Skocz do zawartości

Z turbiną czy bez?


mati2610

Rekomendowane odpowiedzi

"Mając NA będziesz non stop myślał o turbo, a już nie mówiąc jak się niefartownie przejedziesz turbo.

 

Mając WRX trochę żal może być jak Cie minie STI, ale to nie to samo co z N/A. Między WRX, a STI jest mniejsza luka niż istniejąca przepaść między NA, a turbo. WRX jest idealnym autkiem na co dzień. Poza tym mniej żal wydanych złotówek na WRX niż na NA.

Przejedź się, a zachorujesz;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno Ci zapewniam - jak wejdziesz do subaru to z niego nie wyjdziesz. A jak do imprezy to juz na 300% jestes usubarowiony - na zawsze

 

Nieprawda. Jest jedno słuszne wyjscie :P

 

Wejdz w wrx-a. Nie ma lepszej bryki na Ziemi.

 

Nieprawda, jest wiele lepszych :mrgreen::mrgreen: Zależy kto na co patrzy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam NA i kazdy obok mnie przejazd wrx-a powala mnie psychicznie.

 

 

Masz WRXa, i każdy przejazd STi powala Cię psychicznie.

 

-- 27 paź 2012, o 03:26 --

 

Nieprawda. Jest jedno słuszne wyjscie :P

 

Rozumiem Twoje zajaranie Evo, ale skończ już proszę, bo powoli to wkurwiać zaczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz WRXa, i każdy przejazd STi powala Cię psychicznie.

 

Z tym już nie jest tak prosto. Mając STI każdy przejazd Carlosa powala Cie psychicznie.

Dla mnie ideał imprezki to setup Kruka:)

 

A z innych aut to poraża mnie setupik kolegi w zlo nr X:

http://evo.org.pl/viewtopic.php?t=11346

Akurat jeździ po Sosnowcu. Niestety przy jego setupie trzeba skulić niestety troszkę ogon:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym już nie jest tak prosto. Mając STI każdy przejazd Carlosa powala Cie psychicznie.

Dla mnie ideał imprezki to setup Kruka:)

 

 

W sumie, po przemyśleniu sprawy, masz rację.

 

Gobstopper ver 1.0 to ideał ;) Chociaż Krukowóz, faktycznie, miażdży orzechy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam NA i kazdy obok mnie przejazd wrx-a powala mnie psychicznie.

 

 

Masz WRXa, i każdy przejazd STi powala Cię psychicznie.

 

-- 27 paź 2012, o 03:26 --

 

Nieprawda. Jest jedno słuszne wyjscie :P

 

Rozumiem Twoje zajaranie Evo, ale skończ już proszę, bo powoli to [moderator czuwa] zaczyna.

 

Goń sie :mrgreen: . Zazdroscisz? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi wlasnie chodzi o normalne urzytkowanie i tak sie zastanawiam czy taki 160 konny motorek jest fajny w prowadzeniu, wiem ze to nie rajduwka jak w 200konnych

ale moze bedzie lepszy niz jakis tam civic albo inne auto bez 4 napedow?

 

:lol: witaj miałem 4subaraki 2 wolnosaki powiem krótko kupuj turbo bo potem bedziesz załował takie 2,0 160KM musisz kreci bardzo wysoko zeby jakos jechalo spalanie wtedy robi sie jak w WRX :twisted: ......mój były WRX 2.0 2005r po mapie na trasie normalna jazda 10litrów miasto 12,5.....zakup turbo to zawsze trzeba miec rezerwe z 8tysiecy.....co do WRX który link podales zapewne był pacniety w przód nadkola i boki ktos załorzył od sedana zderzak STI czyli dokładne sprawdzanie przodu,wyglada fajnie,widze wydech seryjny.......link :arrow: wolnosaczek był moim samochodem w moich rekach był bardzo zadbany :lol: zycze dobrego wyboru ,,,,,,,,,,...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzy razy rozmawialem z kolesiem i rzeczywiscxie ten przod wymieniany byl ale po sprowadzeniu koles sprawdzal pod spodem i wszystko jest w

fabrycznym macie nic nie spawane ani pogiete. mam chec sie wybrac do niego ale ciekawe czy mi zwykly mechanik stwierdzi czy to bylo bite czy nie.

koles podal mi vin ale po tym i tak nic nie sprawdze, auto sprawdzal miernikiem i jest igla, srodek tez super, szczerze mi o nim opowiedzial ale ten przód??? mozliwe to ze ktos to zalozyl zeby auto wystilizowac na sti?

