Jump to content

Turbo Timer problemy z obsługą


kraftpol
 Share

Recommended Posts

kraftpol, wygląda jak z serialu Knight Rider :wink:

 

Kup sobie coś współczesnego typu HKS Style 0. Do tego kostkę, aby łatwo i szybko podłączyć.

Mam to i działa bez zarzutu. Dwa ustawialne czasy + voltomierz z peakiem.

 

Po co Ci więcej ? I koszt znikomy, bo ok. 180 zł + kostka 80 zł.

 

$%28KGrHqJ,!h!E6ZEEewO-BO%294LFgjHQ~~60_35.JPG

Link to comment
Share on other sites

Już podłączyłem i działa bez zarzutu (pewno nie gorzej od hks) ,ma ponadto funkcję autostartu tzn.można zaprogramować start silnika na dowolną godzinę i długość czasu jego pracy.

Rano najpierw podgrzewam silnik webastem z pilota, następnie po 15min uruchamia się sam silnik,a po 20 min jak schodzę do auta,to już mam ciepły 80 st. o0lej i terrarium w aucie.

Ponadto timer pokazuje elektronicznie obroty silnika i napięcie zasilania.

No i zaoszczędziłem 180 + 80

Jestem very happy :). Dzięki.

Link to comment
Share on other sites

ma ponadto funkcję autostartu tzn.można zaprogramować start silnika na dowolną godzinę

 

Fajny bajer tylko jak zostawisz auto na biegu to klęska. Z resztą zaparkowane auto wolę zostawiać na biegu niż na ręcznym. Nie wyciąga się linka i takie tam.

 

Ale TT masz fajowy:)

Link to comment
Share on other sites

Jak nie zaciągniesz ręcznego,to ta funkcja się nie uaktywni,a z wyciąganiem się linek ręcznego......proszę Cię,kto by się tym przejmował w takim aucie. Poza tym jak nie używasz ręcznego,to się zapieka.

A wejście z rana do cieplutkiego autka- uwierz mi bezcenne.

Link to comment
Share on other sites

No w sumie fakt. Aby turbo timer działał i tak trzeba zostawić na luzie i ręcznym. Sam tak robie na mieście, ale w garażu np wole schłodzić auto i zostawić na biegu niż na ręcznym:)

Link to comment
Share on other sites

ja zostawiam na luzie w garażu lub na podwórku

 

-- Pt paź 19, 2012 3:55 pm --

 

voltomierz z peakiem.

 

Możesz o tym coś więcej . Co to , do czego czym to się je ? :roll:

Mam ale używam tylko auto timer-a .

Pozdrawiam

 

Też używam tylko TT :mrgreen: Voltomierz służy tylko dla diagnostyki alternatora lub akumulatora, więc na co dzień zbędne to jest.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...