Skocz do zawartości

wymiana zarowek podswietlenia konsoli


wysocki808

Rekomendowane odpowiedzi

witam!!!

 

mam pytanko.

wie ktos moze jak rozebrac konsole srodkowa i wymienic zarowki od podswietlenia pokretel oraz jakiego rodzaju sa to zarowki??

w tej chwili dziala tylko podswietlenie pokretla nawiewu :|

 

z gory thx :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam zdj więc słowami opisze :

- Ściągasz osłonę ( trzyma ona się na 4 spinkach, po jednej w każdym rogu)

- Jeżeli masz radio, odkręcasz 6 śrubek które je trzyma (Odpinasz z niego masę, antenę i wtyczkę)

- 4 śrubki trzymają konsole z pokrętłami z nawiewu to je odkręcasz ( ale samej konsoli nie wyciągasz jest to zbędne) następnie wyciągasz wszystkie pokrętła i ten bolec nawiewu wew i zew. Podważasz u góry 2 bolce z tej osłony i na dole dwa bolce. Ściągasz osłonę i pokazują ci się dwie żaróweczki z zielonymi kondonami ;p

Jakiego rodzaju są to żarówki, głowy nie dam ale chyba 3 W....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=128790&hilit=pod%C5%9Bwietlenie+zegar%C3%B3w

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=128646

 

W środkowej powinieneś mieć żaóweczki LAMP-T1 i W3W ,najlepiej weź na miare do jakiegoś elektronicznego/głosnikowego tam je czesto mają te malutkie z wąsami (w 90% przypadków taki sklep nazywa sie CHIP, u mnie są 2 :mrgreen: )

 

W3W i 1.2 mozna znaleść np w norauto

 

W zegarach powinny być W3W ew, W1.2W

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam zdj więc słowami opisze :

- Ściągasz osłonę ( trzyma ona się na 4 spinkach, po jednej w każdym rogu)

- Jeżeli masz radio, odkręcasz 6 śrubek które je trzyma (Odpinasz z niego masę, antenę i wtyczkę)

- 4 śrubki trzymają konsole z pokrętłami z nawiewu to je odkręcasz ( ale samej konsoli nie wyciągasz jest to zbędne) następnie wyciągasz wszystkie pokrętła i ten bolec nawiewu wew i zew. Podważasz u góry 2 bolce z tej osłony i na dole dwa bolce. Ściągasz osłonę i pokazują ci się dwie żaróweczki z zielonymi kondonami ;p

Jakiego rodzaju są to żarówki, głowy nie dam ale chyba 3 W....

 

 

Radia wyciągać nie musisz. Wszystko co trzeba zostanie Ci w ręku po wyjęciu panelu wentylacji. U mnie najłatwiej było się do tego dobrać po wyjęciu podstawki na kubek. Miałem punkt zaczepienia od góry. Całość schodzi bez używania narzędzi.

 

Kup żarówki z wąsami - najlepiej zielone. Nawiniesz sobie na istniejące podstawki. Odpadnie Ci kupowanie gumowych kapturków - starych nie zdejmiesz w całości, a jak zdejmiesz, to stwierdzisz, że blade są ;-)

 

Jak robisz demontaż, to polecam od razu wymienić żarówkę zapalniczki i popielniczki - będziesz miał dostęp od góry. Warto też zrobić przycisk awaryjnych. Trzeba cały rozebrać - w środku siedzi żarówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radia wyciągać nie musisz. Wszystko co trzeba zostanie Ci w ręku po wyjęciu panelu wentylacji.

To może ja mam felerny model... panel klimy szlo ruszyć tylko do góry, przez co radio musiałem wyciągać. Do przodu nie było możliwości, bo linki z nawiewów go trzymały:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radia wyciągać nie musisz. Wszystko co trzeba zostanie Ci w ręku po wyjęciu panelu wentylacji.

To może ja mam felerny model... panel klimy szlo ruszyć tylko do góry, przez co radio musiałem wyciągać. Do przodu nie było możliwości, bo linki z nawiewów go trzymały:(

 

Albo ja napisałem nie do końca prawdę, bo mam akcesoryjne radio z przelotką wpinającą je do instalacji, więc kilka cm mogło zadecydować o możliwości wyjęcia panelu bez wykręcania radia ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radia wyciągać nie musisz. Wszystko co trzeba zostanie Ci w ręku po wyjęciu panelu wentylacji.

To może ja mam felerny model... panel klimy szlo ruszyć tylko do góry, przez co radio musiałem wyciągać. Do przodu nie było możliwości, bo linki z nawiewów go trzymały:(

 

Albo ja napisałem nie do końca prawdę, bo mam akcesoryjne radio z przelotką wpinającą je do instalacji, więc kilka cm mogło zadecydować o możliwości wyjęcia panelu bez wykręcania radia ;-)

 

dzieki panowie :!:

dzis dorwalem sie do konsoli i wydobylem zaroweczki :)

bylo to rzeczywiscie dziecinnie proste i nie wymgalo wyciagania radia. Dostep do zarowek nastepuje natychmiast po odczepieniu ramki, a ich wymiana to zaledwie kilka chwil :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Odświeżę temat.

Chcę wymontować wszystkie elementy w kolorze srebrnym czyli ten panel środkowy ale też i cup holder i to co powyżej z wlotami oraz wloty powietrza po lewej i prawej stronie kokpitu. Jak to jest pomocowane? Boję się, że coś pourywam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...