Skocz do zawartości

Roznica miedzy kolektorem ssacym do wrx i sti


Monza

Rekomendowane odpowiedzi

chodzi mi konkretnie o MY99 V5 mam taka w wersji uk a dostalem ostatnio od znajomego kolektor czerwony do sti MY00 V6

Niedlugo mam zamiar zdjac swoj kolektor zeby powymieniac skorodowane przewody ktore sa pod nim i zastanawiam sie czy warto zalozyc ten od sti i czy moge cos z nim zrobic zeby go usprawnic

 

-- Śr wrz 26, 2012 2:48 pm --

 

namieszalem troche z tym wrx i sti bo w sumie na wyspach jest wrx lub uk turbo i sti

zastanawiam sie tez czy podkladki termoizolacyjne to warto zalozyc czy szkoda zachodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, a jest jakas opcja zeby cos poprawic przy takim kolektorze ?

Korzystajac wlasnie padlo slowo o intercoolerze moj wyglada jakby ktos w niego kamieniami rzucal i na pewno w niedlugim czasie bede go wymienial pytanie czy zostac przy top mouncie czy kupic wiekszy na przod caly czas nie wiem na co sie zdecydowac.

Wsrod osob z ktorymi rozmawialem, tu na miejscu w Manchesterze, zdania sa podzielone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdania sa podzielone.

 

I tu nic nowego nie usłyszysz,załóż większy z STI i już,FMIC to po prostu dłuższa droga ale tu naprawdę zdania są podzielone,zrób jak ci sie lepiej podoba i tyle.A przede wszystkim w jakie moce celujesz,czy tylko tuning na OEM lepszych częściach?pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym sie dostac w okolice 300KM tylko troche obawiam sie o skrzynie biegow. Przez 3 i pol roku jezdzenia nic sie z nia nie dzialo ale ja chyba tez jakims katem skrzyni nie jestem. Na pewno staram sie uzywac czesci dobrych marek na razie przy zawieszeniu i hamulcach troche pogrzebalem. Auto do jazdy na codzien wiec nie chce jakis ekstremalnych zmian.

Moim zdaniem front mount wyglada lepiej ale co z turbo dziura nie bedzie wieksza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się podłączę z nieco innym pytaniem - czy są jakieś znaczące różnice miedzy kolektorem WRX (01 i okolice) a STI poza klapkami TGV (chyba tylko w Spec C ich nie było)?

 

W Stanach twierdzą, że eksmisja klapek daje wzrost parametrów na niskich i średnich obrotach. Czy ktoś przerobił temat? Jest to odczuwalna poprawa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...