 

-- N paź 28, 2012 3:14 pm --

 

mi wlasnie chodzi o normalne urzytkowanie i tak sie zastanawiam czy taki 160 konny motorek jest fajny w prowadzeniu, wiem ze to nie rajduwka jak w 200konnych

ale moze bedzie lepszy niz jakis tam civic albo inne auto bez 4 napedow?

 

:lol: witaj miałem 4subaraki 2 wolnosaki powiem krótko kupuj turbo bo potem bedziesz załował takie 2,0 160KM musisz kreci bardzo wysoko zeby jakos jechalo spalanie wtedy robi sie jak w WRX :twisted: ......mój były WRX 2.0 2005r po mapie na trasie normalna jazda 10litrów miasto 12,5.....zakup turbo to zawsze trzeba miec rezerwe z 8tysiecy.....co do WRX który link podales zapewne był pacniety w przód nadkola i boki ktos załorzył od sedana zderzak STI czyli dokładne sprawdzanie przodu,wyglada fajnie,widze wydech seryjny.......link :arrow: wolnosaczek był moim samochodem w moich rekach był bardzo zadbany :lol: zycze dobrego wyboru ,,,,,,,,,,...

trzy razy rozmawialem z kolesiem i rzeczywiscxie ten przod wymieniany byl ale po sprowadzeniu koles sprawdzal pod spodem i wszystko jest w

fabrycznym macie nic nie spawane ani pogiete. mam chec sie wybrac do niego ale ciekawe czy mi zwykly mechanik stwierdzi czy to bylo bite czy nie.

koles podal mi vin ale po tym i tak nic nie sprawdze, auto sprawdzal miernikiem i jest igla, srodek tez super, szczerze mi o nim opowiedzial ale ten przód??? mozliwe to ze ktos to zalozyl zeby auto wystilizowac na sti?

 

sory za powtórkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

designer - jak masz na mysli evo [a o niego chodzi] to chorujesz na to samo co ci od subarynek

Poprawiam sie - sa dwa samochody na swiecie jedyne zdolne do jazdy.

Reszta to chlam dla snobow, nowobogackich parweniuszy,dresiarzy w garniturach.

Fakt kto ma NA skreca go widok i bulgotanie wrx-a.

Kto ma wrx-a to go skreca STI.

 

To jest choroba trojstopionowa. Mam cicha nadzieje ze zapadne na kolejne objawy.

W kazdym razie cieszmy sie z tego co mamy i realizujmy swoje marzenia.

Ja moje NA cholubie i udoskonalam. Zabdany jest jak nowy z salonu by wczoraj wyszedl.

Wczoraj na wscieklym sniegu pokazal co potrafi - nawet ten AN - czterolapy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzy razy rozmawialem z kolesiem i rzeczywiscxie ten przod wymieniany byl ale po sprowadzeniu koles sprawdzal pod spodem i wszystko jest w

fabrycznym macie nic nie spawane ani pogiete. mam chec sie wybrac do niego ale ciekawe czy mi zwykly mechanik stwierdzi czy to bylo bite czy nie.

koles podal mi vin ale po tym i tak nic nie sprawdze, auto sprawdzal miernikiem i jest igla, srodek tez super, szczerze mi o nim opowiedzial ale ten przód??? mozliwe to ze ktos to zalozyl zeby auto wystilizowac na sti?

 

-- N paź 28, 2012 3:14 pm --

 

mi wlasnie chodzi o normalne urzytkowanie i tak sie zastanawiam czy taki 160 konny motorek jest fajny w prowadzeniu, wiem ze to nie rajduwka jak w 200konnych

ale moze bedzie lepszy niz jakis tam civic albo inne auto bez 4 napedow?

