Skocz do zawartości

Bezpieczna Zima z Subaru


Flipper

Rekomendowane odpowiedzi

taaaaaaaaa....pojedzie człowiek na przegląd i potem idzie w koszty jak mu wynajdą tyle że w zasadzie taniej wyjdzie złomować :mrgreen:

 

bo jak się jeździ wrakiem to trza go zezłomować, a nie na przeglądy jeździć :-P :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

a tak serio....trochę się zawiodłem na serwisie....raz jeden pojechałem bo coś mi szumiało w kole jak skręcałem.....pojeździli.....i wymyślili że łożysko...ale potem jak zaczęli snuć genezę dźwięku z koła to doszli do wymiany połowy podwozia i do sumy kilkunastu tysięcy.....zrezygnowałem....i dobrze....bo potem okazało się że to opona ocierała o nadkole przy skręcie......błeheheheeh....pół samochodu by wymienili debeściaki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się nieśmiało zapytam : a co z tym pedałem sprzęgła, sprawdzają ? U mnie by powiedzieli, że trzeba nowe sprzegło :???: chyba (a bo twarde, cięzko chodzi - trza coś posmarować, żeby było lżej ... no to przy okazji nowa tarczę wymienimy itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedynie co robią to patrzą czy check mruga

 

Dokładniej rzecz biorąc nad dolnymi kończynami kierownika jest masa kabulków, ale nas interesują dwie pary: takie z rozłączoną czarną kostką, i takie z rozłączoną zieloną. Co z nimi robić (te jeszcze są debiloodporne - Bez gwałtu nie da się skrzyżować) i w jaki sposób lukać na MIL i liczyć "mrugi" to już trzeba się znać i umić :mad:

 

PS

Jak kto ma starego SSM to też sobie może podłączyć (tego najstarszego; na kartrajdże)

Edytowane przez Grzegorz Magdziarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedynie co robią to patrzą czy check mruga

 

Dokładniej rzecz biorąc nad dolnymi kończynami kierownika jest masa kabulków, ale nas interesują dwie pary: takie z rozłączoną czarną kostką, i takie z rozłączoną zieloną. Co z nimi robić (te jeszcze są debiloodporne - Bez gwałtu nie da się skrzyżować) i w jaki sposób lukać na MIL i liczyć "mrugi" to już trzeba się znać i umić :mad:

 

PS

Jak kto ma starego SSM to też sobie może podłączyć (tego najstarszego; na kartrajdże)

 

a w celu wykasowania błędów trzeba jeden czarny połączyć z jednym zielonym i odbyć skomplikowaną jazdę trzymając się konkretnych wymagań typu odpowiednia prędkość , czas i obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O fajnie z tymi rabatami - im starsze auto tym większy. Może uszczeleczka do przedniego szyberdachu nie będzie kosztować aż 3000 netto ....... :-P

 

 

to Cię zmartwię , na tej liście kontrolnej nie ma pozycji sprawdź i wymień uszczelkę na nową w szyberdachu dając minimum 25% upustu :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...a ja dzisiaj bylem,przegladzik zimowy i wymiana plynu hamulcowego....Wszystko w ok. 55 min.Poogladalem autka w srodku,pogadalem z Raju,pozdrawiam ponownie ;-),jestem zadowolony.Autko poza odpryskami na szybie,bez zarzutu,tak mialo byc....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...