Max Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Odkąd pamiętam mam z tym problem. Podczas ruszania lub zmiany biegu przy mniejszej prędkości auto trochę szarpie. Pierwotnie myślałem że winna jest któraś z poduszek silnika, skrzyni czy mocowania dyfra ale jak się okazuje nie... Pod silnik i skrzynie podeszły nowe poduchy a dyfer wisi na poliuretanach. Przeszukałem forum i ręce mi opadają bo nie znalazłem żadnego podobnego przypadku. Ostatnio zauważyłem jednak pewien problem z pracą silnika przy niskich obrotach. Na wolnych obrotach auto ma ~750 rpm a przy minimalnym dodaniu gazy obroty wskakują na ~1300 rpm. Nie ma możliwości ustawienia żadnej innej pomiędzy tymi przedziałami. ( sorki za jakość ale nagrywane kalkulatorem ) Co może powodować jaki bajzel i czy może być to powiązane z szarpaniem przy starcie?A może po prostu tak ma być i ja coś świruje... Pacjent: impreza RX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Może przeczyszczenie silniczka krokowego pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 A gdzie się to mieści? Czy czujnik położenia przepustnicy może również wprowadzać jakieś zakłócenia? BTW przepustnica była czyszczona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Przewody świece w jakim stanie są? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Świece mają z 1,5k a przewody ok 15k km. Generalnie spoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 mi też poszarpuje na wolnych predkosciach ,ale obwiniam wiskoze. Jak zrobie to bede szukał innego kozła :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Mi też robi kangura przy niskich prędkościach (I bieg, ruszanie, dojeżdżanie bez gazu na I'szym biegu)... po wymianie oleju w skrzyni i w dyfrze odrobinę zrobiło się to mniej odczuwalne, ale jednak nadal jest. W planach mam wymianę świec, kontrolę przewodów - boję się też, czy to nie dyfer, bo ostatnimi czasy na zjazdach z górki bez gazu i około 2000-2100 obrotów potrafi się odezwać. :/ Ogółem, nic przyjemnego, acz mam to, odkąd auto kupiłem. Poprzedni właściciel wskazywał na docisk sprzęgła, ale średnio mi to pasuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Widzę że nie jestem sam W sumie to mój dyfer również klasyfikuje się do wymiany. Gdy ostatnio przegoniłem auto po autostradzie przez pare godzin (oczywiście nie w Polsce ) to dość głośno hałasował... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Trzeba sprawdzić sprzęgło, szczególnie sprężyny na tarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Komplet sprzęgła wymieniony 30k km temu. Pare miesięcy temu był wyjmowany silnik i z zewnątrz wyglądało to bardzo dobrze. Sprawa jest na tyle specyficzna ze szarpanie wystepuje rowniez przy odpuszczaniu i dodawaniu gazu a nie tylo przy ruszaniu. Dlatego chyba wykluczam sprzegło i kszywe koło zamahowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Ja też mam praktycznie nowe sprzegło, Jedyne co mi przychodzi do głowy to dalsze przeniesienie napędu albo coś od silnika BTW- najgorzej jest z reduktorem w korku! Ale jw. jedyne co mi przychodzi do głowy to własnie wiskoza- spina "na ostro" albo coś takiego.... Bede gdybał jak to wymienie, a problem bedzie na tyle irytujący zeby sie nim zająć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się