Jump to content

10 LISTOPADA (SOBOTA) TRENING W MOTO PARK UŁĘŻ


kaja
 Share

Recommended Posts

Zapraszamy na kolejny trening – 10 listopada 2012r. (sobota) w Moto Park Ułęż /koło Ryk.

 

Start o godzinie 10:00 , koniec o godzinie 15:00

 

Sprawdź swój czas na naszej specjalnie przygotowanej 5km próbie ! (jeżeli będzie mokro – trasa zostanie zmieniona)

 

Trasa :

http://trackday.org.pl/TOR/time001s.jpg

 

Przejazdy na czas z kostkami pomiaru czasu TAG HEUER.

Ranking czasów dostępny jest na stronie : http://www.trackday.org.pl

 

 

! Jak zwykle dużo jazdy i dużo adrenaliny !

 

Na miejscu dostepny bedzie takze catering - wiec bedzie mozna kupic kawe/herbate/kiełbasę, karkówke itp :)

 

Całkowity koszt uczestnictwa w treningu wynosi 250 zł

Liczba miejsc ograniczona!!! ( UDZIAŁ WYŁĄCZNIE PO PRZEDPŁACIE, nr konta w mailu zwrotnym)

 

Lista częściowo jest już zapełniona

 

 

WYMAGANE ZGŁOSZENIE MAILOWE!!!

zapisy : info@kajawidawska.com

W tytule maila proszę o podanie imienia, nazwiska oraz informacji ktorego terminu dotyczy zgłoszenie !!!

 

 

mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,2,22.0883,51.62248

trasa nr 48: Dęblin - Kock, skręt na miejsowość Nowodwór, kod pocztowy 08-503, GPS: 51.62248°N, 22.0883°E

Link to comment
Share on other sites

nie widzę płynnej jazdy nawet przy odwrotnym kierunku.

 

Dziesięć aut mniej i byłoby OK.

 

U Wróbla normą było około 100-120km oesowych - tutaj nie dobiłem do 50. Nie było szans przejechać próby na ciepłej oponie -w kolejce stygła z każdej możliwej temperatury do temp otoczenia.

Link to comment
Share on other sites

to jest Twoja opinia po 1 naszej imprezie

 

zawsze do tej pory wyrabialismy norme 150-200 km i kazdy był wyjezdzony a ok godz 13-14 nie było juz prawie komu jezdzic ..

 

w sobote na prosbe uczestnikow , ktorzy biora udzial w prawie kazdej imprezie trasa została odwrocona, dodatkowo bylo sporo nowych osob i ze wzgledu na rozne elementy były przestoje - kolejnym razem zrezygnujemy z lasu co umozliwi nam wypuszczanie kolejnych aut szybciej po sobie i wszystko bedzie szło znow sprawnie.

 

oczywiscie mozemy podniesc cene i ograniczyc ilosc aut znacznie - ale wtedy bedzie problem z zebraniem chetnych, o czym przekazali sie inni organizatorzy w Ułężu. Natomiast nie dorobilismy sie jeszcze sponsora ktory pokryje nam te wszystkie koszty o ktorych w mailu napisał Bunch. jesli tylko taki sie znajdzie jestem za :)

Link to comment
Share on other sites

może Bunch będzie sponsorem?

 

 

byyłem tylko na jednej imprezie więc średnio mnie interesuje jaką normę wyrabialiście na innych. A na tej jednej jedynej wystałem się jak za komuny za papierem toaletowym :)

Z drugiej strony można było zamówić jedzenie, odczekać aż przygotują, zjeść i wciąż mieć przed sobą dwa auta. Tak więc są również minusy dodatnie :) tylko te 20+minut oczekwiania na swoją kolej trochę się dłużyły - ale może ja po prostu taki niecierpliwy :P

 

Tak jak Artur pisał - dwie trasy byłyby super dla takiej ilości aut - w tej konfiguracji.

 

Żal mam tylko o to że ogłaszacie imprezę z pomiarem czasu, a potem go nie ma - gdybym wiedział to chociaż jakiegoś stopera ze sobą bym wziął.

 

 

ja w przeciwieństwie do kolegi comando wolę przejechać trasę 25razy omijając las niż 10 razy jadąc przez nego.

Link to comment
Share on other sites

Trzeba było jeździć zamiast się obżerać ;) Ja zrobiłem ponad 100 km, nie licząc kilku przejazdów zapoznawczych. Bez wpychania się na początek kolejki uskutecznianego regularnie przez niektórych...

Link to comment
Share on other sites

2 trasy to 2 razy wiecej osob do obsługi i znow dodatkowe koszty :) wiec jesli Bunch zostanie sponsorem to mozemy pomyslec o tej opcji :)

 

odnosnie pomiaru czasu - nie oglosilismy wczesniej, ze go nie bedzie, dlatego ze postanowilismy tak rano rozstawiajac trase, a majac na uwadze wzgledy bezpieczenstwa. Po tygodniowych ulewach , wypadniecie w trawe skonczyc sie moglo z wysokim prawdopodobienstwem rolką... dlatego nie chcielismy zebyscie jezdzili z napinka, zwlaszcza ze było bardzo duzo nowych osob.

 

na czas jesienno - zimowy pozostaje tylko wersja stoperowa - jesli ktos pomiarem bedzie zainteresowany

na wiosne jak tylko poprawia sie warunki atmosferyczne znow wrocimy do jednej stałej trasy i pomiaru Tag Heuerem ;)

Link to comment
Share on other sites

Trzeba było jeździć zamiast się obżerać ;) Ja zrobiłem ponad 100 km, nie licząc kilku przejazdów zapoznawczych. Bez wpychania się na początek kolejki uskutecznianego regularnie przez niektórych...

jezdzilem caly czas - jedna przerwa (czyli kolejka) na tankowanie odpadla i jedna na zmiane kol - czyli zamiast zrobionych 60km - zrobilem 50 - nie licze kolek zapoznawczych - bo nic nie wnosza do "jazdy".

z pojazdow uprzywilejowanych to jeden biturbo mi sie rzucil w oczy :)

 

 

Kaja - to tak nie dziala - ludzie i tak sie napinaja i tak - to juz tak dziala :D

Link to comment
Share on other sites

napisalem grzecznie maila z uwagami do Was tak aby cos poprawic i abyscie mogli robic jeszcze lepsze imprezy w przyszlosci ! ja na taka formule wiecej sie nie pisze - jesli bede chcial do Was przyjechac to napewno zadzwonie najpierw i wypytam jak to ma wygladac :cool:

 

jak pisalem - ja jechalem bo mial byc pomiar czasu + stara trasa - co dawalo szanse porownania czasu, niestety ani jednego ani drugiego nie bylo - nie bylo rowniez informacji ze takie zmiany beda wprowadzaone (pomiar + nowa trasa)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...