rafixr Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 witam czy ktoś mi pomoże mam problem w moim legacy 2.5 99r . mianowicie podczas zmiany biegów jadąc na lpg przy około 2-3tysiące obrotów auto zaczyna szarpać potem jest ok. zmieniłem kable świece i cewkę i dalej to samo pomocy...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 udaj się z zapytaniem tutaj... viewtopic.php?f=26&t=102284&view=unread#unread Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafixr Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 to są stare tematy ni do rzeczy..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Na benzynie ok. , a czy na nowych świecach przerwę sprawdzałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafixr Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 bkr5e 07mm nówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Miałem podobnie i zmniejszyłem przerwę bodajże na 0,6 i jeżdziło bez szarpania. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafixr Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 ale wcześniej chodził jak pocisk na lpg z takimi samymi świecami. może jakiś wtryskiwacz padł albo czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolz Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 a filterki w instalacji kiedy zmieniałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpopiel Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 bkr5e 07mm nówki A dlaczego stosujesz świece BKR5E a nie BKR6E? Możesz spróbować też świec DENSO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafixr Opublikowano 1 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 instalka ma jakieś 20 tyś filterki 1tyś temu i po wymianie jakby to się zaczeło ale to chyba zbieg okoliczności.świece bkr5 podaje instrukcja a 6 są do bez katalizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpopiel Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 w instrukcji z 2000r jest napisane: " Recommended spark plugs RC10YC4 (Champion) RC8YC4 (Champion) BKR6E-11 (NGK) K20PR-U11 (NIPPON DENSO)" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafixr Opublikowano 4 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 denso już stosowałem .może ktoś zna dobrego gazownika z okolic olsztyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilka_liter Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Predko na sprzętowej robi dużo subarynek, na pewno najtańszy nie jest, działa długo i nawet logo ma takie jakieś subarowe http://www.autogaz.olsztyn.pl/ ale żeby nie było nie mam większych doświadczeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 może ktoś zna dobrego gazownika z okolic olsztyna http://www.ede.auto.pl/ Mi do GT zakładali gaz i super im to wyszło, 25tys bez problemów Ostatnio mi szarpało przy przyspieszaniu i mysłałem ze to gaz ale dzisiaj świece zmieniłem na zwykłe NGK nie dedykowane do gazu i problem szarpania zniknął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafixr Opublikowano 4 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 a na benzie też szarpało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Z tego co pamiętam to dużo mniej o ile w ogóle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafixr Opublikowano 4 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 i co dalej wszystkie opcje wyczerpane chyba tak musi być............................................. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Zadzwoń i umów się u Edka... ogarnia przypadki nieogarnialne ale ciężko przez to u niego z terminami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafixr Opublikowano 4 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 pracownik u edka sprawdzał regulował ze 5 razy i nic . a czy może mieć coś wspólnego filtr paliwa jest w zbiorniku i jeszcze tam chyba nikt niezaglondał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpopiel Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 pracownik u edka sprawdzał regulował ze 5 razy i nic . a czy może mieć coś wspólnego filtr paliwa jest w zbiorniku i jeszcze tam chyba nikt niezaglondał dobrze napisałeś. Pracownik u edka. Może trzeba zgłosić się do edka I niech Ci dobrze zdiagnozują. Na tej podstawie może wiele Ci podpowiedzieć. U mnie wspomniał o zaworach i miał rację. A kiedy zawory regulowałeś, może są za ciasno? I czy wymieniałeś już czujnik stukowy? Mulenie w przedziale pomiędzy 2-3 tys. to może być jego sprawka. Jak oni nie pomogą to chyba tylko Jako pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafixr Opublikowano 6 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 czujnik wymieniałem ,on muli a to jest szarpanie.A Edi nigdy niema czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
felo20 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Miałem podobny problem w silniku 2.0 , szarpał też na gazie w tym zakresie obrotów co napisałeś a na benzynie wydawało się ok, u mnie pomogła wymiana przewodów wysokiego napięcia. Sprawdż czy na benzynie na postoju jak szybko dodasz gazu z wolnych obrotów tak do 4 tys. się nie krztusi, strzela i czy dobrze przepala. Zrób to kilka razy , gaz do 3500-4000 wskazówka spadnie do 700 obr i znowu gaz do 3500-4000. Spróbuj tak z 4-5 razy I Jeżeli na benzynie ok to prawdopodobnie cos z LPG. Możliwe że jakiś czujnik w instalacji gazowej padł np. ciśnienia. Ale jak gazownik się podłanczał do komputera LPG to powinien sprawdzić błędy . Instalacja jest prawie nowa więc powinno wszystko dobrze chodzić, Może to też być trefny wtryskiwacz LPG ale to już takie gdybanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się