Arkadiusz Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Witam kolegów. Niedawno w moim GT zapalił się check engine. Po zapaleniu auto szarpie pow. 3tyś obrotow. Kontrolka zapala sie tylko i wyłącznie wtedy gdy jadę na wolnych obrotach ok. 1,5tys przez dłuższy odcinek lub gdy np: jadę ok. 100km/h na 5 biegu i puszczam gaz i się toczę tz. schodzi mi z predkośći i obrotów. Gdy CHECK sie zapali to aby zgasł muszę wcisnąć sprzęgło i zejśc na niskie obroty. W czasie jazdy po mieście CHECk się nie zapala. Byłem dzis na kompie. Diagnosta powiedział mi, że jest to wina przepływomierza. Ale niekoniecznie. Auto pracuje normalnie przy spokojniej jeździe ale gdy dostaje buta leciutko szarpie oraz wg. kompa nie daje tyle paliwa ile powinien (zatem na czym śmiga ?? hehe). Czyli jest źle bo może się zrobić dziura w tłoku.....;/ Ogólnie autku troche brakuje mocy wg. fachowca. Ponadto parametry silnika są okey przy normalnej jeździe a gdy zaczyna sie butować nawet delikatnie jest kicha straszna. Czy jazda z taka przepływką może spowodować buuuummm silnika?? Motor mam ej20g Jak oceniacie co to może być?? Jeśli chodzi o przepływkę to jest to nr. 22680AA280 A36-613 R80 8605 może ma ktoś na zbyciu??? Wiem, że ludzie kupują przepływki w UK. Zatem możecie mi powiedzieć jak one się sprawują? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Czy jazda z taka przepływką może spowodować buuuummm silnika?? Motor mam ej20g Może i to z dużym prawdopodobieństwem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Jazda z uszkodzoną przepływką nie jest zdrowa dla silnika... Na początek spróbuj ją wyczyścić benzyną ekstrakcyjną(w mojej byłej turbowannie pomogło), a jeżeli nie pomoże to czeka Cie wymiana albo można się jej w ogóle pozbyć ale to wymaga innych modyfikacji i nie jest takie proste... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 i nie jest takie proste... Jest bardzo proste, ale nieco kosztowne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 i nie jest takie proste... Jest bardzo proste, ale nieco kosztowne Rzeczywiście może tak lepiej ale żeby to zrobić i tak potrzebna(na chwilę) jest sprawna przepływka :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 A niby po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 A niby po co? Po to żeby zgrać z niej dane, które wysyła do ECU... U mnie tak to było robione i wszystko teraz śmiga jak należy na map sensorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Ja mowie o standalone, a nie jakichs protezach zamiast przeplywki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Zgadza się ale nie każdy SA ma wbudowany map sensor i w takim przypadku przepływka jest niezbędna żaby zgrać z niej dane. Ja u siebie mam "dokładany" map sensor, stąd taka operacja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Ale po co mialby byc wbudowany koniecznie? Nic nie musi byc wbudowane, a do subaru jest dostepnych calkiem sporo aftermarketowych komputerow bazujacych na map-sensorze, czy to wbudowanym, czy to zewnetrznym - bez potrzeby "zgrywania" czegokolwiek z przeplywomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Ale po co mialby byc wbudowany koniecznie? Nic nie musi byc wbudowane, a do subaru jest dostepnych calkiem sporo aftermarketowych komputerow bazujacych na map-sensorze, czy to wbudowanym, czy to zewnetrznym - bez potrzeby "zgrywania" czegokolwiek z przeplywomierza. AMI nie wiem dokładnie jak to jest i nie chcę pisać głupot ale u mnie było tak, jak napisałem i takie było wymaganie mapera podczas strojenia żeby w zanadrzu była ori przepływka, a samochód stroił mi Mat B. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusz Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Ogólnie w aucie będzie postawiona diagnoza z początkiem tygodnia. Ori sprawna przepływka będzie dostępna w czasie sprawdzania. Zobaczymy co i jak. Mój maper powiedział mi, że spróbuje mi zamienić przepływke z mojego modelu na przepływkę z Gt przed 96' ze względu na ich żywotnośc oraz jak by co to na allegro cena jest niska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał z Ursusa Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Ja w swoim dawnym GT miałem uszkodzoną i ani nie myślałem jeździć sobie...nie wiem jak u Ciebie ale u mnie to nawet ciężko było jechać, auto przerywało czasem szarpało, nie równo pracował silnik itp itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusz Opublikowano 5 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Ja w swoim dawnym GT miałem uszkodzoną i ani nie myślałem jeździć sobie...nie wiem jak u Ciebie ale u mnie to nawet ciężko było jechać, auto przerywało czasem szarpało, nie równo pracował silnik itp itp U mnie nie ma żadnego szarpania ani nic. Jedynie co wskazuje na przepływkę to dane na kompie podczas jazdy próbnej. Tz. diagnoza błędu check engine=> Dane są nie poprawne. Gdyby ten check sie nie zapalił o niczym bym nie wiedzial -- Pt paź 05, 2012 4:55 pm -- Witam. Po kilku dniach wiadomo: padła pompa paliwa (brak odpowiedniej dawki paliwa na doładowaniu), oraz niesprawna sonda lambda. W takim razie auto dostanie nową pompę paliwa nie walbro lecz DeatschWerks (podobno lepsze od walbro jeśli chodzi o wydajność oraz mniejsze ryzyko podróbki) oraz naturalnie nową sondę. Ponadto check który mi się zapalał jest spowodowany zupełnie inną rzeczą. Otóż podobno nie było jakiegoś kabelka łączącego skrzynie z kompem czy cos takiego. I teraz moje plany o przelotowym wydechu oraz rozpórką oddaliły się w czasie $$$$ :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Bez rozporki i przelotowego wydechu da sie zyc. Lepiej doprowadzic auto do porzadku w stanie seryjnym i sie cieszyc - GT i tak jest raczej dosc szybkie, takze uszy do gory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusz Opublikowano 6 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Dobrze, że nie padło na przepływkę bo sama ona kosztuje w PL 2000zł a tak to będe miał chociaż nową lepszą pompę paliwa Czyli już jeden element modów będę miał za sobą Wszędzie da sie znaleźć jakiś plus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się