Skocz do zawartości

WRX - problemy z głowicą/uszczelką


Slaviola

Rekomendowane odpowiedzi

Elo.

Taki mam problemik.

Otóż przyszło mi wymienić uszczelki pod głowicami.

Wszystko ok, kupione i gotowe do założenia.

Tylko jest mały problem: oby dwie głowice, od strony płaszcza wodnego tuż przy świecy (mocowaniu)

są takie małe mikropęknięcia. Rozmawiałem z wieloma osobami i opinie są przeważnie takie, żeby się tym nie przejmować bo to częsta wada i ludzie tak z tym jeżdżą. Do tego nawet jakbym chciał kupić inne, w lepszym stanie to też graniczy z cudem - oglądałem chyba z 5 kpl. i wszystkie miały takie same mikropęknięcia. Co myślicie o tym ?

Czy mogę zakładać i tak jeździć ? Czy może dalej szukać głowic w lepszym stanie :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodem wymiany uszczelek było ciśnienie, które dostawało się do układu chłodzenia.

No i w układzie było CO2.

Właśnie dałem je do sprawdzenia na szczelność. Zobaczymy co wykaże test.

Miejmy nadzieję, że są szczelne! Rozmawiając z wieloma osobami na ten temat, można stwierdzić, że te mikropęknięcia

nie mają wpływu na szczelność. Czekam na test, który wszystko "powie". Pożyjemy, zobaczymy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pospawaj dla pewnosci jak masz obawe ze moze byc nie tak i sie ciesz autkiem.

Polecam ten zabieg, 5000 km po operacji i nic się nie dzieje, a i nawet śladu na głowicach nie było.Więc pospawać i składać. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...