olej Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Jak w Foresterze wyglądają zaczepy, tzn. punkty gdzie można podczepić linę. Nie tyle do holowania, a raczej żeby wywlec auto jak by się gdzieś wkleiło Czy to jest jakieś oczko przysmarkane do blachy czy coś solidniejszego i czy z tyłu też coś jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seb_ek Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 w modelu SG 2006-2008 z przodu dwa solidne ucha po każdej stronie, z tyłu wygięty pręt dospawany do blachy i przykręcony do podłużnicy po stronie prawej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 W moim z tyłu nie ma NIC. :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 W moim z tyłu nie ma NIC. :| w SF z tyłu są, jak dobrze pamiętam też dwa ucha, ale trzeba się prawie położyć żeby je zobaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Leżałem pod moim Forkiem wiele razy ale nic takiego tam nie ma. Koledzy na spocie przeprowadzili oględziny i też nic nie znaleźli. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 a masz może założony hak? jeżeli tak, to demontowany jest zaczep z prawej strony. Montuje się w ten i inne otwory belki na których opiera się główny wspornik haka. Trzeba podjechać do Pana Henia umiejącego w zakładzie blacharskim spawać metale, wybrać ucho lub zaczep od "dawcy" i "przysmarkać" w odpowiednim miejscu; sprawdzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 No...., hak jest. Też tak kombinowałem, że to ma związek. Ale w jaki sposób obecność haka stanowi przeszkodę w przyspawaniu do niego odpowiedniego ucha na etapie jego produkcji, to nie pojmuję. :roll: Tym bardziej, że hak ma tabliczkę znamionową Subaru. Jaka w tym logika, żeby pozbawiać auto tego ucha z powodu haka??? :?: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Czy to jest jakieś oczko przysmarkane do blachy czy coś solidniejszego i czy z tyłu też coś jest? za wahacz Panie, za wahacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo40 Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Forek SH MY09 < .. przód zaczep wkręcany w zderzak prawa podłużnica + dwa uchwyty pod zderzakiem. Tył zaczep wkręcany w zderzak + dwa uchwyty pod zderzakiem. Do holowania wyciągania z piachu lub błocka to wkręcany zaczep w „zderzak” niż uchwyty od dołu .One są bardzo dobre do unieruchomienia Forka na lawecie. Zapięcie za nie liny może grozić a nawet grozi uszkodzeniem zderzaków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 15 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 Hem, czyli rwanie tego auta kinetykiem grozi latającymi zderzakami tudzież wyrwanym wahaczem mam nadzieje że jak już stanę się posiadaczem, takie zabiegi nie będą konieczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się