kraftpol Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Mam problemy z wbijaniem 1 biegu.Wchodzi,ale z dużym oporem.Nie zgrzyta ani nie wypada,działa prawidłowo,ale trzeba za każdym razem przełamać duży opór,żeby go załączyć. Może ktoś miał taki problem,lub coś o tym słyszał,może jest jakaś regulacja? Dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Spróbuj najpierw 2 a potem z dwójki na jedynkę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szerszen-X Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Mam problemy z wbijaniem 1 biegu.Wchodzi,ale z dużym oporem.Nie zgrzyta ani nie wypada,działa prawidłowo,ale trzeba za każdym razem przełamać duży opór,żeby go załączyć. Jeśli to przy redukcji to raczej normalka w subarakach. Przynajmniej dla skrzyń 5tek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Mam problemy z wbijaniem 1 biegu.Wchodzi,ale z dużym oporem.Nie zgrzyta ani nie wypada,działa prawidłowo,ale trzeba za każdym razem przełamać duży opór,żeby go załączyć.Może ktoś miał taki problem,lub coś o tym słyszał,może jest jakaś regulacja? Dziękuję za pomoc. Sprzęgło nowe? Siłownik i pompa spzręgła ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Jeśli to przy redukcji to raczej normalka w subarakach. Przynajmniej dla skrzyń 5tek. Nigdy nie miałem problemu wbijać jedynki w Type R czy Type RA, takie problemy są podobno w GT-ku :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szerszen-X Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Nie wiem jak w GT ale przy 5tkach jdm lubi się krzaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 No właśnie chodzi o to że mi się nigdy nic nie krzaczyło, właśnie w JDM... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 30 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 A kto to robi takie redukcje z 2 na 1? Bieg wchodzi bardzo ciężko przy ruszaniu np. spod świateł.....Może jest jakaś regulacja? 2 miesiące temu był wrzucany silnik i sprzęgło wyglądało ok,z resztą jak by to była wina sprzęgła,to chyba wszystkie biegi by wchodziły ciężko? Co robić??? -- N wrz 30, 2012 9:54 pm -- Regulacja wysprzęglika pomogła,już jest wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się