Skocz do zawartości

Spalanie-wrc sti?


lukag72

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,z góry chciałbym przerosić szanownych kolegów ,ale w temacie Subaru jestem totalnym laikiem.Dlatego mam takie pytanie ; ile może wynosić średnie spalanie samochodu Subaru WRC STI silnik zakuty,około 300koni. rocznik 2000. przyjmijmy że trasa to autostrada a średnia prędkość to 110 k/h. Za wskazówki z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że mój post został odebrany jako dow[moderator czuwa] ? Grzecznie i trzeźwo zapytam się jeszcze raz na 100% poważnie jakie może być średnie spalanie ? Kupiłem taki wózek na wyspach i zastanawiam się czy koszta powrotu nie będą zabójczo wysokie. Alternatywą jest wysłanie auta to koszt około 300 funtów.

Edytowane przez lukag72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tak po krótce ,bo zmęczonym bardzo a wstać muszę rano.Raczej pewnie nie wiem co zrobiłem ale,auto zakupiłem od pierwszego właściciela z przebiegiem 53 tyś mil . Rachunki na tuning opiewają na 17tyś funtów. Faktem jest że nie jestem fachowcem często w życiu idę na żywioł, przynajmniej się nie nudzę.No cóż co do kosztów jakie dałem przyjmijmy że są to trzy średnie krajowe pensje w PL. no może troszkę po niżej.Pozdrawiam

Edytowane przez lukag72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój samochód jak go kupiłem miał 53 tyś km a rachunki za tuning były na ok 60 tyś funtów, a mimo wszytsko nie odważyłem się nim jechać w tak długą trase. Piszę, że nie wiesz co kupiłeś i nie chodzi mi o to, że się nie znasz. Nie wiesz co kupiłeś bo nie wiec co ma na wykończeniu, która rurka się przeciera, który wężyk jest sparciały itd...

Ale to tylko moje zdanie, zrobisz jak będziesz chiał ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach