ziembol Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 hej mam problem, ponieważ czasami jak zapalam auto zaświeca się właśnie ta kontrolka (!) od układu hamulcowego. Tyle, że nie pali się cały czas, tylko powiedzmy po 5-10min jazdy albo pracy silnika gaśnie. Od razu na Bajeczną czy macie jakiś pomysł? Pomocy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Poziom płynu? Może pływak się jakoś podwiesił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziembol Opublikowano 5 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 no nie wiem, muszę zajrzeć, żeby bum nie było... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Sprawdz poziom plynu hamulcowego oraz przy recznym wlacznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerqo Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 A miałeś ostatnio jakieś działania prze zawieszeniu??jak tak to na bank płyn. U mnie jak robiłem przednie amorki, to mechanik po wszystkim dolewał, a jak robiłem poduchy na wahaczu u innego mechanika, to sam musiałem dolewać. Objawy identyko jak u Ciebie były. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edek2006 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Pewnie płynu jest mało a jak się trochę rozgrzeje to się stan podnosi i dlatego takie objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 A miałeś ostatnio jakieś działania prze zawieszeniu??jak tak to na bank płyn. U mnie jak robiłem przednie amorki, to mechanik po wszystkim dolewał, a jak robiłem poduchy na wahaczu u innego mechanika, to sam musiałem dolewać. Objawy identyko jak u Ciebie były. Jaki wpływ na działanie układu hamulcowego mają prace przy zawieszeniu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandr Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Przy tej okazji można coś nabroić przy (często leciwych) przewodach hamulcowych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Tak, ale to nie wpływa w ten sposób, że po dolaniu będzie ok, tak jak pisze Nerqo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandr Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Fakt, może przypadkowo zdiagnozowano konieczność dolewki a później, sam nie wiem - klocki się zużyły i też wypadało uzupełnić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerqo Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 qbutek, szczerze to nie wiem co mi robili, bo sam mam za mało czasu żeby się grzebać przy autku, ale widocznie przy zdejmowaniu wahacza trzeba było odczepić zacisk, a przy wymianie amorka należało rozwiercić otwór, przez który poprowadzony jest przewód hamulcowy i również odłączyć zacisk, co mogło po skutkować drobnym, aczkolwiek wyczuwalnym przez elektronikę ubytkiem płynu hamulcowego. Piszę o własnych doświadczeniach, bynajmniej nie wciskając komukolwiek swoich teorii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziembol Opublikowano 5 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 właśnie zupełnie nic nie było robione, prócz klimatyzacji, może oni coś niechcący tam ruszyli, nie wiem, bo wszystko było w porządku do czasu... no w każdym razie dzięki Wam wszystkim za podpowiedzi, jutro sobota, więc sobie posprawdzam, a jeśli się nie uda, to podjadę do chłopaków na Bajeczną, oni na pewno zaradzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxus Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Mi ta kontrolka się świeciła jak miałem zużyty płyn hamulcowy. Po wymianie już się nie paliła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Mi ta kontrolka się świeciła jak miałem zużyty płyn hamulcowy O tym ze płyn jest złuzyty ta kontrolna nie informuje jedynie o tym ze jest go mało oraz ze reczny jest zaciągnięty. Po wymianie ktos wlał odpowiednią ilość płynu do zbiorniczka i przestała się swiecic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxus Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 To jest insza inszość. Ale przy okazji świecenia się kontrolki w pewnym momencie na stałe, okazało się że jest płyn do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 To, że płyn do wymiany, to jedna sprawa. Uwierzę w to, że się świeciła jak płyn był zużyty, jak opiszesz jaki jest mechanizm jego badania przez auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxus Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Powiem tak, jak zaświeciła mi się kontrolka (tzn. paliła dłużej niż standardowo) sprawdziłem płyn, który był w stanie kwalifikującym do wymiany. Ilościowo nie wyglądało jakby go było mało (coś było w zbiorniczku), ale już był przepalony. Nie wiem czemu się jedno z drugim zbiegło :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 ziembol, Sprawdź po pierwsze stan i poziom płynu oraz sam wodzik/pływak który w tym zbiorniczku się znajduje...faktycznie mały poziom płynu lub/i zblokowany pływak może powodować wyświetlenie kontrolki (!) Sprawdź to...to najprostszy sposób i podstawa 8) Kolejna rzecz to sprawdzenie samych przewodów oraz...zacisków....U mnie akurat był wyciek spod jednego z tłoczków z przodu...Płynu ubywało mi na tyle by co kilka dni go uzupełniać...Ale nie tędy droga Po jego zreperowaniu(zestawem naprawczym) i uzupełnieniu płynu....Jak ręką odjął Mam nadzieję, że cokolwiek pomogłem Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Fajnych rzeczy się tu można dowiedzieć, nie wiedziałem ze scoobie taki mądry poważniej to są dwie rzeczy od których pali się ta kontrolka: 1. Niski poziom płynu w zbiorniczku (sygnał z plywaka w tymże) - powód: zużycie klocków/tarcz, wyciek, fiksacja czujnika 2. Zaciagniety hamulec ręczny (sygnał z czujnika przy dźwigni), powód: zaciągnięty reczny lub fiksacja czujnika Koniec kropka, dużo do sprawdzenia jakby nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziembol Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 dzięki jeszcze raz za wszystkie podpowiedzi, także wszystko posprawdzam jak radzicie, mam nadzieję, że to jedynie płyn do wymiany, bo tarcze i klocki były wymieniane, poza tym hamuje dobrze, także obstawiam płyn. Pozdrawiam wszystkich z osobna! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 jedynie płyn do wymianyJak był niedawno wymieniany, to może wystarczy dolać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkBlue Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Dołączę się do tematu... Czy jest mi ktoś w stanie udzielić informacji gdzie fabrycznie są podłączone kabelki od czujnika w zbiorniczku z płynem hamulcowym? Niestety są one u mnie odcięte i chciałbym przywrócić je do oryginału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Czujnik znajduje się na zakrętce zbiorniczka i tam idą kabelki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkady Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Wracam do tematu -sprawdziłem u siebie poziom płynu i jest ponad minimum ok.5mm więc nie wiem czy to mało czy nie a problem nadal występuje czyli świeci się kontrolka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziembol Opublikowano 9 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Arkady, masz to samo co u mnie... zatem skoro świeci kontrolka to zbyt mało, wymieniamy i grzejemy! pjona! ps kocham swoją Subaruniunię! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się