kosak Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Witam! Po długim czasie nareszcie to jeździ (bardzo nawet), ale szpera przeszkadza skręcać na luźnych nawierzchniach przy załączonym 4WD. Szukałem (może słabo) - nic nie znalazłem na forum ani też w goglach żeby ktoś to wcześniej robił. Pacjent: Justy'92 MPI 1190ccm 4WD Problem: regulacja(?) / usunięcie tylnej szpery Sugestia: Czy każde Justy po włączeniu 4WD ma szperę z tyłu(?) Most nie jest zaspawany bo po wyłączeniu 4WD "nie struga" tył wewnętrznym kołem. Wszelkie informacje mile widziane. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Jesli masz szpere kupuje w ciemno od Ciebie dyferencjal w innym przypadku doczytaj jak dziala szpera. Nie znam przypadku aby szpera przeszkadzala Pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachu19 Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 kosak, to nie tylna szpera ci przeszkadza, tylko centralna (moim zdaniem). Jak masz z tylu szpere, to zamienmy sie na dyfry, ja mam otwarty, mowie absolutnie powaznie!!! EDIT: Huzar, masz na sprzedaz szpere do Justy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
appley Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 justy nie ma centralnej szpery, gdyby mial, to reczny dzialalby na tylne kola, a nie na 4 (chyba?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Justy nie ma żadnej szpery. Dodatkowo ma tylko 2 dyferencjały - przedni i tylny, a brak jest centralnego, bo napęd na 4 koła jest zapinany na stałe (po włączeniu go przyciskiem). I właśnie z powodu sztywnego spięcia napędu ciężko manewruje się na przyczepnych nawierzchniach. -- 31 paź 2012, o 21:55 -- Zaspawanie tylnego mostu powoduje że Justy staje się mega nadsterowne i kręci obrki na mokrym asfalcie jak rasowy WURC - jednak po 100 km takiej jazdy ze skrzyni biegów, adokładniej przystawki wyprowadzającej napęd na tył zostaja wióry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachu19 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Justy nie ma żadnej szpery. Dodatkowo ma tylko 2 dyferencjały - przedni i tylny, a brak jest centralnego, bo napęd na 4 koła jest zapinany na stałe (po włączeniu go przyciskiem). to wlasnie mialem na mysli, "centralna szpera" to skrot myslowy, bo zachowanie jest jak szpera 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosak Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) Efekt jest taki że na na szutrze autko pcha się do przodu na oślep przy skręconych kołach, a kopanie "lewą" nic nie daje przez właśnie brak dyfra centralnego. 11.11 jadę jeszczę jedną imprezę na tym setupie potem auto idzie na warsztat. Jesli masz szpere kupuje w ciemno od Ciebie dyferencjal Jeśli tam siedzi jakiś regulowany torsen to ogarną mi to na miejscu, jeśli nie to zrobię sobie wycieczkę do Ciebie z dyfrem w bagażniku. :cool: ------ EDIT: Wrocław mam znacznie bliżej to się zobaczy co będzie za jakieś 2 tygodnie. Edytowane 5 Listopada 2012 przez kosak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 kosak, tak jak Ci koledzy wyżej pisali... jakbyś miał szperę z tyłu to by skręcało aż za bardzo... Pozatym, spokojnie da się skręcić, im bardziej luźno tym lepiej, tylko trzeba sobie dopracować technikę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się