Jacky X Posted September 22, 2012 Share Posted September 22, 2012 Nadal borykam się z najlepszą opcją montażu 6 mt do GT-ka. Tylko nie bardzo mi się chce wysyłać półosie do MotoMAXu. I tak zastanawiam się nad takim rozwiązaniem z tyłu. PS.Jak jest problem z hamulcem ręcznym to może bym go wogóle wyrzucił i zamontował hydrauliczny przy okazji ? DOBRA.PYTANIA MAM TAKIE.Jeśli założenie 6 mt pokombinuję ze zwrotnicami R180. 1) Zwrotnice z Type RA ręczny 170 mm. Rozumiem tarcze są takie same jak do WRX New Age ? 2) Jakie napotkam problemy przy zwrotnicach z STI New Age i ewentualnie hydraulicznym ręcznym i zaciskami WRX ? - jaki tarcze np. czy podejdą te z Type R 290 mm na 190 mm ręczny ? - czy tarcze kotwiczne podejdą pod tarcze od Type R 290/190 mm ? - czy napotkam jakieś inne problemy ? 3) Jakie są średnice bembnów hamulca ręcznego ? WRX 170 mm ? Type R/ RA /170 mmm i 190 mm/ STI 190 mm ? PS.Po prostu dostępność zwrotnic STI jest dużo większa niż Type R/RA. 4) Czym się różnią zwrotnice Type R 290/190 mm od STI 312/190 mm ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
castrol Posted September 22, 2012 Share Posted September 22, 2012 Jacky jak chcesz to mam na ssprzedaz gotowe Polosie do dyfra Sti new age i zwrotnic gtkowych rozwiąże to twój problem :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
owek Posted September 22, 2012 Share Posted September 22, 2012 castrol, ciekawa liczba postów!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted September 22, 2012 Share Posted September 22, 2012 jacky a brales pod uwage (prawdopodobnie) rozne przelozenia skrzyni 6MT i dyfra R180? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted September 22, 2012 Author Share Posted September 22, 2012 jacky a brales pod uwage (prawdopodobnie) rozne przelozenia skrzyni 6MT i dyfra R180? Nie.Bo to kompletny swap MY 04. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted September 22, 2012 Share Posted September 22, 2012 Aha, podejrzewalem, ze chcesz pozenic 6MT z dyfrem, ktory miales seryjnie w aucie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Aha, podejrzewalem, ze chcesz pozenic 6MT z dyfrem, ktory miales seryjnie w aucie. 180 w GT-ku? :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted September 23, 2012 Author Share Posted September 23, 2012 Aha, podejrzewalem, ze chcesz pozenic 6MT z dyfrem, ktory miales seryjnie w aucie. Mam cały set i pozostaje do rozwiązania sprawa półosi: a)hybrydowe to zawsze aftermarket i kłopot z przesyłaniem i czekaniem zwrotnice z type R są trudno osiągalne i pozostaje kłopot z kupnem tarcz c) nie do końca jestem przekonany czy da się zastosować zwrotnice STI i zaciski WRX,jakie tarcze wtedy ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Aha, podejrzewalem, ze chcesz pozenic 6MT z dyfrem, ktory miales seryjnie w aucie. 180 w GT-ku? :roll: o jaaa a mi sie jacky z tzd pomylil, on ostatnio nabyl bodajze type ra jacky ty masz zwyklego gtka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szerszen-X Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 tzd ma 160tke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted September 28, 2012 Author Share Posted September 28, 2012 ... jacky ty masz zwyklego gtka? Mam coupetę 2,2 L US LHD oczywiście w którą na poczekaniu włożyłem słabe graty GT MY 97 a teraz pomału upgrade. -- 28 wrz 2012, o 07:23 -- ...... c) nie do końca jestem przekonany czy da się zastosować zwrotnice STI i zaciski WRX,jakie tarcze wtedy ... Naprawdę nikt nie zna odpowiedzi na takie proste pytanie ?!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted September 28, 2012 Share Posted September 28, 2012 tylne zwrotnice o STI new age, masz zajebisty ręczny na dużym bębnie, nie potrzeba hydrauliki, tarcze przetaczasz na 294mm i zakładasz P&P zaciski z WRXa z zestawu czterotłoczkowego, te z napisem Subaru, wchodzą Ci wszystkie felgi, ręczny działa, masz mocne seryjne półosie z STI, żadnych kombinacji, drutów i późniejszych zmagań z przegubami i poukręcanymi frezami..... pomuk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted September 28, 2012 Author Share Posted September 28, 2012 Rozumiem tarcze przetaczam na 290 mm lub mogę założyć od Type R 290 mm z dużym ręcznym 190 mm. A co z tarczą kotwiczną, będzie OK ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glivek Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 (edited) Ja to bym dal na tyl jakas okazyjnie kupiona szperke do r160 i by stylko, bo z tym 6mt i rzezbieniem polosi czy zwrotnic itd, to za duzo zachodu jak dla mnie. Edited July 29, 2013 by