Skocz do zawartości

Lusterka JDM/Anglik


subarczak

Rekomendowane odpowiedzi

Jedynie widoczność w lusterkach jdm u Nas jest nie co gorsza od oryginalu...rozwiązania tego problemu są dwa...Albo zamontować wkłady z lusterek jdm w Europejskie obudowy albo pokombinowac przy oryginałach jdm-dając pod wkłady kilka podkładek...Tak czy tak...Da to wymierne korzyści...Oba rozwiązania przetestowane przeze mnie :-P Mała podpowiedź...Jeśli wkłady lusterek jdm są przedlift to i obudowy przedlift...analogicznie jest z poliftowymi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różnica jest taka, że JDM tak jak angielskie, mają inne kąty pochylenia lusterek niż EU i nie da się idealnie ustawić widoczności (jak w EU) - ale da się jeździć.

z czasem pokombinuję z podkładkami, mam lusterka elektryczne więc podmieniać ich na EU nie zamierzam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podkładki bardzo pomagają...ja ostatecznie zdecydowałem się na pozostawieniu oryginalnych jdm'ów poliftowych właśnie z kilkoma podkładkami pod mechanizmami jeśli da się ich odpowiednią ilośc oraz w odpowiednich miejscach zamocuje...Z widocznością jest nie gorzej niż w EU... :mrgreen:

Jaco46VR są lusterka przed i po liftowe....te że tak nazwę w wersji "przejściowej" między nadwoziem polifta i wnetrzem jeszcze sprzed- wiązkę mają zawsze tą samą...Tyle że jeśli chcesz zmieniac mechanizmy z jdm'a w obudowy EU to musisz obie wersje mieć takie same- tzn.przedlifty w przedlifty i analogicznie polifty w polifty...Inna opcja też jest możliwa ale to jest już ogromna rzeźba...Wiem bo tak robiłem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje obydwa komplety grzane nie były...Więc tak do konca to ciężko stwierdzić które były grzane a które nie. Ale można zakupic wkłady za kilka pln'ów i spokojnie sobie to ogarnąć...Tak też zrobiłem...I te wszystkie extrasy poszły wraz z babcią w kraj :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynie widoczność w lusterkach jdm u Nas jest nie co gorsza od oryginalu...rozwiązania tego problemu są dwa...Albo zamontować wkłady z lusterek jdm w Europejskie obudowy albo pokombinowac przy oryginałach jdm-dając pod wkłady kilka podkładek...Tak czy tak...Da to wymierne korzyści...Oba rozwiązania przetestowane przeze mnie :-P Mała podpowiedź...Jeśli wkłady lusterek jdm są przedlift to i obudowy przedlift...analogicznie jest z poliftowymi...

 

eh dwa beznadziejne rozwiązania ... żeby mieć JDM-owe składane lusterka normalnie ustawione pod odpowiednim kątem wystarczy z europejskich lusterek zamontować ten trójkąt który mocuje lusterko do drzwi , trzeba troche podszlifować 5 min roboty i masz europejskie składane lusterka i wszystko pod odpowiednim kątem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkłady znaczy te uchwyty trzymające lustro?najlepiej zostawić EU....Choć nie wiem...różnicy pomiędzy obiema nie zauważyłem....Takjak koledzy wyżej-jak i Ja, napisali....Oryginalne Jdm'owe lusterko przymocować do Swoich kontynentalnych "trójkątów" przy drzwiach i wsio...U Mnie niestety nie do końca to pasowało tak P&P ale da rade ogarnąć...Mimo wszystko warto :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...