Skocz do zawartości

Zawór upustowy blow off


murzyn4x4

Rekomendowane odpowiedzi

Daje zwiększone zużycie paliwa i delikatny spadek mocy :D

 

Kiepski zawór. Zła regulacja, za miękka sprężyna.

 

 

ps. dlaczego nie odmachujesz na pozdrowienia? Potem myślą, że to ja i opierdziel zbieram... :wink:

 

 

 

Co blow off daje po za psssss

 

Jak podnosisz ciśnienie doładowania i seryjny zaczyna przepuszczać zakładasz blow offa.

 

Do serii daje pssssssstttttttt i trochę zwiększone zużycie paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w wueriksie jakiś rok, zawór dość tani, dedykowany do imprezy i silnik mi nie wybuchł jeszcze, błędów nie łapie, spalanie hmm to chyba bardziej rzecz psychologii niż wpływu samego zaworu... Jak ktoś lubi to polecam :mrgreen: a montaż. Naprawdę banalny, aż szkoda oddawać auto do mechanika... Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę się mylić, jak coś to niech mnie ktoś poprawi. Z tego co mi wiadomo to poza zwiększonym spalaniem,, spadkiem momentu i charakterystycznym psss... to trochę wydłuża żywotność układu doładowania (w tym też turbinę), bo upuszcza nadmiar ciśnienia w układzie przy odpuszczeniu gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to trochę wydłuża żywotność układu doładowania (w tym też turbinę), bo upuszcza nadmiar ciśnienia w układzie przy odpuszczeniu gazu

 

To samo robi seryjny, wiec nie jest prawda, ze trzeba zamieniac seryjny na blow-off, zeby ulzyc turbo, czy cos w tym stylu.

Tak samo nie jest koniecznoscia pojscie w blow-off, gdy po podniesieniu cisnienia doladowania seryjny (z reguly stary) zawor nie daje rady - nic nie stoi ne przeszkodzie, by zalozyc nowy, zdrowy zawor recyrkulacyjny, albo aftermarketowy, na mocniejszej sprezynie.

 

Co do reszty, nie chce mi sie po raz kolejny rozpisywac dlaczego w aucie z przeplywomierzem lepiej pozostac przy recyrkulacyjnym - w szukajce mozna znalezc. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to trochę wydłuża żywotność układu doładowania (w tym też turbinę), bo upuszcza nadmiar ciśnienia w układzie przy odpuszczeniu gazu

 

To samo robi seryjny, wiec nie jest prawda, ze trzeba zamieniac seryjny na blow-off, zeby ulzyc turbo, czy cos w tym stylu.

Tak samo nie jest koniecznoscia pojscie w blow-off, gdy po podniesieniu cisnienia doladowania seryjny (z reguly stary) zawor nie daje rady - nic nie stoi ne przeszkodzie, by zalozyc nowy, zdrowy zawor recyrkulacyjny, albo aftermarketowy, na mocniejszej sprezynie.

 

Co do reszty, nie chce mi sie po raz kolejny rozpisywac dlaczego w aucie z przeplywomierzem lepiej pozostac przy recyrkulacyjnym - w szukajce mozna znalezc. :)

 

Ok zwracam honor (mówiłem że mogę sie mylić :D ) A w takim razie, gdzie spowrotem wraca to powietrze z zaworu recyrkulacyjnego? Bo w BOV leci pod maske, a w DV jest odprowadzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jest fajne pssss

 

I na tym sie realne "zalety" blow-offa w stosunku do zaworu recyrkulacyjnego koncza. Ale dla niektorych to wystarczajacy argument "za".

 

-- środa, 31 paź 2012, 16:12 --

 

Tragedia, coś obiektywnego w tym temacie na tym forum nie znalazłem i chyba nie znajde :lol:

 

Niezbyt obiektywnie zapewne, ale prosze:

 

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.ph ... e#p1036815

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jeszcze cos procz pssssst...

 

 

w aucie z mapa blow off pomaga ograniczac knocki zwlaszcza na wysokich rmp. Bogata mieszanka gdy jest zasysana/pompowana do cylindra chlodzi wnetrze komory spalania troche lepiej niz zwykla mieszanka. wieksza ilosc paliwa odbiera wiecej ciepla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...