Jump to content

Wymiana maglownicy z WRX do S-turbo


Swoon
 Share

Recommended Posts

Witam nosze sie z zamiarem wymiany układu kierowniczego tzn maglownicy z WRX EU do mojego S-turbo. W zwiazku z tym mam pytanie czy ktos taki proceder juz przerabiał ile jest przy tym grzebania jakie koszty jakie części i najważniejsze czy to wogóle coś zmienia w prowadzeniu

Za wszelkie ciekawostki i spostrzeżenia dziekuje

Wiem ze część z kolegów ma mocno zmienione Forki i ma pewną wiedze w związku z tym zapraszam do wypowiedzi

 

Swoon

Link to comment
Share on other sites

wymiana polepsza prowadzenie i wyczucie auta. Jeżeli chodzi o przekładkę przekładni z WRX to w zasadzie jest to plug and play. Najlepiej zrobić to razem z kolumną kierowniczą od WRX. Koszt - zależy od ceny gratów jakie się znajdzie. Robocizna - w zależności od zakładu gdzie to będziesz robił. Warto przy okazji wymienić gumy mocujące przekładnię. Po wszsytkim oczywisćie ustawienie geometrii.

 

Ja u siebie założyłem przekłądnię z Sti /a zatem inne przełożenie/ i jest wogóle rewelacyjnie, ale dodatkowo wymieniłem całą kolumnę kierowniczą, drążki itp. , żeby nie kombinować z krzyżakami itp.

 

ja w zasadzie już jestem przyzwyczajony. Ale bartekfi po jeździe moim forkiem mówi że jest ogromna różnica na plus.

Link to comment
Share on other sites

siekla, czyli co, z WRX to jest plug and play, a z STI już nie?

 

w imprezie mam Q-rack'a 2.1 obrotu, i jak po 2 miesiącach wsiadłem do Forka to nie potrafiłem jeździć :D

2.1 obrotu kołem a 3.4 to przepaść.

 

a w garażu leży przekładnia od STI 07 więc szczególnie interesujące jest pytanie z pierwszego wersu mojej wypowiedzi ;)

 

jedyny minus to taki, że przy q-rack'u ciężko mi chodzi kierownica, jakby bez wspomagania - ale to może wina pompy?

Link to comment
Share on other sites

Nadal nie wiem czy wiec powinienem kupowac samą przekladnie czy również kolumnę wspominany krzyżak drążki ..... coś jeszcze?

Ale czy ktoś już zmieniał na taki setup czy prowadzenie i zakres lock to lock sie zmienia wzgledem fabrycznej?

Link to comment
Share on other sites

kupić najlepiej komplet - magiel, kolumnę kierowniczą, itd itp

lock to lock w Forku S to 3,4 obrotu, a w WRX zdaje się 3,1 czy 3,2. W STI jest ok. 2,6 a w Q-rack-u jest 2,1.

Poprawa pewnie jakaś będzie, ale istotnie odczywalne pewnie byłoby wsadzenie przekładni z STI, chociaż taka z WRX też pewnie ma inną charakterysytkę, nie tylko lock-to-lock.

Link to comment
Share on other sites

tutaj nawet nie chodzi o ilosc obrotów - ale o konstrukcje wenętrzną /zębów, zębatek/ i wyczucie auta. Jest róznica pomiędzy Sti a WRx. - tak jak pisze tzd. Najlepiej kupowac komplet - magiel z kolumna.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...