byniak88 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 u mnie my99 gt spalenie wychodzi oklo 16 po miescie ale nigdy nie oszczedzalem w przliczeniu na złotówki to 1km=1zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystek07 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 ja też po oszczędności volovoną latam, mój GT lubi w mieście 22-25 pochłonąć! no cóż, przyjemności kosztują! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Macie chłopaki ciężkie nogi ale nie wszyscy Ja nie mierze co tankowanie ile mój WRX spala (szczerze zrobiłem to tylko raz) wiec śpię spokojnie i nie kalkuluję czy mogę butować czy też nie tylko ciesze się z jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Po za tym podobno STi więcej palą od WRX. - pewnie te chińskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tanis Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Coś u niektórych te spalanie trochę za wysokie wychodzi - ale pewnie zależy to też od ciężaru nogi, stanu silnika, oleju itp. U mnie WRX 2.5 rocznik 2005. jeżdżąc tylko po mieście zawsze tankuję po 350km (wtedy zapala się rezerwa, 400 też da się przejechać) czyli wychodzi niecałe 13l/100. Na trasie rekord to 9.0 ale przy docieraniu nowego silnika i w ogóle nie przekraczając 3.000 obrotów. Jadąc normalnie na trasie 11.5, jak dosyć ostra jazda to 13. Takie średnie wychodzą przy dystansach 200km+. Także naprawdę nie jest tak źle - Audi A6 3.0 TDI też średnio paliło 11l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Coś u niektórych te spalanie trochę za wysokie wychodzi - ale pewnie zależy to też od ciężaru nogi, stanu silnika, oleju itp. U mnie WRX 2.5 rocznik 2005. jeżdżąc tylko po mieście zawsze tankuję po 350km (wtedy zapala się rezerwa, 400 też da się przejechać) czyli wychodzi niecałe 13l/100. Na trasie rekord to 9.0 Mam bardzo podobne wyniki. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaer Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 A sonde sprawdzałeś, mi jak sonda staneła ''na bogato'' wskazówka w oczach leciała na dół. tez sugeruje sonde jako pierwsza rzecz do sprawdzenia, tyle ze o ile dobrze rozumuje paliwa dolewa ponad miare przy przeklamaniach w strone "na ubogo". jak juz ogarniesz EcuExplorera to patrz na AFR w trakcie jazdy, pod obciazeniem w open loopie powinno byc kiela 11tu. Inna sprawa ze mialem wlasnie taki przypadek w foresterze (AFR rozjezdzal mi sie do ponad 16-20 w open loopie) sonde wymienilem ale drastycznego wplywu na spalanie nie obserwowalem. Odświeżam temat, ponieważ ubolewam nad nagłym zwiększeniem spalania. Jakiś czas temu auto paliło 13-14l/100, aktualnie 18-20l/100..., sprawdziłem już prawie wszystko od filtrów po sondy, przez ciśnienie w oponach. Wczoraj sprawdzałem taki parametr jak AFR przez OBD, w openloopie wychodzi rzeczywiści około 11-11,5 : 1, natomiast czasami przy puszczeniu gazu dochodzi nawet do 25-26, czy to jest normalne? MAF pokazuje max. 185g/s. Czy ktoś może mi podpowiedzieć co mógłbym jeszcze sprawdzić przez OBD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 (edytowane) Wczoraj sprawdzałem taki parametr jak AFR przez OBD, w openloopie wychodzi rzeczywiści około 11-11,5 : 1, natomiast czasami przy puszczeniu gazu dochodzi nawet do 25-26, czy to jest normalne? Pewnie patrzysz na wskazanie seryjnej wąskopasmowej sondy lambda. Ona działa dokładnie tylko w zakresie stechiometrycznym lambda = 1 (afr 14.7) i jest tylko w closed loop używana. Jak chcesz sprawdzić afr dokładnie musisz wsadzić w wydech szerokopasmową sondę. Popatrz na AF Learning A-D. Odchyłki o więcej niż 5% mogą znaczyć uszkodzony MAF, nieszczelności w dolocie. Edytowane 3 Grudnia 2013 przez California Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się