funio85 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 (edytowane) Witam mam pytanie o seryjne wartość doładowania turbo, oraz podciśnienia, u mnie jest ok 0.6 turbo i 0, 6 podcisnienie, czy wszystko jest ok? Pozdrawiam Edytowane 18 Listopada 2012 przez funio85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 podciśnienie jest ok, doładowanie to 0,9-0,95 bara, więc auto nie jedzie jak powinno. Podjedź do MTSu ogarną pewnie w chwilę i nie poznasz auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_20vt Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 a ksiazkowe podcisnienie nie ma byc na zimnym 0,8 , na cieplym 0,7? czy to w ogole robi jakas roznice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 podciśnienie pokazuję Ci czy układ jest szczelny ale czy 0.6 czy 0.8 sam nie wiem czy jest różnica, kiedyś czytałem na forum eleboraty, że jak jest mniejsze to silnik nie ma kompresji itp itd, z doświadczenia z autami turbo czy w tych samych autach jest 0.6 czy 0.8 nie ma znaczenia a może to po prostu wina wskażników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funio85 Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Teraz jeszcze pytanie w jakim zakresie obrotów powinno pokazywać doładowanie 0.9 bara? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Teraz jeszcze pytanie w jakim zakresie obrotów powinno pokazywać doładowanie 0.9 bara? dokladnie to targetboost w mapie by trzeba podejzec, do "zgrubnej diagnostyki" circa od 3-3,5 do 5 krpm przy pelnym otwarciu przepustnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Teraz jeszcze pytanie w jakim zakresie obrotów powinno pokazywać doładowanie 0.9 bara? dokladnie to targetboost w mapie by trzeba podejzec, do "zgrubnej diagnostyki" circa od 3-3,5 do 5 krpm przy pelnym otwarciu przepustnicy zależy jeszcze na którym biegu to sprawdzasz .. na 1. i 2. możesz nie mieć pełnego doładowania ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 na 1. i 2. możesz nie mieć pełnego doładowania ;-) U mnie o dziwo właśnie jest pełne doładowanie :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyhu555 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 na 1. i 2. możesz nie mieć pełnego doładowania ;-) U mnie o dziwo właśnie jest pełne doładowanie :shock: No właśnie, kiedyś był poruszany temat na forum, jedni mają pełne doładowanie, drudzy nie, u mnie na przykład też nie ma pełnego doładowanie tylko 05-06 bara a przy bucie w podłodze głowę chce urwać, natomiast na 4 biegu od 3,5tyś z butem dopiero jest te 09-1,0 bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 (edytowane) Tak jak koledzy napisali 4-5 bieg przy pełnej dzidzie zobacz. Jeśli będzie 0,9 to w GT jest ok... Jak masz w miarę zdrowego okaza i głowę na karku - możesz sobie zrobić moda wsadzając wsadzając restryktor od mniejszej średnicy zamiast zwężki z dziurą 1,2mm wsadzić 0,9mm od JDM'a. 4 tu rbo sprzedaje i nie ma co płąkać na cenę - wiertło znacznie droższe Edytowane 20 Listopada 2012 przez graft Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się