Siwy Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Witam Panie i Panów fanów Mam problem z GT, a raczej z WRXem Do GT została przełożona instalacja z WRXa 2,0 i pojawia się problem wypadania zapłonów na wszystkich cylindrach. Objawia się to przy naciśnięciu mocno gazu i obrotach około 2,5-3,5tys. Miga kontrolka check engine i po chwili gaśnie. Jeśli zdarzy się to kilka razy, kontrolka po miganiu zaczyna świecić na stałe i zostaje zarejestrowany błąd. Przy delikatnej jeździe nie ma tego problemu. Miał może ktoś coś takiego? Dodam, że już zmieniłem nowe świece na jeszcze nowsze, bo myślałem, że może się platynowe zalały, ale to nie pomaga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil123 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 a kiedy zawory były regulowane :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 24 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Zawory wyregulowane, silnik cały zbudowany od podstaw... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Do GT została przełożona instalacja z WRXa 2,0 Ale tego chyba nie można robić? Instalacja jest przypisana do konkretnego auta. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Do GT została przełożona instalacja z WRXa 2,0 Ale tego chyba nie można robić? Instalacja jest przypisana do konkretnego auta. Kolegi auto już tak jeździ i działa idealnie, tylko z moim są małe problemy. Możliwe, że jeszcze problem mam z ciśnieniem paliwa, bo bak jest zasyfiony i dzisiaj mają mi wymienić na inny, który nie zapycha filtrów. Tak czy owak instalacja z WRXa w GT to rewelacyjny pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil123 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 może cewka albo przewody :?: chyba ze może jest słaba masa :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 tez miewam co jakis czas w bugu missfire'y na wszystkich cylindrach i prawie pewnosc ze z motorem wszystko ok. gdzies mi sie obilo o uszy: - ze to byla choroba wieku dzieciecego (softu, oczujnikowania?) we wczesnych wrx'ach - ze moze pomoc czyszczenie ktorys z czujnikow silnikowych (polozen walu/walkow-chyba??) ale nie zglebialem dalej tematu, specjalnie sie nie przejmuje i robie reset kompa jak sie lampka zaswieci. Jakby kto madry sie wypowiedzial to chetnie poczytam w kazdym razie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Witam Panie i Panów fanów Mam problem z GT, a raczej z WRXem Do GT została przełożona instalacja z WRXa 2,0 i pojawia się problem wypadania zapłonów na wszystkich cylindrach. Objawia się to przy naciśnięciu mocno gazu i obrotach około 2,5-3,5tys. Miga kontrolka check engine i po chwili gaśnie. Jeśli zdarzy się to kilka razy, kontrolka po miganiu zaczyna świecić na stałe i zostaje zarejestrowany błąd. Przy delikatnej jeździe nie ma tego problemu. Miał może ktoś coś takiego? Dodam, że już zmieniłem nowe świece na jeszcze nowsze, bo myślałem, że może się platynowe zalały, ale to nie pomaga... Był ruszany sam silnik :?: , jakie tłoki , jaka glowica, jaki st.spr. ? były któreś elementy planowane ? jaka uszczelka? czy idealnie zgraly sie znaki na pasku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Witam Panie i Panów fanów Mam problem z GT, a raczej z WRXem Do GT została przełożona instalacja z WRXa 2,0 i pojawia się problem wypadania zapłonów na wszystkich cylindrach. Objawia się to przy naciśnięciu mocno gazu i obrotach około 2,5-3,5tys. Miga kontrolka check engine i po chwili gaśnie. Jeśli zdarzy się to kilka razy, kontrolka po miganiu zaczyna świecić na stałe i zostaje zarejestrowany błąd. Przy delikatnej jeździe nie ma tego problemu. Miał może ktoś coś takiego? Dodam, że już zmieniłem nowe świece na jeszcze nowsze, bo myślałem, że może się platynowe zalały, ale to nie pomaga... Był ruszany sam silnik :?: , jakie tłoki , jaka glowica, jaki st.spr. ? były któreś elementy planowane ? jaka uszczelka? czy idealnie zgraly sie znaki na pasku ? Tłoki mahle kute -zwykłe, nie jakieś pod strokera, itp. -głowice z WRXa -planowane minimalnie -powiększane kanały -czyli obróbka -uszczelki pod głowice oryginalne, seryjne -rozrząd na 100% jest ok Identyczny zestaw jeździ u kolegi i działa bez zarzutu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Witam Panie i Panów fanów Mam problem z GT, a raczej z WRXem Do GT została przełożona instalacja z WRXa 2,0 i pojawia się problem wypadania zapłonów na wszystkich cylindrach. Objawia się to przy naciśnięciu mocno gazu i obrotach około 2,5-3,5tys. Miga kontrolka check engine i po chwili gaśnie. Jeśli zdarzy się to kilka razy, kontrolka po miganiu zaczyna świecić na stałe i zostaje zarejestrowany błąd. Przy delikatnej jeździe nie ma tego problemu. Miał może ktoś coś takiego? Dodam, że już zmieniłem nowe świece na jeszcze nowsze, bo myślałem, że może się platynowe zalały, ale to nie pomaga... Był ruszany sam silnik :?: , jakie tłoki , jaka glowica, jaki st.spr. ? były któreś elementy planowane ? jaka uszczelka? czy idealnie zgraly sie znaki na pasku ? Tłoki mahle kute -zwykłe, nie jakieś pod strokera, itp. -głowice z WRXa -planowane minimalnie -powiększane kanały -czyli obróbka -uszczelki pod głowice oryginalne, seryjne -rozrząd na 100% jest ok Identyczny zestaw jeździ u kolegi i działa bez zarzutu. Bez ramapu :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Nie nooo... z remapem Z tym, że mój dopiero wyjechał, a kolegi już pół roku jeździ. Ja mam na dotarciu doładowanie max 0,7 bar ustawione. Wypadanie zapłonów nasila się wraz z nagrzewaniem silnika, tzn. mogę zrobić 100km ciągiem i jeśli nie będę używał wyższych obrotów lub doładowania, to zapłony nie wypadną. Jeśli pojadę z wyższymi obrotami czy doładowaniem, to z już po chwili zaczynają wypadać. Nie wiem czy ma to coś wspólnego z dopływem paliwa, bo bak zasyfiony i jest w trakcie wymiany (oczywiście z filtrami)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się