chojny Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Odkopie "trupa" @PISZONY @jaskulwwa jak ten Einhell? Żyje jeszcze?Jeśli chodzi o Einhella takiego jak w linku http://www.opineo.pl/opinie-423632-einhell-buss-18.htmlnadal żyje i ma się dobrze , a od czasu zakupu średno 2 razy w miesiącu zawody + do tego wielokrotne zmiany kół w garażu ( więc roboty miał sporo ) . W tej cenie , to był chyba jeden z najkorzystniejszych zakupów . Pozdrawiam Dzięki. Juz kupiłem Ja też. Dzięki za info i czekam na przesyłkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Też kupiłem przed chwilą - przyjdzie w same urodziny . A w garażu czekają już wyważone koła, podnośnik i klucz dynamometryczny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Hehehe mogłem poprosić o zniżkę na zakup grupowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 No dobra jak już kompletujemy zestaw to jaki klucz dynamometryczny polecicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Ja mam LuxTool z zakresem 42-210Nm i polecam http://www.obi.pl/decom/product/LUX_Klucz_dynamometryczny_42_Nm_-_210_Nm/1388354 Edytowane 25 Lutego 2015 przez Marcin BladeRunner 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 No dobra jak już kompletujemy zestaw to jaki klucz dynamometryczny polecicie ? http://www.kingtony.com.pl/klucz_dynamometryczny_12''_42-210_nm_7895.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PISZONY Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Czyli tym Einhell BUSS 18 da się odkręcić normalnie śruby od kół? Takich na "fest" dociągniętych to może i nie da rady odkręcić (bo ma za mało Nm ) , ale ja zawsze najpierw poluzowuję śruby zwykłym krzyżakiem , a później odkręcam kluczem elektrycznym. W przypadku przykręcania najpierw elektryk ile da rady , a później krzyzakiem dociągam i jest ok. Przy dlugich szpilkach to duża oszczędność czasu . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 To, że dociągnąć trzeba będzie, OK! Byle, żeby to "dociąganie" nie wymagało kręcenia przez pół gwintu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macias Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Przez dłuższy czas miałem do dyspozycji sprzęt HILTI, bardzo dobre ale cena też wysoka. Teraz rozglądam się za czymś w zamian, najlepiej nie drogiego. Chciałbym żeby klucza używać tylko do dokręcenia/sprawdzenia śrub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Do dokręcania i sprawdzania to klucz dynamometryczny. Elektryk to jak pisaliśmy do odkrecenia poluzowanej i przykręcenia na szybko a samo dokręcenie z klucza dynamometrycznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Chojny, czekam na Twoją relacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Jako że musiałem zmienić nakrętki zrobiłem szybki test:Einhell lekko luzuje śruby tak że wystarczy lekko kluczem machnąć i odkręcone. Zakręca dobrze i tylko lekko poprawiałem dynamometrycznym.Czyli na mój użytek jest ok Edytowane 26 Lutego 2015 przez Marcin BladeRunner 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Zamówiłem dzisiaj rano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Elektryk to jak pisaliśmy do odkrecenia poluzowanej i przykręcenia na szybko a samo dokręcenie z klucza dynamometrycznego. Do takiej operacji to wykorzystywałem zwykłą chińską wkrętarkę z marketu za 30złotych i przeżyła spokojnie 5 lat upalania Justy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Chojny, czekam na Twoją relacje Jeszcze czekam na przesyłkę Einhell lekko luzuje śruby tak że wystarczy lekko kluczem machnąć i odkręcone. Zakręca dobrze i tylko lekko poprawiałem dynamometrycznym. No i doskonale, o to mi chodziło Elektryk to jak pisaliśmy do odkrecenia poluzowanej i przykręcenia na szybko a samo dokręcenie z klucza dynamometrycznego. Do takiej operacji to wykorzystywałem zwykłą chińską wkrętarkę z marketu za 30złotych i przeżyła spokojnie 5 lat upalania Justy. Myślałem o wkrętarce ale klucz wydał się bardziej odpowiedni. No i pewnie robi to takie tryt, tryt, tryt... jak na pit stopie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 No i pewnie robi to takie tryt, tryt, tryt... jak na pit stopie Bardzo ładnie tak robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 A ja się zawiodłem, rano przyszedł, naładowałem i przed chwilą poszedłem do garażu. Zacząłem od Ssangyonga (ambitnie, bo gwint 14) - ani ruszył - sprawdziłem dynamometryczny, poluzował bez kliknięcia nastawiony na 120. Potem subaru - terkocze, terkocze, już myślałem, że pójdzie z dymem, ale ruszył - odkręcił. Po dokręceniu wystarczył kawałek obrotu dynamometrycznym, by było ok. Drugiej śruby jednak nie ruszył. Hałas w zamkniętym pomieszczeniu spory - następnym razem biorę nauszniki. Ogólnie wynik Einhell - śruby 1:2. Ten Einhell zasilany z zapalniczki działał strasznie wolno, ale zawsze mi w Ssangyongu dawał radę ruszyć śrubę... (tylko odkręcanie dalej trwało długo, be bez udaru, to on siły nie ma). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Jestem po testach i jest dokładnie tak jak się spodziewałem.Trzeba lekko zluzować i odkręca śrubę w sekundę z hakiem. Przykrecanie to samo, skręca w moment a dokrecic trzeba kluczem.Odkrecenie i przykręcenie jednej śruby jak powyżej z wymianą narzędzi zajęło mi 12 sekund.Generalnie czas wymiany kół się bardzo skróci.Za 120pln rewelka.Ruszenie śruby trwa moment, kręcenie zabiera czas i był dla mnie problemem, który ten klucz mi rozwiązuje Kręcone z ręki kalkulatorem ale coś tam widać jak działa. Ten Einhell zasilany z zapalniczki działał strasznie wolno, ale zawsze mi w Ssangyongu dawał radę ruszyć śrubę... (tylko odkręcanie dalej trwało długo, be bez udaru, to on siły nie ma). Jak bym miał tyle czekać to wole z ręki ruszyć śrubę... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 @@chojny, a wiesz że powinieneś używać do tego celu nasadek kutych - typowo pod klucz udarowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 4 nasadki są w zestawie z kluczem i użyłem tej, która pasowała do śruby. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Zgadzam sie z Chojnym - mimo słabości, na pewno ułatwi pracę. Z ruszeniem śruby raczej nie miewam problemów. Teraz muszę jeszcze wykombinować klocek ze szparą, który pozwoli mi użyć żaby do podnoszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Klucz przetestowany w boju, wymiana kół zajmuje mniej niż 30% czasu potrzebnego wcześniej. Na jednym ładowaniu zmieniłem koła 3 razy nie widzę aby aku osłabł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayo Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Klucz przetestowany w boju, wymiana kół zajmuje mniej niż 30% czasu potrzebnego wcześniej. Na jednym ładowaniu zmieniłem koła 3 razy nie widzę aby aku osłabł. co racja to racja, zanim przyszlo mi do glowy, zeby pomoc kola byly zmienione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 A macie sposób na podnoszenie żabą, czy używacie fabrycznego lewarka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Normalnie... żaba pod auto i w górę. Chwila moment. Przód by można na raz za płytę, niestety auto jest za niskie i żaba nie wchodzi ;/ Tył bez problemu też można na raz za dyfer... niestety u nas ten sam problem co z przodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się