Jump to content

Imreza GT '99 zbyt niskie cisnienie doladowania......


szyja1000
 Share

Recommended Posts

Witam,,,,mam pytanie;

Turbo timer wskazuje 0.6 bar doladowanie przy przyspieszaniu natomiast na wolnych obrotach -0.6 bar wiem ze Impreza powinna miec ok 0.9 bar tak wiec pytam czy ktos z Was mial podobny problem.Przebieg auta to 196tys.km.

Pozdrawiam i czekam na opinie.

Link to comment
Share on other sites

Wrzuć zdjęcie widoku pod maską, bo ciężko rozgryźć, czy mówimy o nieserwisowanym trupie ze sparciałymi wężykami/rurami, łąpiącym lewe powietrze, na stożku i bloł dżobie za 100 rubli, co by wyjaśniało szarpanie w Twoim innym temacie, czy po prostu masz jakąś typową usterkę... Ew. zostaje kryształowa kula i fusy :)

Edited by graft
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

90 % materfuka sprzedawców lub super magików po prostu lubi skrecic boost z obawy o panewki , lub już coś usłyszeli i boost obniżają .. spotykałem się z tym wiele razy ... , nie mówię że to twój przypadek ( ustawisz boost prawidłowy jedno przyspieszenie i rrrrrrrrrrrrrrrrrrr) , ale diagnostyka online via forum może trochę potrwać i nie jest najlepszym sposobem szybkiej naprawy...

 

Graft fusy najlepsze nie zbiją się :)

Link to comment
Share on other sites

Mam to samo. W przyszły czwartek jadę do pana Zbyszka z Bajecznej w Wawie. Jak coś wymyślimy to dam znać. Podejrzenie póki co pada na "jakąś" kosmiczną nieszczelność w dolocie, stąd te 0.6 bara. Chociaż gdzieś ktoś kiedyś pisał na forum, że 0.6 dmucha w momencie jak silnik przechodzi w tryb serwisowy. Ale czy to prawda to nie wiem...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...