Glivek Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Ale wygrzebałeś. Tak nawiasem,to nie trzeba rzeźbić,przerabiać.Wszystko pasuje,pod warunkiem montażu zwrotnic,wahaczy i półosi z przegubami z STi.Działa i robi dobrą robotę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glivek Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 (edited) Aj odgrzebalem nie jeden podobny temat i studiowalem, bo sie borykam z tymi dylematami, zeby usprawnic naped GTeka, no i teraz jest fajna oferta na allegro swap sti my03 bez dccd do wylicytowania, ale jak se poczytalem, ze i trzeba by bylo zamach z kpl. sprzeglem od sti to co ty "cybel" mowisz nawet tarcze i hamulce nawet reczny to by wyszlo pewnie kolo 10tysi wszystko, chyba ze to bajki no ale roznie gadaja. To se mysle -za duzo zachodu prosciej wsadzic plytke do r160 za 4tys(chyba ze mozna gdzies kupic taniej moze byc uzywka), Bo mi nie chodzi o to zeby startowac w zawodach itp. ale czsami pouczyc sie na placu przy malych predkosciach beczek miedzy pacholkami na 1, biegu glownie bo wiem ze ostra zmiana 2 na 1 bieg jest grozna , no i miec wieksze szanse w walce z zaspami zima:>. Edited July 29, 2013 by Glivek Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Ano taki swap tani nie jest,jeśli ma służyć długo i bezawaryjnie,to musi być zrobiony od A do Z.Wtedy zniesie dużo i długo. ale czsami pouczyc sie na placu przy malych predkosciach beczek miedzy pacholkami na 1, biegu A to może poważnie nadwyrężyć napędy GT-eka.R160 też za długo tego nie zniesie,ze względu małą na ilość oleju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kons6 Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 podepnę się pod temat z pytaniami dotyczącymi 6MT w type R ver 5 MY99 - czy kupienie 6MT z tylnym dyfrem R180 3,9 i wałem będzie pasowało na długość, a dyfer 3,9 da się zamontować tak samo jak obecny R180 4,44, który mam seryjnie? - czy mogę zachować obecne tylne półosie? czy R180 3,9 ma inne półosie niż R180 4,44? - jak z półosiami przednimi? przyjmuję, że będę potrzebować inne półosie do 6MT niż te, które mam obecnie, czy muszę wymienić zwrotnice, piasty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 czy kupienie 6MT z tylnym dyfrem R180 3,9 i wałem będzie pasowało na długość, a dyfer 3,9 da się zamontować tak samo jak obecny R180 4,44, który mam seryjnie? Będzie pasować i da się zamontować. - czy mogę zachować obecne tylne półosie? czy R180 3,9 ma inne półosie niż R180 4,44? Półosie powinny pasować. jak z półosiami przednimi? przyjmuję, że będę potrzebować inne półosie do 6MT niż te, które mam obecnie, czy muszę wymienić zwrotnice, piasty? Z przednimi półosiami nie ma problemu,pasują te z STi.Zwrotnice i piasty zostają. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kons6 Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 (edited) czyli podsumowuję do listy zakupów: - skrzynia 6MT z przełożeniem głównym 3,9 - dyfer R180 3,9 z płytką - wał do skrzyni i dyfra opsianych wyżej - półosie przednie dochodzą jeszcze: - wybierak - sprzęgło czy dzwon każdej 6MT będzie pasować do EJ207? Edited January 4, 2015 by kons6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryjeks Posted January 5, 2015 Share Posted January 5, 2015 (edited) Jeśli masz DCCD to w Twoim jest płytka i możesz ją przełożyć do dyfra z przełożeniem 3.9. Nie musisz kupować dyfra 3.9 z płytką. Bo tylko dyfry z 6MT DCCD miały płytkę z tyłu w komplecie. Chyba, że chcesz kupić komplet 6MT DCCD to nie było tematu Edited January 5, 2015 by ryjeks Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted January 5, 2015 Share Posted January 5, 2015 Bo tylko dyfry z 6MT DCCD miały płytkę z tyłu w komplecie. A to nie jest prawda.Była płytka z tyłu mimo braku DCCD. http://home.gci.net/~cowdookey/818/TransmissionIDChart_Public.pdf czy dzwon każdej 6MT będzie pasować do EJ207? Będzie pasowało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryjeks Posted January 5, 2015 Share Posted January 5, 2015 Bo tylko dyfry z 6MT DCCD miały płytkę z tyłu w komplecie. A to nie jest prawda.Była płytka z tyłu mimo braku DCCD. http://home.gci.net/~cowdookey/818/TransmissionIDChart_Public.pdf No to jeszcze napisz który numer skrzyni skoro to nie jest prawda Link to comment Share on other sites More sharing options...
nyndz Posted January 5, 2015 Share Posted January 5, 2015 Właśnie jakoś też znaleźć nie mogę Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted January 5, 2015 Share Posted January 5, 2015 Faktycznie link mało trafiony. Podam nr.skrzyni jak odczytam u siebie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now