Jump to content

uszczelnienie silnika


umberto
 Share

Recommended Posts

witam,

 

ogladałem dziś dość fajne autko: imprezkę 2,0 NA

 

Zauważyłem,że dość mocno poci się od spodu oraz ,że uszkodzona jest guma na drążku kierowniczym (poprawcie mnie,jeśli coś nazwałem nie tak).

 

Jakie mogą być koszty doprowadzenia tego do porządku?

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Ale skąd się poci? Z miski, z deklów? Sprecyzuj trochę a będzie można wycenić usługę mniej więcej. A co do mieszka na przekładni to nie ma nic trudnego aby go zmienić więc to groszowe sprawy.

Link to comment
Share on other sites

grunt skąd dokładnie leci... dokładnie trzeba się rozglądnąć... może zasuwać skądkolwiek i spływać na spód misy (grawitacja Panie) a mieszek to pryszcz natomiast pamiętaj, że do Subaru "nic" kosztuje 100 PLN :-)))

Link to comment
Share on other sites

Ale skąd się poci? Z miski, z deklów? Sprecyzuj trochę a będzie można wycenić usługę mniej więcej. A co do mieszka na przekładni to nie ma nic trudnego aby go zmienić więc to groszowe sprawy.

 

Panowie, silnik subaru widziałem dziś po raz pierwszy...mówiąc krótko cholera wie skąd cieknie..."spływa" jakby w okolicę wydechu...spływa to za duże słowo...

 

Może jakieś warianty mi przedstawicie?

 

Pozdr

Link to comment
Share on other sites

przyjacielu. Piszesz o wycieku i czy ciezkoto ogarnąć... jeżeli będziesz wiedział skąd dokładnie cieknie będzie można powiedzieć co to może być i jak to ogarnąć... to może być wszystko

Link to comment
Share on other sites

to może być pierdyliard rzeczy - zrób foto , to może oznaczać male koszta czyli do "pińcet złotych piękny kawalerze" , albo znaczne czyli "...a idźta do domu": :)

 

diagnosta coś wspomniał o jakimś wałku rozrządu, że to może stamtąd...

Link to comment
Share on other sites

Czyli simering z wałka rozrządu. A wiec rozrząd trzeba rozbierać a jak się go już ściągnie to najlepiej zmienić wraz z pompą wody i simeringami na drugim wałku i wale.

Link to comment
Share on other sites

Czyli simering z wałka rozrządu. A wiec rozrząd trzeba rozbierać a jak się go już ściągnie to najlepiej zmienić wraz z pompą wody i simeringami na drugim wałku i wale.

rozrząd robiony jakieś 30 tys km temu...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...