Jump to content

WRX RA STI - rozterki posiadacza


house_1
 Share

Recommended Posts

Witajcie lożo szyderców i prześmiewców!

 

Tym razem pytanie całkiem na serio. Jako posiadacz Subaru Imprezy WRX RA STI - GC8C47D, EJ20GDW4PJ, TY752VB3EA mam poważny dylemat. Przekładać kierownicę i cieszyć się ori RA STI, czy dokupić drugą budę "niezepsutą"?

 

Przed przekładką hamuje mnie brak zabezpieczenia antykorozyjnego od spodu, co wymusi dodatkowe czynności konserwacyjne w zimę (po jakimś lataniu po śniegu i SOLI). Dodatkowo, nie wiem kiedy, ale kiedyś będę chciał sprzedać ten samochód.

Pytanie więc nr 2, co byście woleli kupić? Przekładańca - ori buda i przekładka na najwyższym poziomie bez chodzenia na skróty (krótka przekładnia, klima, elektryczne nawiewy itd), czy RA przeszczepione w całości do eu budy + ori buda w gratisie?

 

Dodam, że oryginalne nadwozie ma wstawianą ćwiartkę prawy tył, ale ogólnie prezentuje się nieźle i jest bez korozji.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...