subarczak Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Jakie są wasze doświadczenia z cold intake w imprezie ? Przy założeniu że z auta wypatuje przepływka opłaca się ? Czy taki jak na poniższym foto sposób montażu jest bezpieczny ? jak dla mnie to może wodę wasysać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Raczej mało bezpieczne,moim zdaniem. A celujesz w jakieś moce powyżej 350KM?Bo jeśli nie to seryjny dolot spokojnie wystarcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 jak juz pociagnać z tego miejsca rure do seryjnej puszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarczak Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 coś ok. 350... A taki setup : "spiro rura" spod zderzaka ( z tego miejsca gdzie na foto jest filtr) + stożek w miejsce seryjnego filtra ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 coś ok. 350... Na tych "rowerowych" hamulcach ? A na temat - zostaw seryjny dolot, zmień TMIC na wydajniejszy, na przykład z STi i będziesz miał i dobry i zimny dolot. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarczak Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Ten hamulec to nie mój... TMIC już mam STI rozważam setup na stożku. Dalej zbieram info... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 popieram zdanie kolegów ale ... jak byś dalej tak chciał to ... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Niestety ten condonik na filtr , na niewiele sie zdaje :mad: w mokre i deszczowe dni , lepiej zdecydowanie doprowadzić zimne powietrze do oryg. filtra , co najwyzej mozesz dac wkład filtra o zwiększonej przepustowosci powietrza bez utraty filtracji 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarczak Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 dobre! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryslaw Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Mi na CIA w CTRze doprowadzonym w to samo miejsce korby wyszły bokiem... Hydroshield pomaga na małe chlapnięcia owszem ale jak się zanurzysz głebiej w kałuże typu watersplash to koniec... Z mojego " doświadczenia" nie polecam CIA...widziałem fajne puszki carbonowe na wzór serii w które można zabudować SRI . http://www.ebay.com/itm/08-Impreza-STI-Carbon-Fiber-Cold-Air-Intake-GRB-GRF-/220731668371?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3364a1f793&vxp=mtr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 (edytowane) Niestety ten condonik na filtr , na niewiele sie zdaje :mad: w mokre i deszczowe dni , lepiej zdecydowanie doprowadzić zimne powietrze do oryg. filtra , co najwyzej mozesz dac wkład filtra o zwiększonej przepustowosci powietrza bez utraty filtracji dobrze prawi... miałem rurę spiro poprowadzoną od wlotu po halogenie do dolotu... w deszczowe dni tak ssało wodę że o mało nie zakończyło sie to poważnym uszkodzeniem silnika - same problemy... kondonik na filtr także mam, ale on jest bardziej na deliktane ochlapanie , a nie na jazde w deszczu - tak samo puszcza wodę... ogólnie dolot montować jako konieczność a nie fanaberię... tak miałem doprowadzone powietrze , jeszcze na HKSie - teraz jeżdżę na wydajniejszym Perrinie i musieliśmy usunąć tą rurę bo pił wodę jak szalony Edytowane 8 Listopada 2012 przez carlos-wrx 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 A co sądzicie o takim rozwiązaniu, by zastąpić "kratkę wentylacyjną" na masce wlotem powietrza? Chodzi mi o coś takiego: http://www.japspeed.co.uk/Subaru-Impreza-GC8/Exterior-Styling/Subaru-Impreza-Classic-WRX-Bonnet-Induction-Vent-Scoop/p-23-74-412/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarczak Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Kupiłem takową ... z tym że muszę znaleźć patent na otwieranie i zamykanie tego... jakąś klapkę dorobić do tego...:-) Niestety ten condonik na filtr , na niewiele sie zdaje :mad: w mokre i deszczowe dni , lepiej zdecydowanie doprowadzić zimne powietrze do oryg. filtra , co najwyzej mozesz dac wkład filtra o zwiększonej przepustowosci powietrza bez utraty filtracji dobrze prawi... miałem rurę spiro poprowadzoną od wlotu po halogenie do dolotu... w deszczowe dni tak ssało wodę że o mało nie zakończyło sie to poważnym uszkodzeniem silnika - same problemy... kondonik na filtr także mam, ale on jest bardziej na deliktane ochlapanie , a nie na jazde w deszczu - tak samo puszcza wodę... ogólnie dolot montować jako konieczność a nie fanaberię... tak miałem doprowadzone powietrze , jeszcze na HKSie - teraz jeżdżę na wydajniejszym Perrinie i musieliśmy usunąć tą rurę bo pił wodę jak szalony Taki separator do stożka jest wystarczający ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się