Jump to content

Co możecie powiedzieć n temat tego WRX-a


haller
 Share

Recommended Posts

Witam!

 

Chciałbym zasięgnąć waszej opinii na temat tego auta. Jest to model z Japonii, chyba na pakiecie Prodrive, ale nie znam się zbytnio na tym i proszę o jakieś opinie. Rocznik 2001. Jeśli trzeba, mogę zrobić jakieś dodatkowe zdjęcia.

 

Z góry dzięki.

 

 

d7a9b9448d0ae7b0m.jpg

 

5534ebcb64ebd669m.jpg

 

b548e20a73c13bebm.jpg

 

93a3a7ef091866e2m.jpg

 

2974a6552a17dcdbm.jpg

 

e95c5a94abdb66b1m.jpg

 

2bf06afbba3cb708m.jpg

 

de0b493b0889f397m.jpg

 

11a09570b570df98m.jpg

 

0cee9734f58e71c0m.jpg

 

8d72be9c374e5d7am.jpg

Link to comment
Share on other sites

:shock: :shock: :shock: :shock: Jak już to przekładka jest zrobiona nie zbyt profesjonalnie. Na ostatniej fotce widać miejsce w którym powinny wchodzić kable do kabiny a tam nic ino "klepana" blacha.

Ktoś podejrzewam nie wymienił ściany grodziowej tylko przełożył na "wariata". Nie mówię na pewno bo może w Imprezie akurat robi się to bez wymiany "grodzi". Mimo wszystko kable wypada przenieść, chociażby po to żeby jak coś zacznie w elektryce szwankować będzie kłopot to wykryć. Aha przednie lampy ma od STi. 1 :cool:

Link to comment
Share on other sites

Człowieku - jak nie wiesz to nie pisz!

W imprezie nie wymienia się ściany grodziowej, kest to absolutnie niekonieczne. To nie Evo.

 

Napisałem że "nie na pewno". Jeśli się jednak nie wymienia to mimo wszystko instalacje trzeba przenieść a w tej ewidentnie ktoś tego nie zrobił!!!

post-11757-0-73970700-1352794202_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za odpowiedzi. Jeśli temat w złym miejscu, proszę moderatora o przeniesienie.

 

Co do przekładki, robiona w waabgarage niedaleko Poznania, chłopaki trochę się znają na swojej robocie. Jedyne czego się od nich dowiedziałem, to, że auto ma ponoć 240 km.

Czy ktoś może jeszcze powiedzieć coś na temat samego pakietu stylizacyjnego?

Link to comment
Share on other sites

Czy ktoś może jeszcze powiedzieć coś na temat samego pakietu stylizacyjnego?

nie wiem co chcesz usłyszeć... ale grill mi się podoba i lampy ;-) a nie podobają te nakładki na progi (czarne ładniejsze) ... co do przekładki się nie wypowiadam, bo nie chcę wróżyć ze zdjęć, ale .... fotel pasażera ma regulację wysokości (ciekawe czy kierowca też) i ... gdzie się podziała antena, która była w słupku ? lampy i lusterka masz zmienione na EU czy zostały RHD ? ;-)

 

auto ma ponoć 240 km
prędzej 240 000 km ;-)

 

PS. już go kupiłeś ? czy dopiero oglądasz ?

Link to comment
Share on other sites

Właśnie chodzi mi o te detale
jak mechanicznie jest OK, to na detale można "przymknąć oko" i z czasem je poprawić ...

 

lampy chyba zostały oryginalne
to lepiej to sprawdź, bo kiedyś będziesz musiał jechać na przegląd ... chyba :D
Link to comment
Share on other sites

Tak, tylko jeśli na rynek japoński np. wychodziły w innym pakiecie to nie chce tego zmieniać i lepiej zachować to w oryginale. Tak jak np. wycieraczka tylnej szyby, owiewki(to różnice które zauważyłem). Mechanicznie wszystko w najlepszym porządku.

