Jump to content

Lusterka JDM/Anglik


subarczak
 Share

Recommended Posts

Jedynie widoczność w lusterkach jdm u Nas jest nie co gorsza od oryginalu...rozwiązania tego problemu są dwa...Albo zamontować wkłady z lusterek jdm w Europejskie obudowy albo pokombinowac przy oryginałach jdm-dając pod wkłady kilka podkładek...Tak czy tak...Da to wymierne korzyści...Oba rozwiązania przetestowane przeze mnie :-P Mała podpowiedź...Jeśli wkłady lusterek jdm są przedlift to i obudowy przedlift...analogicznie jest z poliftowymi...

Link to comment
Share on other sites

różnica jest taka, że JDM tak jak angielskie, mają inne kąty pochylenia lusterek niż EU i nie da się idealnie ustawić widoczności (jak w EU) - ale da się jeździć.

z czasem pokombinuję z podkładkami, mam lusterka elektryczne więc podmieniać ich na EU nie zamierzam ;)

Link to comment
Share on other sites

Podkładki bardzo pomagają...ja ostatecznie zdecydowałem się na pozostawieniu oryginalnych jdm'ów poliftowych właśnie z kilkoma podkładkami pod mechanizmami jeśli da się ich odpowiednią ilośc oraz w odpowiednich miejscach zamocuje...Z widocznością jest nie gorzej niż w EU... :mrgreen:

Jaco46VR są lusterka przed i po liftowe....te że tak nazwę w wersji "przejściowej" między nadwoziem polifta i wnetrzem jeszcze sprzed- wiązkę mają zawsze tą samą...Tyle że jeśli chcesz zmieniac mechanizmy z jdm'a w obudowy EU to musisz obie wersje mieć takie same- tzn.przedlifty w przedlifty i analogicznie polifty w polifty...Inna opcja też jest możliwa ale to jest już ogromna rzeźba...Wiem bo tak robiłem :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Czy jeśli lusterka są jdm, elektryczne regulowane i skladane, to powinny być też podgrzewane?

 

ooo tzd bardzo dobre pytanie:)

dzieki chlopaki za odpowiedz tylko czekac kiedy przyjdzie paczka z lusterkami:D

Link to comment
Share on other sites

Moje obydwa komplety grzane nie były...Więc tak do konca to ciężko stwierdzić które były grzane a które nie. Ale można zakupic wkłady za kilka pln'ów i spokojnie sobie to ogarnąć...Tak też zrobiłem...I te wszystkie extrasy poszły wraz z babcią w kraj :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jedynie widoczność w lusterkach jdm u Nas jest nie co gorsza od oryginalu...rozwiązania tego problemu są dwa...Albo zamontować wkłady z lusterek jdm w Europejskie obudowy albo pokombinowac przy oryginałach jdm-dając pod wkłady kilka podkładek...Tak czy tak...Da to wymierne korzyści...Oba rozwiązania przetestowane przeze mnie :-P Mała podpowiedź...Jeśli wkłady lusterek jdm są przedlift to i obudowy przedlift...analogicznie jest z poliftowymi...

 

eh dwa beznadziejne rozwiązania ... żeby mieć JDM-owe składane lusterka normalnie ustawione pod odpowiednim kątem wystarczy z europejskich lusterek zamontować ten trójkąt który mocuje lusterko do drzwi , trzeba troche podszlifować 5 min roboty i masz europejskie składane lusterka i wszystko pod odpowiednim kątem

Link to comment
Share on other sites

Wkłady znaczy te uchwyty trzymające lustro?najlepiej zostawić EU....Choć nie wiem...różnicy pomiędzy obiema nie zauważyłem....Takjak koledzy wyżej-jak i Ja, napisali....Oryginalne Jdm'owe lusterko przymocować do Swoich kontynentalnych "trójkątów" przy drzwiach i wsio...U Mnie niestety nie do końca to pasowało tak P&P ale da rade ogarnąć...Mimo wszystko warto :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...