kraftpol Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Mam podłączony turbo timer "starbo g-12",niestety nie wiem,czy go prawidłowo podłączyłem i jak sie go obsługuje. Może ktoś ma coś podobnego i mógłby mi pomóc,byłbym bardzo wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bull Szit Man Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 kraftpol, wygląda jak z serialu Knight Rider :wink: Kup sobie coś współczesnego typu HKS Style 0. Do tego kostkę, aby łatwo i szybko podłączyć. Mam to i działa bez zarzutu. Dwa ustawialne czasy + voltomierz z peakiem. Po co Ci więcej ? I koszt znikomy, bo ok. 180 zł + kostka 80 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 ale fajny ;-) PS. tu coś o nim piszą : http://www.zerotohundred.com/newforums/ ... de.html#10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sole3 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 voltomierz z peakiem. Możesz o tym coś więcej . Co to , do czego czym to się je ? :roll: Mam ale używam tylko auto timer-a . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Już podłączyłem i działa bez zarzutu (pewno nie gorzej od hks) ,ma ponadto funkcję autostartu tzn.można zaprogramować start silnika na dowolną godzinę i długość czasu jego pracy. Rano najpierw podgrzewam silnik webastem z pilota, następnie po 15min uruchamia się sam silnik,a po 20 min jak schodzę do auta,to już mam ciepły 80 st. o0lej i terrarium w aucie. Ponadto timer pokazuje elektronicznie obroty silnika i napięcie zasilania. No i zaoszczędziłem 180 + 80 Jestem very happy . Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 ma ponadto funkcję autostartu tzn.można zaprogramować start silnika na dowolną godzinę Fajny bajer tylko jak zostawisz auto na biegu to klęska. Z resztą zaparkowane auto wolę zostawiać na biegu niż na ręcznym. Nie wyciąga się linka i takie tam. Ale TT masz fajowy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Jak nie zaciągniesz ręcznego,to ta funkcja się nie uaktywni,a z wyciąganiem się linek ręcznego......proszę Cię,kto by się tym przejmował w takim aucie. Poza tym jak nie używasz ręcznego,to się zapieka. A wejście z rana do cieplutkiego autka- uwierz mi bezcenne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 No w sumie fakt. Aby turbo timer działał i tak trzeba zostawić na luzie i ręcznym. Sam tak robie na mieście, ale w garażu np wole schłodzić auto i zostawić na biegu niż na ręcznym:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bull Szit Man Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 ja zostawiam na luzie w garażu lub na podwórku -- Pt paź 19, 2012 3:55 pm -- voltomierz z peakiem. Możesz o tym coś więcej . Co to , do czego czym to się je ? :roll: Mam ale używam tylko auto timer-a . Pozdrawiam Też używam tylko TT Voltomierz służy tylko dla diagnostyki alternatora lub akumulatora, więc na co dzień zbędne to jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się