felo20 Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Witam. Proszę o informację do czego służy ta śróba na klucz imbusowy. Może kasuje luz na maglownicy? Wrzucam przykładowe zdjęcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 felo20, przed wszystkim proszę popraw tego byka w tytule- bo aż kole w oczy 8) Bez urazy oczywiście....Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
felo20 Opublikowano 20 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Tą śrubą można usunąć delikatny luz na maglownicy. Temat zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 jakie były efekty luzów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
felo20 Opublikowano 20 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Na postoju objawiało się to tym że przy delikatnym ruszaniu lewo-prawo kierownicą (w taki sposób żeby koła przednie nie poruszały się) było słychać delikatne stukanie w ukł. kierowniczym dokładnie w maglownicy. U mnie była to śruba na 14-kę (nie na imbus) razem z nakretką zabezpieczającą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadAg Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Słuchajcie koledzy, gdzie znajdę te śruby regulacyjne na przekładni? Całkiem głośno mi stuka lewa strona i ma luzy zesztą, zanim jednak zrzucę maglownicę żeby wysłać ją do regeneracji chciałbym spróbować ten luz skasować, tym bardziej że przekładnia nie cieknie. Będę wdzięczny za jakieś wskazówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadAg Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Ktoś pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
felo20 Opublikowano 10 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Śruba jest na środku maglownicy, można ją pokręcić jedynie z kanału lub podnośnika. Trzeba to zrobić bardzo delikatnie. Jeżeli pokręcimy za mocno to kierownica nie będzie odbijała po wykonaniu skrętu. Należy to zrobić metodą prób i błędów. U mnie po regulacji zrobiłem już 50 tys km i nie ma żadnego problemu. Tą śrubę można zobaczyć na tym filmiku od 22 minuty i 10 sekundy. http://player.pl/programy-online/samochod-marzen-kup-i-zrob-odcinki,918/odcinek-3,S04E03,22316.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Jeśli to robić to nie na kanale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadAg Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Ostatecznie zrobiłem regenerację... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Czy trzeba ustawiać zbieżność po regulacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy1989 Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Dnia 14.01.2016 o 18:25, RadAg napisał: Ostatecznie zrobiłem regenerację... wiem, że odgrzewam kotleta, ale czy regeneracja pomogła i na ile? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się