wysocki808 Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 witam!!! mam pytanko. wie ktos moze jak rozebrac konsole srodkowa i wymienic zarowki od podswietlenia pokretel oraz jakiego rodzaju sa to zarowki?? w tej chwili dziala tylko podswietlenie pokretla nawiewu :| z gory thx :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniutek Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 Niestety nie mam zdj więc słowami opisze : - Ściągasz osłonę ( trzyma ona się na 4 spinkach, po jednej w każdym rogu) - Jeżeli masz radio, odkręcasz 6 śrubek które je trzyma (Odpinasz z niego masę, antenę i wtyczkę) - 4 śrubki trzymają konsole z pokrętłami z nawiewu to je odkręcasz ( ale samej konsoli nie wyciągasz jest to zbędne) następnie wyciągasz wszystkie pokrętła i ten bolec nawiewu wew i zew. Podważasz u góry 2 bolce z tej osłony i na dole dwa bolce. Ściągasz osłonę i pokazują ci się dwie żaróweczki z zielonymi kondonami ;p Jakiego rodzaju są to żarówki, głowy nie dam ale chyba 3 W.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wysocki808 Posted September 25, 2012 Author Share Posted September 25, 2012 maniutek, dzieki, dzieki! teraz bede juz wiedzial jak to sie je Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniutek Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 Spoko pomuk mile widziany haha 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matiz Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=128790&hilit=pod%C5%9Bwietlenie+zegar%C3%B3w http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=128646 W środkowej powinieneś mieć żaóweczki LAMP-T1 i W3W ,najlepiej weź na miare do jakiegoś elektronicznego/głosnikowego tam je czesto mają te malutkie z wąsami (w 90% przypadków taki sklep nazywa sie CHIP, u mnie są 2 ) W3W i 1.2 mozna znaleść np w norauto W zegarach powinny być W3W ew, W1.2W 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
loser Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 Niestety nie mam zdj więc słowami opisze :- Ściągasz osłonę ( trzyma ona się na 4 spinkach, po jednej w każdym rogu) - Jeżeli masz radio, odkręcasz 6 śrubek które je trzyma (Odpinasz z niego masę, antenę i wtyczkę) - 4 śrubki trzymają konsole z pokrętłami z nawiewu to je odkręcasz ( ale samej konsoli nie wyciągasz jest to zbędne) następnie wyciągasz wszystkie pokrętła i ten bolec nawiewu wew i zew. Podważasz u góry 2 bolce z tej osłony i na dole dwa bolce. Ściągasz osłonę i pokazują ci się dwie żaróweczki z zielonymi kondonami ;p Jakiego rodzaju są to żarówki, głowy nie dam ale chyba 3 W.... Radia wyciągać nie musisz. Wszystko co trzeba zostanie Ci w ręku po wyjęciu panelu wentylacji. U mnie najłatwiej było się do tego dobrać po wyjęciu podstawki na kubek. Miałem punkt zaczepienia od góry. Całość schodzi bez używania narzędzi. Kup żarówki z wąsami - najlepiej zielone. Nawiniesz sobie na istniejące podstawki. Odpadnie Ci kupowanie gumowych kapturków - starych nie zdejmiesz w całości, a jak zdejmiesz, to stwierdzisz, że blade są ;-) Jak robisz demontaż, to polecam od razu wymienić żarówkę zapalniczki i popielniczki - będziesz miał dostęp od góry. Warto też zrobić przycisk awaryjnych. Trzeba cały rozebrać - w środku siedzi żarówka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniutek Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 Radia wyciągać nie musisz. Wszystko co trzeba zostanie Ci w ręku po wyjęciu panelu wentylacji. To może ja mam felerny model... panel klimy szlo ruszyć tylko do góry, przez co radio musiałem wyciągać. Do przodu nie było możliwości, bo linki z nawiewów go trzymały:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
loser Posted September 28, 2012 Share Posted September 28, 2012 Radia wyciągać nie musisz. Wszystko co trzeba zostanie Ci w ręku po wyjęciu panelu wentylacji. To może ja mam felerny model... panel klimy szlo ruszyć tylko do góry, przez co radio musiałem wyciągać. Do przodu nie było możliwości, bo linki z nawiewów go trzymały:( Albo ja napisałem nie do końca prawdę, bo mam akcesoryjne radio z przelotką wpinającą je do instalacji, więc kilka cm mogło zadecydować o możliwości wyjęcia panelu bez wykręcania radia ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
wysocki808 Posted September 28, 2012 Author Share Posted September 28, 2012 Radia wyciągać nie musisz. Wszystko co trzeba zostanie Ci w ręku po wyjęciu panelu wentylacji. To może ja mam felerny model... panel klimy szlo ruszyć tylko do góry, przez co radio musiałem wyciągać. Do przodu nie było możliwości, bo linki z nawiewów go trzymały:( Albo ja napisałem nie do końca prawdę, bo mam akcesoryjne radio z przelotką wpinającą je do instalacji, więc kilka cm mogło zadecydować o możliwości wyjęcia panelu bez wykręcania radia ;-) dzieki panowie :!: dzis dorwalem sie do konsoli i wydobylem zaroweczki bylo to rzeczywiscie dziecinnie proste i nie wymgalo wyciagania radia. Dostep do zarowek nastepuje natychmiast po odczepieniu ramki, a ich wymiana to zaledwie kilka chwil Link to comment Share on other sites More sharing options...
non Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 Odświeżę temat. Chcę wymontować wszystkie elementy w kolorze srebrnym czyli ten panel środkowy ale też i cup holder i to co powyżej z wlotami oraz wloty powietrza po lewej i prawej stronie kokpitu. Jak to jest pomocowane? Boję się, że coś pourywam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 Jak to jest pomocowane? najpierw wyjmij cupholder, który jest przymocowany na 2 śrubki (widoczne po jego wysunięciu), reszta jest "na wcisk". Boję się, że coś pourywam Jak nie będziesz tego robił na mrozie - to nic nie pourywasz Link to comment Share on other sites More sharing options...
non Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 OK, dzięki. A te okrągłe wloty co są po bokach deski (przy drzwiach) to też są tylko na wcisk mocowane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now