Jump to content

Wyciek oleju spod pokrywy zaworów. Czy to duży problem do usunięcia?


bzyq
 Share

Recommended Posts

Jak w temacie. Sączy mi się troszkę oliwa z uszczelki dekla zaworów od strony filtra powietrza.

Dużo zachodu jest z wymianą uszczelki pod dekielkiem? Ile czasu może to zająć. Jaki koszt może być takiej usługi?

Warto robić samemu czy lepiej oddać w fachowe ręce? Przy silnikach rzędowych, gdzie pokrywka jest u góry taki zabieg to pikuś i bułeczka z masłem. Tu widzę problem głównie z dostępem do pokrywki.

Przerabiał ktoś temat?

Link to comment
Share on other sites

Czy ciezko- raczej nie,ale to juz zalezy od predyspozycji manualnych :D

Przy dobrym ukladzie do zrobienia w 1,5 -2h bo od strony filtra lepszy dostep jest.

 

Oj uwierz mi w nie ktorych rzedowkach jest o wiele gorszy dostep i bardziej czasochlonny niz to sie wydaje.

Edited by Mike85
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Jak w temacie. Sączy mi się troszkę oliwa z uszczelki dekla zaworów od strony filtra powietrza.

Dużo zachodu jest z wymianą uszczelki pod dekielkiem? Ile czasu może to zająć. Jaki koszt może być takiej usługi?

Warto robić samemu czy lepiej oddać w fachowe ręce? Przy silnikach rzędowych, gdzie pokrywka jest u góry taki zabieg to pikuś i bułeczka z masłem. Tu widzę problem głównie z dostępem do pokrywki.

Przerabiał ktoś temat?

 

wprawny mechanik robi to w 30 min., wiec luz

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Jest sens, da rade na dzwignietym przodzie

nie wiem jak u was w turbo ,ale u mnie nie było problemu, ewentualnie problemów moze przysporzyć wydobycie dekla. Ja po prostu upusciłem go na karton ;-)

 

mnie zajeło chyba 1.5h obie strony z czyszczeniem itp. wiec mysle ok 2h spokojnie dasz rade

Edited by Matiz
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ok to już wiem, że się da szybko więc w serwisie taka usługa to też nie powinien być kosmos cenowy. Za zimno trochę na kanał:(

A olej trzeba spuszczać ? Na logikę na postoju nie powinno być tam oleju.

Link to comment
Share on other sites

uszczelka orginal, za drugim razem 2godz. czyscilem glowice z oleju zeby silikon dobrze trzymal :) pech chyba, teraz do serwisu chyba pojade :)

 

silikon to tylko mozna dac przy zalamaniach uszczelki. jak dobrze odtluszczone to musi byc dobrze z nowa uszczelka.

a nawet gdyby sie gdzies podwinala,to by lecialo z niego jak z "prosiaka" a nie sie pocilo ;D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...