatu by to osłuchali :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/48740-piszczace-sprzeglo/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danus00 Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 dzięki przejade się do serwisu SUBARU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_gda Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Witam, mam ten sam "problem"/"bolączkę" - przy ruszaniu z zwiększonego zakresu obrotów i przytrzynanym minimalnie sprzęgłem słychać takie trąbienie/piszczenie czy cos w tym stylu. Czy byłeś może na diagnozie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 A czy efekt nie występuje przy hamowaniu na wstecznym?? mailem coś podobnego w SFD i dpf dotykał do osłony pod silnikiem. Fachowcy oglądali , słuchali, i nic nie uradzili az sam się wkurzyłem i wyśledziłem dziada. Wszyscy mówili ze dwu masa ćwierka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_gda Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Ja ma benzynę. Nie odnotowałem problemu na wstecznym biegu. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 występuje dziwny dzwięk coś jak by piszczenie albo jakby coś o coś tarło , występuje to zawsze jak dodam wiećej obrotów jak bym chciał z piskeim ruszyć To w sumie chyba dobrze. Chcesz ruszyć z piskiem i auto rusza z piskiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danus00 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 występuje dziwny dzwięk coś jak by piszczenie albo jakby coś o coś tarło , występuje to zawsze jak dodam wiećej obrotów jak bym chciał z piskeim ruszyć To w sumie chyba dobrze. Chcesz ruszyć z piskiem i auto rusza z piskiem może i dobrze ale co to za pisk aż ciarki przechodzą ! Ja ma benzynę. Nie odnotowałem problemu na wstecznym biegu. Pozdr. byłem w serwisie i twierdza że raczej sprzęgło się kończy bo nic innego nie widzą , jestem umowiony do jeszcze jednego magika może on powie coś więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_gda Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 występuje dziwny dzwięk coś jak by piszczenie albo jakby coś o coś tarło , występuje to zawsze jak dodam wiećej obrotów jak bym chciał z piskeim ruszyć To w sumie chyba dobrze. Chcesz ruszyć z piskiem i auto rusza z piskiem może i dobrze ale co to za pisk aż ciarki przechodzą ! Ja ma benzynę. Nie odnotowałem problemu na wstecznym biegu. Pozdr. byłem w serwisie i twierdza że raczej sprzęgło się kończy bo nic innego nie widzą , jestem umowiony do jeszcze jednego magika może on powie coś więcej Dzięki za info. Nie chce mi się wierzyć, że sprzęgło wydaje taki odgłos. Ja mam 38 tyś przebiegu więc ciężko mówic o kończącym się sprzęgle w 2.0 DOHC. Jeśli uda Ci się coś ustalić prośba o info. Z góry dziękuję. Pozdrawiam, Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaKul Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 U mnie też tak było. Przy dodawaniu gazu dziwny piszczący dźwięk. Okazało się, że to pasek wieloklinowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danus00 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 U mnie też tak było. Przy dodawaniu gazu dziwny piszczący dźwięk. Okazało się, że to pasek wieloklinowy. nie to nie może być pasek , to słychać tylko i wyłącznie przy szybszym ruszaniu jak tak przytrzymamy sprzęgło dłużej występuje dziwny dzwięk coś jak by piszczenie albo jakby coś o coś tarło , występuje to zawsze jak dodam wiećej obrotów jak bym chciał z piskeim ruszyć To w sumie chyba dobrze. Chcesz ruszyć z piskiem i auto rusza z piskiem może i dobrze ale co to za pisk aż ciarki przechodzą ! Ja ma benzynę. Nie odnotowałem problemu na wstecznym biegu. Pozdr. byłem w serwisie i twierdza że raczej sprzęgło się kończy bo nic innego nie widzą , jestem umowiony do jeszcze jednego magika może on powie coś więcej Dzięki za info. Nie chce mi się wierzyć, że sprzęgło wydaje taki odgłos. Ja mam 38 tyś przebiegu więc ciężko mówic o kończącym się sprzęgle w 2.0 DOHC. Jeśli uda Ci się coś ustalić prośba o info. Z góry dziękuję. Pozdrawiam, Michał no ja mam ponad 95 tys więc kto wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 ruszaniu jak tak przytrzymamy sprzęgło dłużej ZCTW to nie na tym plega szybkie ruszanie tylko palenie sprzęgła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danus00 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 ruszaniu jak tak przytrzymamy sprzęgło dłużej ZCTW to nie na tym plega szybkie ruszanie tylko palenie sprzęgła no wydaje mi się że nie da rady szybko ruszyc bez delikatnego przytrzymania sprzęgła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daddykubs Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Niski ton, pisk/zgrzyt wystepujacy przy gwaltownym puszczeniu sprzegla powyzej 1200 obr. Pada DMF i pierwsza ofiara jest przedwczesnie zjedzone sprzeglo. U mnie padlo przy 46k mil (x1,6 =km). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_gda Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Co to DMF? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 DwumasowekołozaMaFowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daddykubs Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Jop. Przepraszam- sie zapomnialem :-) DMF- Dual Mass Flywheel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_gda Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 DwumasowekołozaMaFowe? Mocne Jop. Przepraszam- sie zapomnialem DMF- Dual Mass Flywheel Dzięki za sprostowanie. Sprawdzę u siebie. Przez chwilę myślałem, że to pasek klinowy ale skoro to dwumas to poważniejszy problem. Muszę sprawdzić. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarakzs Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Witam Mam ten objaw jak w pierwszy poscie. Dodatkowo, cwierkanie przy ruszaniu i na 2, np w manewrach po parkingu na polsprzegle. W poniedzialek jade na wymiane, no wlasnie wymiane czego ? Buda nie rzuca, nie ma jakis dziwnych zachowac, oprocz sprzegla ktore bierze bardzo wysoko, ledwo czasami ruszam by mi nie zgasl poza tym to cwierkanie i pedal jest twardy w porownaniu z kazdym autem w ktorym siedzialem. Mechanicy uznali, ze to nie koniecznie musi byc dwumas. I moze wystarczy wymienic cos w sprzegle, ew wymienie cale. Generalanie chce pozbyc sie tego odglosu i usprawnic prace sprzegla bo ciezko sie tak jezdzi (rusza). Mam maly problem z kasa teraz i jezeli jest to mozliwe, nie wymieniac dwumasy teraz. Moje pytania na ktore chce miec odpowiedz w poniedzialek: 1. Czy ktos obeznany w temacie moglby doradzic ktora czesc w sprzegle moze byc odpowiedzialna za takie zachowanie auta ? 2. Czy jest szansa ze pojezdzilbym na tej dwumasie po wymianie sprzegla i czy to ucichnie ? 3. Jak poznac, ze pada kolo dwumasowe ? Czy to rzeczywiscie same piski wystarcza by je wymieniac ? 4. Moze ktos wymienial same sprzeglo przy takich objawach jakie mam ja ? 5. kolo dwumasowe + sprzeglo - jakich firm unikac, a na jakie zwracac uwage przy ewentualnym zakupie ? 6. Dodatkowo zapytam Rozrzad - czego unikac, co szukac ? Generalnie bylbym szczesliwy gdybym wymiane dwumasy mogl przeciagnac przynajmniej rok, wymieniajac teraz nawet samo sprzeglo. Czy warto tak zrobic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się