Skocz do zawartości

Wymiana maglownicy z WRX do S-turbo


Swoon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam nosze sie z zamiarem wymiany układu kierowniczego tzn maglownicy z WRX EU do mojego S-turbo. W zwiazku z tym mam pytanie czy ktos taki proceder juz przerabiał ile jest przy tym grzebania jakie koszty jakie części i najważniejsze czy to wogóle coś zmienia w prowadzeniu

Za wszelkie ciekawostki i spostrzeżenia dziekuje

Wiem ze część z kolegów ma mocno zmienione Forki i ma pewną wiedze w związku z tym zapraszam do wypowiedzi

 

Swoon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana polepsza prowadzenie i wyczucie auta. Jeżeli chodzi o przekładkę przekładni z WRX to w zasadzie jest to plug and play. Najlepiej zrobić to razem z kolumną kierowniczą od WRX. Koszt - zależy od ceny gratów jakie się znajdzie. Robocizna - w zależności od zakładu gdzie to będziesz robił. Warto przy okazji wymienić gumy mocujące przekładnię. Po wszsytkim oczywisćie ustawienie geometrii.

 

Ja u siebie założyłem przekłądnię z Sti /a zatem inne przełożenie/ i jest wogóle rewelacyjnie, ale dodatkowo wymieniłem całą kolumnę kierowniczą, drążki itp. , żeby nie kombinować z krzyżakami itp.

 

ja w zasadzie już jestem przyzwyczajony. Ale bartekfi po jeździe moim forkiem mówi że jest ogromna różnica na plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siekla, czyli co, z WRX to jest plug and play, a z STI już nie?

 

w imprezie mam Q-rack'a 2.1 obrotu, i jak po 2 miesiącach wsiadłem do Forka to nie potrafiłem jeździć :D

2.1 obrotu kołem a 3.4 to przepaść.

 

a w garażu leży przekładnia od STI 07 więc szczególnie interesujące jest pytanie z pierwszego wersu mojej wypowiedzi ;)

 

jedyny minus to taki, że przy q-rack'u ciężko mi chodzi kierownica, jakby bez wspomagania - ale to może wina pompy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal nie wiem czy wiec powinienem kupowac samą przekladnie czy również kolumnę wspominany krzyżak drążki ..... coś jeszcze?

Ale czy ktoś już zmieniał na taki setup czy prowadzenie i zakres lock to lock sie zmienia wzgledem fabrycznej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupić najlepiej komplet - magiel, kolumnę kierowniczą, itd itp

lock to lock w Forku S to 3,4 obrotu, a w WRX zdaje się 3,1 czy 3,2. W STI jest ok. 2,6 a w Q-rack-u jest 2,1.

Poprawa pewnie jakaś będzie, ale istotnie odczywalne pewnie byłoby wsadzenie przekładni z STI, chociaż taka z WRX też pewnie ma inną charakterysytkę, nie tylko lock-to-lock.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...