Skocz do zawartości

Impreza Bug 2.0 n/a - błąd i kilka problemów - spalanie i szarpanie


Avic

Rekomendowane odpowiedzi

Jak okaże się, że to sonda, to Ci sprzedam moją jak będziesz chciał :)

Będę jeszcze raz musiał podjechać na analizator spalin i zobaczyć wtedy jak wygląda open/close loop. W ostateczności ustawię korektę na -50% i będzie MUSIAŁ palić mniej :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i przedmikołajkowy UP!

Auto jest na regulacji zaworów. Wg mechanika: ssące miał za duży luz i klepały, wydechowe były ponoć bardzo ciasno, choć jeszcze nie były całkowicie podparte.

Prócz tego auto miało sprawdzany MAPsensor- sprawny. Świece ok, kable ok.

Wszystko sprawne. Tylko gumę na przegubie mam pękniętą;(

 

 

Tak czy inaczej - chyba nie wyrobię się z odbiorem samochodu dziś. Relacja z jazdy próbnej już wkrótce :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód jednak odebrany.

Wyszło jeszcze, że muszę wymienić świece, bo: "są włożone jakieś najzwyklejsze stare ngk. Jednoelektrodowe to się do lanosa kładzie a nie do subaru". - ale sam mechanik nie chciał części zamawiać, mówił, żebym sobie sam zamówił jakieś porządne świece, bo będzie taniej -> :blink: Polecał jakieś 4elektrodowe nkg, mówiąc, że stare i złe świece mogą bardzo wpływać na spalanie.Prócz tego jeszcze ta osłona przegubu i jakaś nieszczelność na łączniku wydechu. Widocznie coś źle poskładałem, jak zdejmowałem kata.

 

Co do stanu zaworów: po stronie kierowcy ponoć prawie nic nie dotykali, po stronie pasażera - wydechowe za ciasno, ssące za luźno i trza było wszystkie po tej stronie poprawiać.

Silnik pracuje ciszej. Tzn tak samo cicho jak zawsze, ale po prostu zniknęło stukanie. W sumie dopiero jak się zrobiło cicho w samochodzie uświadomiłem sobie, że przedtem cicho nie było :grin: Z uwag na szybko jesze obroty szybciej schodzą po wciśnięciu sprzęgła. Co do spalania póki co nie mogę się wypowiedzieć. Lambda oscyluje jakoś...szybciej, choć może mi się wydaje. Tzn wg wskazań na torqe.

Samochód miał odpięte aku i znów musi się ustawić mapa benzyny, bo niestety jak wsiadłem w samochód, prawie od razu przełączył się na gaz i teraz obroty schodzą do ok 900, potem znów np do 1200, po czym po 2-3 sekundach schodzą do właściwych ok 750 - tzn mowa o zachowaniu po wciśnięciu sprzęgła. Przerabiałem już to- pomagało odpięcie klem na kilka godzin i przejechanie na PB kilkunastu km.

 

 

Stukowy dalej nie daje za wygraną - ewidentnie do wymiany - bo dalej wisi sobie w powietrzu i łapie błędy :D

Edytowane przez Avic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...