Jump to content

brak paska od klimy i check engine - Legacy 2.0 125?


michal-555
 Share

Recommended Posts

Mam pytanie. Zdjąłem pasek od klimy, bo jedna rolek głośno hałasowała. Auto mam od niedawna i nie wiem czy wcześniej zapalał się check engine, ale teraz czasem się zapala i gaśnie. Nie ma na to reguły. Czy jest możliwe, aby brak paska od klimatyzacji powodował błędy i zapalał się check engine? Dodatkowo jest jakiś problem z obrotami, głównie przy raczej przy włączonym nawiewie, Przy naciśnięciu sprzęgła obroty się same zwiększają tak jakbym dodawał gazu. A może mam jakiś problem z sondą lambda?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

pokazał błąd 26 Intake Air Temperature Sensor po tym jak zapalił się check engine po jakimś czasie po odpaleniu. Wcześniej po przekręceniu zapłonu i od razu po odpaleniu pokazywał, że nie ma żadnych błędów, ale wskazał, że odnotował wcześniej (historic diagnostic trouble codes) wspomniany błąd 26 oraz 12 Starter Signal. Czyżby jednak brak paska i sprężarka od klimy jest winna zapaleniu się check engine? 302852_329134977194203_1909766006_n.jpg

 

Dodam, że jest jakiś problem z wentylatorem od chłodnicy. Stałem w korku z wyłączonym nawiewem i spostrzegłem, że temperatura silnika wzrosła prawie do czerwonego pola. Okazało się, że przy wyłączonym nawiewie nie chodzi wentylator od chłodnicy, a gdy włączę nawiew włącza się często wentylator nawet zaraz po odpaleniu silnika i cały czas go chłodzi, także czasami wyłączałem nawiew w środku w czasie jazdy, bo powodował studzenie silnika.

Edited by michal-555
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...