Jump to content

wymiana zarowek podswietlenia konsoli


wysocki808
 Share

Recommended Posts

witam!!!

 

mam pytanko.

wie ktos moze jak rozebrac konsole srodkowa i wymienic zarowki od podswietlenia pokretel oraz jakiego rodzaju sa to zarowki??

w tej chwili dziala tylko podswietlenie pokretla nawiewu :|

 

z gory thx :wink:

Link to comment
Share on other sites

Niestety nie mam zdj więc słowami opisze :

- Ściągasz osłonę ( trzyma ona się na 4 spinkach, po jednej w każdym rogu)

- Jeżeli masz radio, odkręcasz 6 śrubek które je trzyma (Odpinasz z niego masę, antenę i wtyczkę)

- 4 śrubki trzymają konsole z pokrętłami z nawiewu to je odkręcasz ( ale samej konsoli nie wyciągasz jest to zbędne) następnie wyciągasz wszystkie pokrętła i ten bolec nawiewu wew i zew. Podważasz u góry 2 bolce z tej osłony i na dole dwa bolce. Ściągasz osłonę i pokazują ci się dwie żaróweczki z zielonymi kondonami ;p

Jakiego rodzaju są to żarówki, głowy nie dam ale chyba 3 W....

Link to comment
Share on other sites

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=128790&hilit=pod%C5%9Bwietlenie+zegar%C3%B3w

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=128646

 

W środkowej powinieneś mieć żaóweczki LAMP-T1 i W3W ,najlepiej weź na miare do jakiegoś elektronicznego/głosnikowego tam je czesto mają te malutkie z wąsami (w 90% przypadków taki sklep nazywa sie CHIP, u mnie są 2 :mrgreen: )

 

W3W i 1.2 mozna znaleść np w norauto

 

W zegarach powinny być W3W ew, W1.2W

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Niestety nie mam zdj więc słowami opisze :

- Ściągasz osłonę ( trzyma ona się na 4 spinkach, po jednej w każdym rogu)

- Jeżeli masz radio, odkręcasz 6 śrubek które je trzyma (Odpinasz z niego masę, antenę i wtyczkę)

- 4 śrubki trzymają konsole z pokrętłami z nawiewu to je odkręcasz ( ale samej konsoli nie wyciągasz jest to zbędne) następnie wyciągasz wszystkie pokrętła i ten bolec nawiewu wew i zew. Podważasz u góry 2 bolce z tej osłony i na dole dwa bolce. Ściągasz osłonę i pokazują ci się dwie żaróweczki z zielonymi kondonami ;p

Jakiego rodzaju są to żarówki, głowy nie dam ale chyba 3 W....

 

 

Radia wyciągać nie musisz. Wszystko co trzeba zostanie Ci w ręku po wyjęciu panelu wentylacji. U mnie najłatwiej było się do tego dobrać po wyjęciu podstawki na kubek. Miałem punkt zaczepienia od góry. Całość schodzi bez używania narzędzi.

 

Kup żarówki z wąsami - najlepiej zielone. Nawiniesz sobie na istniejące podstawki. Odpadnie Ci kupowanie gumowych kapturków - starych nie zdejmiesz w całości, a jak zdejmiesz, to stwierdzisz, że blade są ;-)

 

Jak robisz demontaż, to polecam od razu wymienić żarówkę zapalniczki i popielniczki - będziesz miał dostęp od góry. Warto też zrobić przycisk awaryjnych. Trzeba cały rozebrać - w środku siedzi żarówka.

Link to comment
Share on other sites

Radia wyciągać nie musisz. Wszystko co trzeba zostanie Ci w ręku po wyjęciu panelu wentylacji.

To może ja mam felerny model... panel klimy szlo ruszyć tylko do góry, przez co radio musiałem wyciągać. Do przodu nie było możliwości, bo linki z nawiewów go trzymały:(

Link to comment
Share on other sites

Radia wyciągać nie musisz. Wszystko co trzeba zostanie Ci w ręku po wyjęciu panelu wentylacji.

To może ja mam felerny model... panel klimy szlo ruszyć tylko do góry, przez co radio musiałem wyciągać. Do przodu nie było możliwości, bo linki z nawiewów go trzymały:(

 

Albo ja napisałem nie do końca prawdę, bo mam akcesoryjne radio z przelotką wpinającą je do instalacji, więc kilka cm mogło zadecydować o możliwości wyjęcia panelu bez wykręcania radia ;-)

Link to comment
Share on other sites

Radia wyciągać nie musisz. Wszystko co trzeba zostanie Ci w ręku po wyjęciu panelu wentylacji.

To może ja mam felerny model... panel klimy szlo ruszyć tylko do góry, przez co radio musiałem wyciągać. Do przodu nie było możliwości, bo linki z nawiewów go trzymały:(

 

Albo ja napisałem nie do końca prawdę, bo mam akcesoryjne radio z przelotką wpinającą je do instalacji, więc kilka cm mogło zadecydować o możliwości wyjęcia panelu bez wykręcania radia ;-)

 

dzieki panowie :!:

dzis dorwalem sie do konsoli i wydobylem zaroweczki :)

bylo to rzeczywiscie dziecinnie proste i nie wymgalo wyciagania radia. Dostep do zarowek nastepuje natychmiast po odczepieniu ramki, a ich wymiana to zaledwie kilka chwil :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Odświeżę temat.

Chcę wymontować wszystkie elementy w kolorze srebrnym czyli ten panel środkowy ale też i cup holder i to co powyżej z wlotami oraz wloty powietrza po lewej i prawej stronie kokpitu. Jak to jest pomocowane? Boję się, że coś pourywam.

Link to comment
Share on other sites

Jak to jest pomocowane?

najpierw wyjmij cupholder, który jest przymocowany na 2 śrubki (widoczne po jego wysunięciu), reszta jest "na wcisk".

Boję się, że coś pourywam

Jak nie będziesz tego robił na mrozie - to nic nie pourywasz ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...