Skocz do zawartości

palące sie kontrolki: kontrola trakcji - check enige- mrugający cruise


nolan4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem odkąd załażyłem instalacje lpg w Subaru Legacy IV 2005 po przejechaniu zapaliły mi sie kontrolki kontroli trakcji, check engine , i mrugajacy tempomat(cruise) . Komputer stwierdził bład o nie drożnośći katalizatora. Błedy zostały wykasowane i obniżyłem mieszanke gazu bo była zbyt bogata wszystko było ok . Po przejechaniu 500 km problem wrócił. Czy ktoś spotkał sie z czyms takim? Czy idzie jakos ten bład ominąć lub coś zaślepić np.(strumienica) lub coś innego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś spotkał sie z czyms takim?

Ja trzy lata temu zakładałem gaz do swojego legasia. Przez dwa tygodnie codziennie jeździłem do gazownika na poprawki regulacji bo zapalała się kontrolka silnika. Mieli mnie tam już po wyżej uszu, ale to jest ich obowiązek skoro podejmują się montażu instalacji. Proponuję zrobić to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem odkąd załażyłem instalacje lpg w Subaru Legacy IV 2005 po przejechaniu zapaliły mi sie kontrolki kontroli trakcji, check engine , i mrugajacy tempomat(cruise) . Komputer stwierdził bład o nie drożnośći katalizatora. Błedy zostały wykasowane i obniżyłem mieszanke gazu bo była zbyt bogata wszystko było ok . Po przejechaniu 500 km problem wrócił. Czy ktoś spotkał sie z czyms takim? Czy idzie jakos ten bład ominąć lub coś zaślepić np.(strumienica) lub coś innego ?

 

Bylo ze 100 razy, srednio co 2 tyg takie pytanie sie pojawia.

Jest to standard nie tylko przy LPG, w pryzpadku gazu masz prosciej bo na 80% to zle wyregulowana instalka. Jezeli nie pomoze to polecma, jezdzic u mnie przestalo wywalac po jakis 5kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem odkąd załażyłem instalacje lpg w Subaru Legacy IV 2005 po przejechaniu zapaliły mi sie kontrolki kontroli trakcji, check engine , i mrugajacy tempomat(cruise) . Komputer stwierdził bład o nie drożnośći katalizatora. Błedy zostały wykasowane i obniżyłem mieszanke gazu bo była zbyt bogata wszystko było ok . Po przejechaniu 500 km problem wrócił. Czy ktoś spotkał sie z czyms takim? Czy idzie jakos ten bład ominąć lub coś zaślepić np.(strumienica) lub coś innego ?

 

Standardowy problem przy lpg NIEWYREGULOWANYM na korekty OBD. Niech gazownik zrobi dobrze swoją robotę i problem zniknie. Ewentualnie proszę o PW, jak sobie nie poradzisz. Poza tym, oprócz przyczyny, można usunąc skutek (również PW). Ale zacząłbym od dokładnej regulacji instalacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Bylo ze 100 razy, srednio co 2 tyg takie pytanie sie pojawia.

Jest to standard nie tylko przy LPG, w pryzpadku gazu masz prosciej bo na 80% to zle wyregulowana instalka. Jezeli nie pomoze to polecma, jezdzic u mnie przestalo wywalac po jakis 5kkm

 

A jaka może być przyczyna w przypadku.. benzyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylo ze 100 razy, srednio co 2 tyg takie pytanie sie pojawia.

Jest to standard nie tylko przy LPG, w pryzpadku gazu masz prosciej bo na 80% to zle wyregulowana instalka. Jezeli nie pomoze to polecma, jezdzic u mnie przestalo wywalac po jakis 5kkm

 

A jaka może być przyczyna w przypadku.. benzyny?

 

Katalizator do wymiany ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylo ze 100 razy, srednio co 2 tyg takie pytanie sie pojawia.

Jest to standard nie tylko przy LPG, w pryzpadku gazu masz prosciej bo na 80% to zle wyregulowana instalka. Jezeli nie pomoze to polecma, jezdzic u mnie przestalo wywalac po jakis 5kkm

 

A jaka może być przyczyna w przypadku.. benzyny?

 

Taka, ze elektronika OBD w Subaru jest bardzo czula. Daltego napisalem, ze przy LPG masz o tyle lepiej, bo mozesz instalke regulowac. Katalizator tez moze pasc, ale jest to dosc watpliwe, na razie to chyba jedynia Aga wymieniala (ale tez mial inne problemy z silniem), a postow z bledem P0420 byly dziesiatki.

U mnie serwis tez przepowiadal pad katalizatora (ktory wg ich opinii nie wystepuje czesto), bylo to przy 110kkm, ja jednak odwiedzilem Jako, odweidzilem inne serwisy z lpg, sam sie nauczylem regulowac i juz od ok 90kkm katalizator dziala jak nalezy :mrgreen:

 

Bylo ze 100 razy, srednio co 2 tyg takie pytanie sie pojawia.

Jest to standard nie tylko przy LPG, w pryzpadku gazu masz prosciej bo na 80% to zle wyregulowana instalka. Jezeli nie pomoze to polecma, jezdzic u mnie przestalo wywalac po jakis 5kkm

 

A jaka może być przyczyna w przypadku.. benzyny?

 

Katalizator do wymiany ;)

No tak ale u Ciebie AFAIr byly wczesniej inne problemy, ktore mogly sie do tego przyczynic :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@sherif, dobrze pamiętasz, aczkolwiek podejrzewam, że tu też jest błąd kata... trzeba sprawdzić :)

 

 

Na badaniu spalin zawsze miałam wszystko w najlepszym porządku ... btw ;)

 

Skoro autor watku pisze o tym bledzie to pewnie go ma :mrgreen:.

Statystycznie to chyba co piaty ma problem nr 420 :-P a ze spalinami nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...