ryjeks Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 No to czekamy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) Bo tylko dyfry z 6MT DCCD miały płytkę z tyłu w komplecie. nie trzeba podawać numeru skrzyń , bo wszystkie STI od 2007 z tyłu nie miały płytki dodatkowo tylny dyfer nie jest 3,9 a 3,54 Edytowane 6 Stycznia 2015 przez carfit 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 nie trzeba podawać numeru skrzyń , bo wszystkie STI od 2007 z tyłu nie miały płytki Ale tu chodzi o płytkę z tyłu gdy brak DCCD w skrzyni.U mnie siedzi taki zestaw. Natomiast @@ryjeks twierdzi,że płytka w R180 występowała tylko w połączeniu z DCCD. Prawda li to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) nie trzeba podawać numeru skrzyń , bo wszystkie STI od 2007 z tyłu nie miały płytki Ale tu chodzi o płytkę z tyłu gdy brak DCCD w skrzyni.U mnie siedzi taki zestaw. Natomiast @@ryjeks twierdzi,że płytka w R180 występowała tylko w połączeniu z DCCD. Prawda li to? Oczywiscie że tak , były wersje spec c MY2002 i bodaj poczatek 2003 typowo auta pod rajdówki , gdzie nie było DCCD ale tylny dyfer był z płytką i z dyfrem 3.9 O ile pamietam , to uzytkownik Jabar i Orzi mieli takie auto Edytowane 6 Stycznia 2015 przez carfit 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Oczywiscie że tak , były wersje spec c MY2002 i bodaj poczatek 2003 typowo auta pod rajdówki , gdzie nie było DCCD ale tylny dyfer był z płytką i z dyfrem 3.9 Dzięki,nie będę musiał kupować baterii do latarki. Choć browar w NS może wypaść drożej. No to czekamy... Właśnie jakoś też znaleźć nie mogę Ha niedowiarki. Mam jeszcze sprawdzać u siebie ten numer skrzyni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) nie trzeba podawać numeru skrzyń , bo wszystkie STI od 2007 z tyłu nie miały płytki Ale tu chodzi o płytkę z tyłu gdy brak DCCD w skrzyni.U mnie siedzi taki zestaw. Natomiast @@ryjeks twierdzi,że płytka w R180 występowała tylko w połączeniu z DCCD. Prawda li to? Oczywiscie że tak , były wersje spec c MY2002 i bodaj poczatek 2003 typowo auta pod rajdówki , gdzie nie było DCCD ale tylny dyfer był z płytką i z dyfrem 3.9 O ile pamietam , to uzytkownik Jabar i Orzi mieli takie auto Nie ma w tabelce więc nie istnieje Czyli jakieś rodzyny miały takie rozwiązanie. Dobrze wiedzieć W takim razie z ciekawości co siedzi z przodu w takim zestawie bez DCCD, a z płytką z tyłu ? Suretrack, helical, płytka ? A środek standardowo obsługuje visko 4kgf ? a niedowiarki. Mam jeszcze sprawdzać u siebie ten numer skrzyni? Sprawdź, bo jest to ciekawe tak czy inaczej Edytowane 6 Stycznia 2015 przez ryjeks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 4kgf mialy gc a po 2000 6kgf o ile pamietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Sprawdź, bo jest to ciekawe tak czy inaczej Z czystej ciekawości sprawdzę dziś. W takim razie z ciekawości co siedzi z przodu w takim zestawie bez DCCD, a z płytką z tyłu ? Suretrack, helical, płytka ? A środek standardowo obsługuje visko 4kgf ? Centralna szpera w 6MT bez DCCD to wisko 4kg,mocniejszych w serii nie było,przód to suretrack.Płytki z przodu żadna wersja seryjnie nie miała.Co do helicala w 6MT bez DCCD,to jeszcze nie spotkałem się z takim zestawieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 a dałbym sobie reke obciąc ze w 4t sklepie widziałem seryjne wisko do 6mt i miało 6kgf ... no i bym teraz nie miał ręki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Mimo chęci i starań,brak możliwości odczytania nr.skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Nie ma tej nalepki? Czy tyle gratow pod maska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Naklejki brak albo od góry nie jest widoczna. Gratów sporo,mogą przeszkadzać w dojrzeniu naklejki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 a takie wisko mocniejsze czy "zacieśnione" to ma w ogóle sens do sportu czy jedynie płytka w centralnym dyfrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 U mnie siedzi suretrac z przodu,wisko 10kg centralnie i płytka z tyłu wyregulowana na ok.4kg. Dla mnie jest ok. Przy odpowiedniej geometrii i regulacji zawiasu,auto prowadzi się bardzo fajnie i przewidywalnie w każdych warunkach. Trakcja ok.,skręcanie również,zarówno przy agresywnej jak i technicznej jeździe. Dołożenie płytki na przód ma swoje plusy,ale wtedy auto będzie mniej chętnie skręcać,szczególne na wolniejszych,technicznych partiach trzeba je będzie agresywnie wrzucać w skręt. No i płytkę od czasu do czasu trzeba przejrzeć,sprawdzić stan płytek,poprawić spięcie.W tylnym dyfrze nie ma z tym większego problemu,z przodem będzie "ciut" więcej roboty. Wisko jest bezobsługowe,jak padnie,regenerujemy za parę stówek i ganiamy dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 a wlasnie ja myslalem zeby zrobic mocniejsze wisko jak mi sie posypało ale pan od regeneracji okazał się być mało komunikatywny i kupiłem seryjną. Jak to wlasnie jest na takiej 10kgf? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się