Skocz do zawartości

Co możecie powiedzieć n temat tego WRX-a


haller

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Chciałbym zasięgnąć waszej opinii na temat tego auta. Jest to model z Japonii, chyba na pakiecie Prodrive, ale nie znam się zbytnio na tym i proszę o jakieś opinie. Rocznik 2001. Jeśli trzeba, mogę zrobić jakieś dodatkowe zdjęcia.

 

Z góry dzięki.

 

 

d7a9b9448d0ae7b0m.jpg

 

5534ebcb64ebd669m.jpg

 

b548e20a73c13bebm.jpg

 

93a3a7ef091866e2m.jpg

 

2974a6552a17dcdbm.jpg

 

e95c5a94abdb66b1m.jpg

 

2bf06afbba3cb708m.jpg

 

de0b493b0889f397m.jpg

 

11a09570b570df98m.jpg

 

0cee9734f58e71c0m.jpg

 

8d72be9c374e5d7am.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock: :shock: :shock: :shock: Jak już to przekładka jest zrobiona nie zbyt profesjonalnie. Na ostatniej fotce widać miejsce w którym powinny wchodzić kable do kabiny a tam nic ino "klepana" blacha.

Ktoś podejrzewam nie wymienił ściany grodziowej tylko przełożył na "wariata". Nie mówię na pewno bo może w Imprezie akurat robi się to bez wymiany "grodzi". Mimo wszystko kable wypada przenieść, chociażby po to żeby jak coś zacznie w elektryce szwankować będzie kłopot to wykryć. Aha przednie lampy ma od STi. 1 :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku - jak nie wiesz to nie pisz!

W imprezie nie wymienia się ściany grodziowej, kest to absolutnie niekonieczne. To nie Evo.

 

Napisałem że "nie na pewno". Jeśli się jednak nie wymienia to mimo wszystko instalacje trzeba przenieść a w tej ewidentnie ktoś tego nie zrobił!!!

post-11757-0-73970700-1352794202_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Jeśli temat w złym miejscu, proszę moderatora o przeniesienie.

 

Co do przekładki, robiona w waabgarage niedaleko Poznania, chłopaki trochę się znają na swojej robocie. Jedyne czego się od nich dowiedziałem, to, że auto ma ponoć 240 km.

Czy ktoś może jeszcze powiedzieć coś na temat samego pakietu stylizacyjnego?