tcic Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Witam, W katalogu części Subaru można znaleźć dwa oznaczenia turbosprężarek do FORESTERA 2.0XT MY2003 1. 14411AA400 (alt: 14411AA401) obowiązujący od 02.2002 do 05.2003 2. 14411AA551 obowiązujący od 04.2003 do 05.2005. Czy ktoś wie, jaki to jest typ sprężarki (td04L ???) i czy oba są wzajemnie wymienne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 2.0 XT w serii ma TF035, TD04L jest to turbina z WRX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tcic Opublikowano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Dzięki. Masz moze wiedzę, czy jest szansa znalezienia TF035 w godziwej kondycji w kategorii "używane", czy lepiej oddać do regeneracji? A jeśli regenracja - może ktoś zna sprawdzoną firmę, która zna się na rzeczy... (na jakie koszty trzeba się szykować?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albajn Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 zerknij pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tcic Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Temat sprawdzony. Turbo działa extra. NIc mu nie dolegało. Kamień z serca..... Edytowane 5 Listopada 2012 przez tcic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 W takim razie silnik dead? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tcic Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Nie, wręcz przeciwnie. Okazało sie, że wszystko w porządku. Po uzupełnieniu oleju na MAX, przejechałem na razie 1500 km i poziom nie obniżył się nawet o 1 mm. Tak więc kamień z serca.... Ale będę dalej obserwował poziom oleju. Może większe spalenie oleju było spowodowane długim postojem (około 2 miesiące). Nie wiem, ale teraz jest ok. I mam nadzieję, że tak zostanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Super wiadomość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się