 

:lol: witaj miałem 4subaraki 2 wolnosaki powiem krótko kupuj turbo bo potem bedziesz załował takie 2,0 160KM musisz kreci bardzo wysoko zeby jakos jechalo spalanie wtedy robi sie jak w WRX :twisted: ......mój były WRX 2.0 2005r po mapie na trasie normalna jazda 10litrów miasto 12,5.....zakup turbo to zawsze trzeba miec rezerwe z 8tysiecy.....co do WRX który link podales zapewne był pacniety w przód nadkola i boki ktos załorzył od sedana zderzak STI czyli dokładne sprawdzanie przodu,wyglada fajnie,widze wydech seryjny.......link :arrow: wolnosaczek był moim samochodem w moich rekach był bardzo zadbany :lol: zycze dobrego wyboru ,,,,,,,,,,...

trzy razy rozmawialem z kolesiem i rzeczywiscxie ten przod wymieniany byl ale po sprowadzeniu koles sprawdzal pod spodem i wszystko jest w

fabrycznym macie nic nie spawane ani pogiete. mam chec sie wybrac do niego ale ciekawe czy mi zwykly mechanik stwierdzi czy to bylo bite czy nie.

koles podal mi vin ale po tym i tak nic nie sprawdze, auto sprawdzal miernikiem i jest igla, srodek tez super, szczerze mi o nim opowiedzial ale ten przód??? mozliwe to ze ktos to zalozyl zeby auto wystilizowac na sti?

 

sory za powtórkę.

 

Hej trzeba pojechac zobaczyc :shock: mało kto wymienia cały przód ot tak sobie....wszystko zalezy jak był uderzony,sprawdzic dokładnie..mysle ze nie ma co tego samochodu dyskwalifikowac....jest w Polsce od niedawna,wiec warto sprawdzic...pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mało kto wymienia cały przód ot tak sobie....

 

No, ale w sumie przód sedana wygląda o niebo lepiej niż kombi. Mając kombi sam bym pewnie wymienił przód na sedanowy.

Tak przemyślając to koszt takiej operacji niewielki - tym bardziej, że mod robiony był za granicą. Do wymiany tylko 5 elementów: 2 błotniki, 2 nadkola i zderzak.

Koszt też stosunkowo niewielki jak na uzyskany efekt. W 3k powinna zamknąć się cała impreza, a jak się koś postara to może i w 2 sprzedając zdrowe graty.

Trzeba zapytać Kameleona czy robił z dobrej woli bo jego kombi tak ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, ale w sumie przód sedana wygląda o niebo lepiej niż kombi. Mając kombi sam bym pewnie wymienił przód na sedanowy.

 

Gdy mialem kombi wrx'a tez sie nad takim rozwiazaniem zastanawialem, ale po obejrzeniu kilku aut z taka przekladka, brakowalo mi poszerzonych blotnikow z tylu, no a koszt takiego rozwiazania jest juz znacznie wyzszy. Takze wolalem juz "szczuple" kombi, ktore przy odpowiednio dobranych fegach (odpowiedni offset) wyglada naprawde fajnie. Dla mnie optymalnym rozwiazaniem okazal sie zakup 2009 STI, w ktory dla wielu ma kontrowersyjny wyglad, a dla mnie jest w pewnym sensie spelnieniem moich pomyslow (gdy mialem jeszcze WRX'a).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, ale w sumie przód sedana wygląda o niebo lepiej niż kombi. Mając kombi sam bym pewnie wymienił przód na sedanowy.

 

Gdy mialem kombi wrx'a tez sie nad takim rozwiazaniem zastanawialem, ale po obejrzeniu kilku aut z taka przekladka, brakowalo mi poszerzonych blotnikow z tylu, no a koszt takiego rozwiazania jest juz znacznie wyzszy. Takze wolalem juz "szczuple" kombi, ktore przy odpowiednio dobranych fegach (odpowiedni offset) wyglada naprawde fajnie. Dla mnie optymalnym rozwiazaniem okazal sie zakup 2009 STI, w ktory dla wielu ma kontrowersyjny wyglad, a dla mnie jest w pewnym sensie spelnieniem moich pomyslow (gdy mialem jeszcze WRX'a).

 

:lol: Panowie WRX wagon z lat 03-05 ma tez mniejszy Rozstaw kół P/T 1465/1455mm ......sedan 1485/1475 mm (1485/1480mm)*wiec poszerzanie go jest dla mnie mało sensowne :cry: ....koła zostaja bardzo w srodku i nie wyglada to fajnie :shock: ....tak na prawde bez druciarstwa nalezałoby przełozyc dodatkowe czesci zawieszenia z sedana zeby rostaw był 1485/1475 mm i felge z odpowiednim ET i wtedy ma to jakis sens i wyglad :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...