Skocz do zawartości

maglownica --> regulacja za pomocą śruby


felo20

Rekomendowane odpowiedzi

Na postoju objawiało się to tym że przy delikatnym ruszaniu lewo-prawo kierownicą (w taki sposób żeby koła przednie nie poruszały się) było słychać delikatne stukanie w ukł. kierowniczym dokładnie w maglownicy. U mnie była to śruba na 14-kę (nie na imbus) razem z nakretką zabezpieczającą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Słuchajcie koledzy, gdzie znajdę te śruby regulacyjne na przekładni? Całkiem głośno mi stuka lewa strona i ma luzy zesztą, zanim jednak zrzucę maglownicę żeby wysłać ją do regeneracji chciałbym spróbować ten luz skasować, tym bardziej że przekładnia nie cieknie. Będę wdzięczny za jakieś wskazówki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Śruba jest na środku maglownicy, można ją pokręcić jedynie z kanału lub podnośnika. Trzeba to zrobić bardzo delikatnie. Jeżeli pokręcimy za mocno to kierownica nie będzie odbijała po wykonaniu skrętu. Należy to zrobić metodą prób i błędów. U mnie po regulacji zrobiłem już 50 tys km i  nie ma żadnego problemu. Tą śrubę można zobaczyć na tym filmiku od  22 minuty i 10 sekundy.

 

http://player.pl/programy-online/samochod-marzen-kup-i-zrob-odcinki,918/odcinek-3,S04E03,22316.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...