mixerr5 Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 MOŻE KTOŚ MA POJĘCIE CZY DA RADE PRZEROBIĆ ZAWIESZENIE PNEUMATYCZNE NA PERSONA W SUBARU LEGACY 2,5L 2000R.CZY GRA JEST WARTA ŚWIECZKI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 Da i warta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dymian Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 mam podobne auto, też mam pneumatykę- reasumując tył już mam zmieniony na zwyklaki, teraz poluje na przód a na razie jest deficyt tego towaru... gra warta swieczki jak najbardziej- bo toyo z tyłu już poszły na śmietnik bo po opadnięciu tyłu na odcinku kilometra lekko spaliło mi ich boki, zaś przedni zawias jak opadnie to choroby morskiej idzie się nabawić/bez szkód materialnych się tu odbywa opadnięcie/... więc jak najbardziej zmieniać! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLEPSON Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 mixer55 >> zobacz mój pot w tym wątku: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=23&t=138928&view=unread#unread Da się. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panklex Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 Ostatnio przerabialem, opadl na miescie i dobrze ze mialem w pracy przygotowany zestaw do swap-u.Sprawa prosta, Panowie najprawdopodobniej uszkodzilo mi sie przednie prawe zawieszenie (opadalo szybko a tyl stal kilka dni ) wiec zostalo mi sprawne tylne zawieszenie pneumatyczne. Moge oddac za butelke whisky. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilka_liter Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 Ja u siebie mam zmienione na bilsteina z angielskiego twinturbo. nie wiem ile to kosztowało poprzedniego właściciela, ale polecam taki setup każdemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robo323f Posted December 20, 2016 Share Posted December 20, 2016 Witam takie podstawowe pytanie dzwoniąc dziś do sklepu pytałem o komplet zawieszenia pytali czy ma to być amortyzator zwykły czy samopoziomujący? Zamierzam wymienić sam przód i sprzedawca twierdził, że może być potem problem z ustawieniem wysokości auta np: przód nisko a tył wysoko lub na odwrót. Amortyzator zwykły 370 zł samopoziomujący 1200 zł a pneumatyczny 2000 zł pięknie Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DETT Posted December 20, 2016 Share Posted December 20, 2016 Samopoziomujące to były w tych rocznikach Legacy chyba tylko z tyłu w wersji Outback - choć dla niektórych to już inny samochód. Czytałem, że komuś się udało zrobić wymianę pneumatyki na sprężynowe tylko na jednej osi. Ale to może rodzić problem kiedy ta druga - pneumatycznie zawieszona oś opadnie i kompresor będzie chciał wyrównać poziomy. Dlatego sądzę, że jeśli wymieniać to obie osie. Pamiętaj, że oprócz amorów potrzebne są też sprężyny i górne mocowania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soltys Posted December 22, 2016 Share Posted December 22, 2016 U siory w Legacy 2 zrobilem przod na mcphersonie (padl) a tyl dalej sie pompuje. Jak tyl padnie to tez sie zmieni:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now