Giechu Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Z tego co wiem problem wilgoci we wnętrzu klasyków jest dość powszechny. Czy ktoś wie którędy woda dostaje się do wnętrza i jak temu zaradzić? Generalnie wilgoć jest wszędzie, szyby nadmiernie parują itp., ale najgorzej w moim przypadku, zwłaszcza w okresie zimowej chlapy, jest pod nogami tylnego prawego pasażera. Tworzy się się istne bajoro. Ponadto regularnie zbiera się woda w prawym progu i regularnie należy przetykać w nim odpływy, ponieważ pływają w środku jakieś fafkulce, które je notorycznie zatykają. Zapraszam do wymiany doświadczeń wszystkich posiadaczy klasycznych imprez, których ta przypadłość nęka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Wyciągnij dywan. pod spodem masz jakiś gównolit który się kruszy a pod nim, pod nogami każdego pasażera dziurę. Dopóki gównolit siedzi to chroni przed wodą, jak się wykruszy to woda sobie spokojnie wlatuje przez fabryczne otwory to samo masz w bagażniku. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 O widzisz. Dywan wyciągałem swego czasu właśnie celem osuszenia, ale chyba gównolit był ok. Ale przyjrzę się jeszcze dokładniej. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 to od spodu dziury zalep. Centralnie na środku każdego koryta na nogi. -- 29 paź 2012, o 15:48 -- Przyjedź po skrzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Przyjedź po skrzynie Już mam, myślałem że się nie zdecydowałeś sprzedać :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 to weź sobie na zapas trzeba było mi przypomnieć :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Jak ta się okaże nie teges to wpadam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bull Szit Man Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 szyby nadmiernie parują Rain X na parowanie szyb. Dodatkowo kup Rain X Błyskawiczna Wycieraczka. pod spodem masz jakiś gównolit To nie gównolit, lecz maty wygłuszające. Nie popełniaj błędu 99% ludzi zrywając to opalarką. Wystarczy szpachelka+dłuto na zmianę i schodzi bez pozostawiania rozmazanych śladów. Najlepiej weź auto na myjkę ręczną w suchy dzień i sprawdzaj gdzie i jak przecieka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Nie popełniaj błędu 99% ludzi zrywając to opalarką. Wystarczy szpachelka+dłuto na zmianę i schodzi bez pozostawiania rozmazanych śladów. Właśnie słyszałem, że najlepiej to schodzi na mrozie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxus Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Uszczelniałeś tylne światła? U mnie tamtędy lała się większość wody do środka (za to miałem mini zbiornik retencyjny w schowku na lewarek ) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyhu555 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Miałem kiedyś problem w jednym GT właśnie z wilgocią, była wszędzie, ściągnęliśmy wykładzinę żeby do otworów się dostać i o dziwo wszystko ok. Okazało się że wdarła się korozja w lewym górnym rogu między szybą przednią a karoserią na łączeniu z słupkiem. Trzeba było szybę wycinać i naprawić wżery, ale u Ciebie pewnie będzie to co adaś napisał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Nie popełniaj błędu 99% ludzi zrywając to opalarką. Wystarczy szpachelka+dłuto na zmianę i schodzi bez pozostawiania rozmazanych śladów. u mnie się samo wydeptało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bull Szit Man Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Nie popełniaj błędu 99% ludzi zrywając to opalarką. Wystarczy szpachelka+dłuto na zmianę i schodzi bez pozostawiania rozmazanych śladów. u mnie się samo wydeptało Na podłodze odchodzi prawie samo, bo jest to giętka słabo usztywniona blacha, ale wszędzie indziej trzeba zbijać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Nie zaszkodzi obmacać od strony koła kielichów tylnych amorów (w Twoim przypadku pewnie głównie prawego). Mogło je wyżreć i woda leje się do środka i w progi. Standardowa ruda w prawym tylnym błotniku też może być tego efektem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Posprawdzałem... wszyscy mieliście rację :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się