Swoon Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Witam nosze sie z zamiarem wymiany układu kierowniczego tzn maglownicy z WRX EU do mojego S-turbo. W zwiazku z tym mam pytanie czy ktos taki proceder juz przerabiał ile jest przy tym grzebania jakie koszty jakie części i najważniejsze czy to wogóle coś zmienia w prowadzeniu Za wszelkie ciekawostki i spostrzeżenia dziekuje Wiem ze część z kolegów ma mocno zmienione Forki i ma pewną wiedze w związku z tym zapraszam do wypowiedzi Swoon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) Odezwij się do użytkownika Siekla On wie wszystko o S-Turbo Edytowane 23 Listopada 2012 przez Subaru_Forester Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoon Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Może kolega Siekla w związku z tym coś sie wypowie Jestem ciekaw jak to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 z tego co wyczytałem, bo taki plan miałem i u siebie, to najlepiej wymienić przekładnię razem z kolumną kierowniczą - w innym przypadku trzeba więcej sztukować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 wymiana polepsza prowadzenie i wyczucie auta. Jeżeli chodzi o przekładkę przekładni z WRX to w zasadzie jest to plug and play. Najlepiej zrobić to razem z kolumną kierowniczą od WRX. Koszt - zależy od ceny gratów jakie się znajdzie. Robocizna - w zależności od zakładu gdzie to będziesz robił. Warto przy okazji wymienić gumy mocujące przekładnię. Po wszsytkim oczywisćie ustawienie geometrii. Ja u siebie założyłem przekłądnię z Sti /a zatem inne przełożenie/ i jest wogóle rewelacyjnie, ale dodatkowo wymieniłem całą kolumnę kierowniczą, drążki itp. , żeby nie kombinować z krzyżakami itp. ja w zasadzie już jestem przyzwyczajony. Ale bartekfi po jeździe moim forkiem mówi że jest ogromna różnica na plus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 siekla, czyli co, z WRX to jest plug and play, a z STI już nie? w imprezie mam Q-rack'a 2.1 obrotu, i jak po 2 miesiącach wsiadłem do Forka to nie potrafiłem jeździć 2.1 obrotu kołem a 3.4 to przepaść. a w garażu leży przekładnia od STI 07 więc szczególnie interesujące jest pytanie z pierwszego wersu mojej wypowiedzi jedyny minus to taki, że przy q-rack'u ciężko mi chodzi kierownica, jakby bez wspomagania - ale to może wina pompy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 jak dobrze kojarze - to przy przekładni z sti dochodzi problem z krzyżakiem, ktorego nie ma przy forku i wrx / ale o tez zalezy od rocznika przekladni/ - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Do wrx-owej przekładni krzyżak z s-turbo też nie podejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoon Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Nadal nie wiem czy wiec powinienem kupowac samą przekladnie czy również kolumnę wspominany krzyżak drążki ..... coś jeszcze? Ale czy ktoś już zmieniał na taki setup czy prowadzenie i zakres lock to lock sie zmienia wzgledem fabrycznej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 kupić najlepiej komplet - magiel, kolumnę kierowniczą, itd itp lock to lock w Forku S to 3,4 obrotu, a w WRX zdaje się 3,1 czy 3,2. W STI jest ok. 2,6 a w Q-rack-u jest 2,1. Poprawa pewnie jakaś będzie, ale istotnie odczywalne pewnie byłoby wsadzenie przekładni z STI, chociaż taka z WRX też pewnie ma inną charakterysytkę, nie tylko lock-to-lock. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Zagadka. Ile obrotow jest na filmiku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 bzyq 2,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 2.6 jest też ponoć w wrx-ach Hawkach. tyle że charakterystyka mimo wszystko rzekomo inna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 tutaj nawet nie chodzi o ilosc obrotów - ale o konstrukcje wenętrzną /zębów, zębatek/ i wyczucie auta. Jest róznica pomiędzy Sti a WRx. - tak jak pisze tzd. Najlepiej kupowac komplet - magiel z kolumna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się