murzyn4x4 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Podpowiedzcie mi proszę kto w Krakowie założy mi w prawidłowy sposób zawór upustowy w imprezie STI 2003. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Byle warsztat z rozumnym mechanikiem? Poziom trudnosci nie jest wygorowany - mozna wymienic nawet samemu. Pamietajac - dla pewnosci - o zaslepieniu rury powrotu powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STILU Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Przeczytałem już inne posty na forum i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Co blow off daje po za psssss, a czemu przeszkadza i dlaczego? Zakładać czy nie (STi 2002)?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Daje zwiększone zużycie paliwa i delikatny spadek mocy . Sam mam i jestem zadowolony, aczkolwiek myślę o powrocie do serii na jakiś czas - sam nie wiem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 I daje czasem niezłe problemy z silnikiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil123 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 I daje czasem niezłe problemy z silnikiem... co masz na myśli :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 taaaa.... tez jestem ciekawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil123 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Daje zwiększone zużycie paliwa i delikatny spadek mocy Kiepski zawór. Zła regulacja, za miękka sprężyna. ps. dlaczego nie odmachujesz na pozdrowienia? Potem myślą, że to ja i opierdziel zbieram... :wink: Co blow off daje po za psssss Jak podnosisz ciśnienie doładowania i seryjny zaczyna przepuszczać zakładasz blow offa. Do serii daje pssssssstttttttt i trochę zwiększone zużycie paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 ps. dlaczego nie odmachujesz na pozdrowienia? Potem myślą, że to ja i opierdziel zbieram... :wink: No to mamy winowajcę. Co najmniej dwa razy kląłem, że Hogi niekulturalny ( w realu używałem słów uważanych za wulgarne ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Ja mam w wueriksie jakiś rok, zawór dość tani, dedykowany do imprezy i silnik mi nie wybuchł jeszcze, błędów nie łapie, spalanie hmm to chyba bardziej rzecz psychologii niż wpływu samego zaworu... Jak ktoś lubi to polecam a montaż. Naprawdę banalny, aż szkoda oddawać auto do mechanika... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STILU Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Czyli wychodzi na to że blow to samo zło. A co powiecie na temat tzw. hybrydowego zaworu?? Wyczytałem też gdzieś że jeśli już blow off to najlepiej remap zrobić. Nie ukrywam że przygotowuję się do remapu wiec może zrobić to po prostu w kpl. :?: :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Jak juz po zmianie zaworu zrobimy remap to można też zahaczyć o UPG i panewki... :wink: tak dla pewności... zlo nie zło, koni nie dodaje, ale banan na twarzy jakby większy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 za niedlugo to po kazdym tankowaniu albo zmianie oleju tez bedziecie haczyc o UPG i panewki... nie popadajmy w paranoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Mogę się mylić, jak coś to niech mnie ktoś poprawi. Z tego co mi wiadomo to poza zwiększonym spalaniem,, spadkiem momentu i charakterystycznym psss... to trochę wydłuża żywotność układu doładowania (w tym też turbinę), bo upuszcza nadmiar ciśnienia w układzie przy odpuszczeniu gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 to trochę wydłuża żywotność układu doładowania (w tym też turbinę), bo upuszcza nadmiar ciśnienia w układzie przy odpuszczeniu gazu To samo robi seryjny, wiec nie jest prawda, ze trzeba zamieniac seryjny na blow-off, zeby ulzyc turbo, czy cos w tym stylu. Tak samo nie jest koniecznoscia pojscie w blow-off, gdy po podniesieniu cisnienia doladowania seryjny (z reguly stary) zawor nie daje rady - nic nie stoi ne przeszkodzie, by zalozyc nowy, zdrowy zawor recyrkulacyjny, albo aftermarketowy, na mocniejszej sprezynie. Co do reszty, nie chce mi sie po raz kolejny rozpisywac dlaczego w aucie z przeplywomierzem lepiej pozostac przy recyrkulacyjnym - w szukajce mozna znalezc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 to trochę wydłuża żywotność układu doładowania (w tym też turbinę), bo upuszcza nadmiar ciśnienia w układzie przy odpuszczeniu gazu To samo robi seryjny, wiec nie jest prawda, ze trzeba zamieniac seryjny na blow-off, zeby ulzyc turbo, czy cos w tym stylu. Tak samo nie jest koniecznoscia pojscie w blow-off, gdy po podniesieniu cisnienia doladowania seryjny (z reguly stary) zawor nie daje rady - nic nie stoi ne przeszkodzie, by zalozyc nowy, zdrowy zawor recyrkulacyjny, albo aftermarketowy, na mocniejszej sprezynie. Co do reszty, nie chce mi sie po raz kolejny rozpisywac dlaczego w aucie z przeplywomierzem lepiej pozostac przy recyrkulacyjnym - w szukajce mozna znalezc. Ok zwracam honor (mówiłem że mogę sie mylić ) A w takim razie, gdzie spowrotem wraca to powietrze z zaworu recyrkulacyjnego? Bo w BOV leci pod maske, a w DV jest odprowadzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil123 Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 A w takim razie, gdzie spowrotem wraca to powietrze z zaworu recyrkulacyjnego? w rurę dolotową przed turbiną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemasek Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 kazdy odradza a kazdy ma ja tam smigam na blow offie.. blow off robi pss laskkii robia wooow sciagaja majtki przez glowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 kazdy odradza a kazdy ma ja tam smigam na blow offie.. Nie kazdy. Poza tym nie kazdy setup jest taki sam. Obecnie zreszta w jednym aucie mam, a w drugim nie - ale w obu nie mam przeplywomierza, wiec nie ma to i tak wiekszego znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STILU Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Ja pierdykam. Znowu to samo. Jedni że zakładać bo jest fajne pssss i turbo ma lżej, inni że be, nic nie daje albo psuje samochód, trza panewki wymieniać itp. Tragedia, coś obiektywnego w tym temacie na tym forum nie znalazłem i chyba nie znajde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 bo jest fajne pssss I na tym sie realne "zalety" blow-offa w stosunku do zaworu recyrkulacyjnego koncza. Ale dla niektorych to wystarczajacy argument "za". -- środa, 31 paź 2012, 16:12 -- Tragedia, coś obiektywnego w tym temacie na tym forum nie znalazłem i chyba nie znajde Niezbyt obiektywnie zapewne, ale prosze: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.ph ... e#p1036815 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 jest jeszcze cos procz pssssst... w aucie z mapa blow off pomaga ograniczac knocki zwlaszcza na wysokich rmp. Bogata mieszanka gdy jest zasysana/pompowana do cylindra chlodzi wnetrze komory spalania troche lepiej niz zwykla mieszanka. wieksza ilosc paliwa odbiera wiecej ciepla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Tak samo pomaga poprawnie napisana mapa, z uwzglednieniem takich kwestii. Pomijajac juz fakt, ze Subaru jedzie w serii raczej dosc bogato. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się