Monza Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Witam czy ktos z forumowiczow wie jaka jest roznica ,czy wogole jest poza kolorem, miedzy kolektorem ssacym w imprezie gt i sti. Czy sa jakies opcje usprawnienia tego elementu czy raczej zabawa nie warta zachodu Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Monza, wrx i sti ? czy gt i sti ? i które roczniki Cię interesują ... może tak będzie łatwiej udzielić Ci odpowiedzi ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monza Posted September 26, 2012 Author Share Posted September 26, 2012 chodzi mi konkretnie o MY99 V5 mam taka w wersji uk a dostalem ostatnio od znajomego kolektor czerwony do sti MY00 V6 Niedlugo mam zamiar zdjac swoj kolektor zeby powymieniac skorodowane przewody ktore sa pod nim i zastanawiam sie czy warto zalozyc ten od sti i czy moge cos z nim zrobic zeby go usprawnic -- Śr wrz 26, 2012 2:48 pm -- namieszalem troche z tym wrx i sti bo w sumie na wyspach jest wrx lub uk turbo i sti zastanawiam sie tez czy podkladki termoizolacyjne to warto zalozyc czy szkoda zachodu Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Od STI jest "krótszy",odległość pomiędzy przepustnicą a komorą spalania jest krótsza,niektóre kolektory od GT UK wygladają identycznie jak te od wolnych ssaków,wydaje mi sie że z sti-jowym łatwiej będzie założyć większy ic,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monza Posted September 26, 2012 Author Share Posted September 26, 2012 Dzieki, a jest jakas opcja zeby cos poprawic przy takim kolektorze ? Korzystajac wlasnie padlo slowo o intercoolerze moj wyglada jakby ktos w niego kamieniami rzucal i na pewno w niedlugim czasie bede go wymienial pytanie czy zostac przy top mouncie czy kupic wiekszy na przod caly czas nie wiem na co sie zdecydowac. Wsrod osob z ktorymi rozmawialem, tu na miejscu w Manchesterze, zdania sa podzielone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 zdania sa podzielone. I tu nic nowego nie usłyszysz,załóż większy z STI i już,FMIC to po prostu dłuższa droga ale tu naprawdę zdania są podzielone,zrób jak ci sie lepiej podoba i tyle.A przede wszystkim w jakie moce celujesz,czy tylko tuning na OEM lepszych częściach?pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monza Posted September 26, 2012 Author Share Posted September 26, 2012 Chcialbym sie dostac w okolice 300KM tylko troche obawiam sie o skrzynie biegow. Przez 3 i pol roku jezdzenia nic sie z nia nie dzialo ale ja chyba tez jakims katem skrzyni nie jestem. Na pewno staram sie uzywac czesci dobrych marek na razie przy zawieszeniu i hamulcach troche pogrzebalem. Auto do jazdy na codzien wiec nie chce jakis ekstremalnych zmian. Moim zdaniem front mount wyglada lepiej ale co z turbo dziura nie bedzie wieksza Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatLove Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 Moim zdaniem front mount wyglada lepiej ale co z turbo dziura nie bedzie wieksza Będzie większa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
loser Posted September 28, 2012 Share Posted September 28, 2012 A ja się podłączę z nieco innym pytaniem - czy są jakieś znaczące różnice miedzy kolektorem WRX (01 i okolice) a STI poza klapkami TGV (chyba tylko w Spec C ich nie było)? W Stanach twierdzą, że eksmisja klapek daje wzrost parametrów na niskich i średnich obrotach. Czy ktoś przerobił temat? Jest to odczuwalna poprawa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mzy Posted September 28, 2012 Share Posted September 28, 2012 loser, zerknij tutaj: viewtopic.php?p=1105086#p1105086 i ogólnie w tym wątku. Nie kojarzę z forum jakichś innych "konkretnych" danych na temat efektów usunięcia TGV. Link to comment Share on other sites More sharing options...
loser Posted September 28, 2012 Share Posted September 28, 2012 loser, zerknij tutaj:viewtopic.php?p=1105086#p1105086 i ogólnie w tym wątku. Nie kojarzę z forum jakichś innych "konkretnych" danych na temat efektów usunięcia TGV. Gdyby kogoś ciekawiło: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now