Ryslaw Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Przymierzam się do zmiany downpipe'a w swoim WRXie bo póki co jest "mocowy" dramat Na moje oko jest wolniejsze niż Civic TypeR EP3 , którego miałem wcześniej , co jest dla mnie wielkim rozczarowaniem . Jak wygląda sprawa z sondami przy downpipe'ie bez katalizatorów ? Będzie wywalać check engine ? Czy dorzucenie tulejki ( rurki ) dystansującej pomiędzy drugą sondę a gniazdo w downpipe'ie pozwoli " oszukać" ecu , że kat niby jest ? Czy ktoś robił może pomiary z upgrade'owym downpipe'em z katalizatorem i bez ? Chodzi mi o różnicę w osiąganych wynikach . I czy lepszy będzie downpipe z wyjściem pojedyńczym jak tu : http://spun-autosports.com/catalog/imag ... wnpipe.jpg czy podwójnych jak perrin ? http://www.vividracing.com/catalog/wm.p ... npipe1.jpg Przymierzam się do zrobienia takiego downpipe'a w Polsce , więc możliwe , że będzie istniała opcja powielenia projektu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 (edytowane) Hej, też się przymierzam do tego i mam na oku taki: http://shop.nameless...x-sti-downpipe/ Tam jest podwójny. Mam, od nich catback'a i jest super, tylko ja będę chciał ze sportowym catem. Daj znać ile Ci krzykną za zrobienie. Ja będę dopiero na wiosnę coś modził jak mi się autko nie sprzeda. Edytowane 6 Listopada 2012 przez DanPlut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryslaw Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 (edytowane) W RM Motors mogą wykonać taki downpipe bez kata za 750 zł ze sportowym za około 1350 zł . Myślę , że przy dwóch lub więcej sztukach można by ponegocjować , chwilowo jednak wstrzymuje projekt Edytowane 8 Listopada 2012 przez Ryslaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryslaw Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Temat powraca Pomiędzy instalacją downpipe'u (bez katów) a remapem muszę trochę pojeździć na seryjnej mapie... Czy może to się wiązać z jakimiś negatywnymi konsekwencjami ? Myślę o wrzuceniu dystansowej tulejki między downpipe a sondę, która powinna załatwić sprawę. W WRX08 są dwa katalizatory... pierwsza sonda jest przed nimi a druga za drugim? Może coś ? wiecie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się