Jump to content

Roznica miedzy kolektorem ssacym do wrx i sti


Recommended Posts

Witam czy ktos z forumowiczow wie jaka jest roznica ,czy wogole jest poza kolorem, miedzy kolektorem ssacym w imprezie gt i sti. Czy sa jakies opcje usprawnienia tego elementu czy raczej zabawa nie warta zachodu

Link to post
Share on other sites

chodzi mi konkretnie o MY99 V5 mam taka w wersji uk a dostalem ostatnio od znajomego kolektor czerwony do sti MY00 V6

Niedlugo mam zamiar zdjac swoj kolektor zeby powymieniac skorodowane przewody ktore sa pod nim i zastanawiam sie czy warto zalozyc ten od sti i czy moge cos z nim zrobic zeby go usprawnic

 

-- Śr wrz 26, 2012 2:48 pm --

 

namieszalem troche z tym wrx i sti bo w sumie na wyspach jest wrx lub uk turbo i sti

zastanawiam sie tez czy podkladki termoizolacyjne to warto zalozyc czy szkoda zachodu

Link to post
Share on other sites

Od STI jest "krótszy",odległość pomiędzy przepustnicą a komorą spalania jest krótsza,niektóre kolektory od GT UK wygladają identycznie jak te od wolnych ssaków,wydaje mi sie że z sti-jowym łatwiej będzie założyć większy ic,pozdro.

Link to post
Share on other sites

Dzieki, a jest jakas opcja zeby cos poprawic przy takim kolektorze ?

Korzystajac wlasnie padlo slowo o intercoolerze moj wyglada jakby ktos w niego kamieniami rzucal i na pewno w niedlugim czasie bede go wymienial pytanie czy zostac przy top mouncie czy kupic wiekszy na przod caly czas nie wiem na co sie zdecydowac.

Wsrod osob z ktorymi rozmawialem, tu na miejscu w Manchesterze, zdania sa podzielone.

Link to post
Share on other sites
zdania sa podzielone.

 

I tu nic nowego nie usłyszysz,załóż większy z STI i już,FMIC to po prostu dłuższa droga ale tu naprawdę zdania są podzielone,zrób jak ci sie lepiej podoba i tyle.A przede wszystkim w jakie moce celujesz,czy tylko tuning na OEM lepszych częściach?pozdro.

Link to post
Share on other sites

Chcialbym sie dostac w okolice 300KM tylko troche obawiam sie o skrzynie biegow. Przez 3 i pol roku jezdzenia nic sie z nia nie dzialo ale ja chyba tez jakims katem skrzyni nie jestem. Na pewno staram sie uzywac czesci dobrych marek na razie przy zawieszeniu i hamulcach troche pogrzebalem. Auto do jazdy na codzien wiec nie chce jakis ekstremalnych zmian.

Moim zdaniem front mount wyglada lepiej ale co z turbo dziura nie bedzie wieksza

Link to post
Share on other sites

A ja się podłączę z nieco innym pytaniem - czy są jakieś znaczące różnice miedzy kolektorem WRX (01 i okolice) a STI poza klapkami TGV (chyba tylko w Spec C ich nie było)?

 

W Stanach twierdzą, że eksmisja klapek daje wzrost parametrów na niskich i średnich obrotach. Czy ktoś przerobił temat? Jest to odczuwalna poprawa?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...