 

 

Przegląd to nie problem jeśli chodzi o lampy ;)

Link to comment
Share on other sites

Człowieku - jak nie wiesz to nie pisz!

W imprezie nie wymienia się ściany grodziowej, kest to absolutnie niekonieczne. To nie Evo.

 

Napisałem że "nie na pewno". Jeśli się jednak nie wymienia to mimo wszystko instalacje trzeba przenieść a w tej ewidentnie ktoś tego nie zrobił!!!

arti, to miejsce które pokazujesz to miejsce po pompie hamulca gdy jest RHD. Po przełożeniu otwory się zaślepia i właśnie tak wygląda to miejsce. Instalacji elektrycznej pod maską nie trzeba ruszać. Przejścia przez ścianę grodziową pozostają te same. Przeróbka instalacji - owszem ale w kabinie. Te miejsce rzuca się w oczy bo intercooler fabrycznie jest przesunięty w prawo żeby było więcej przestrzeni wokół sprężarki i żeby była dalej od intercoolera. w LHD to ledwie widać pompę hamulca pod/obok intercoolera.

Może ci się to nie podoba bo nie wygląda jak twoje STI które jest pewnie fabrycznie LHD (pozazdrościć), ale zastanów się zanim napiszesz coś równie wiele wnoszącego do tematu. Ot tak wygląda auto po przkładce. Drutu tu nie widać - owszem można zmienić ścianę grodziową i całą instalację na LHD, ale takie auto kosztowało by ..... (w przypadku WRX to nonsens!!)

Dużo istotniejsze są uwagi na temat mechaniki, lusterek, anteny, foteli, rocznika i koloru szyb, .....

 

haller,

czy to z tobą rozmawiałem telefonicznie na temat imprezy WRX i STI? (kontakt od Grzesia K.)?

Edited by X69
Link to comment
Share on other sites

haller,

zbieg okolicznosci, tydzień temu rozmawiałem z miłym gościem który dostał mój numer od naszego wspólnego kumpla i zdzwonił do mnie.

Też zastanawiał się nad WRX tyle że przed przekładką. Miał upatrzonego jakiegoś prodrive w UK. Dyskusja była długa. Uświadomiłem go co do ryzyka (w tym auta z UK) i słabych punktów : 5MT i panewkowości tych autek oraz kosztów takich napraw. Co do Tego egzemplarza to widać że prawe lusterko kest niebieskie - z innego autka - pewnie zmieniane na LHD.

Poza tym nic więcej nie powiem - dlatego że nie znam aż tak NewAge i dlatego że to tylko fotki.....

Masz jakąś gwarancje na to autko w przypadku zakupu?

Ze swojej strony zalecam Ci tylko MEGA poważnie podejś do sprawdzenia tego pojazdu. Nie wiem gdzie jest ten WRX bo jak na Dolnym Śląsku to jedź do Dzierżoniowa i niech Ci prześwietlą go na wylot. W ten sposób zminimalizujesz ryzyko które nigdy nie będzie zerowe...

A przez internet to se można o gołych babach gadać, ale w żadnym wypadku nie decydować o zakupie samochodu (wydaniu kilkudziesięciu tysięcy zł) = jedź do jakiegoś fachowca (kilku jest znanych na forum) i zapłać za sprawdzenie.

Link to comment
Share on other sites

Auto stoi w Wielkopolsce. Rozmawiałem z chłopakami z Waabgarage którzy robili przekładkę, twierdzą, że z mechanicznej strony wszystko jest w najlepszym porządku. Widziałem to auto przed i po przekładce, jeździł tym znajomy z okolicy. Dwa tygodnie temu wymieniali też hamulce z przodu(tarcze brembo gołe i klocki ferodo ds performance). Tutaj najbardziej się rozchodzi o pochodzenie auta i dodatki zewnętrzne o których pisałem wyżej. Czy ze względu na te detale auto ma większą wartość? Ze względu na to, że pochodz z Japonii itp.

 

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...