mixerr5 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 MOŻE KTOŚ MA POJĘCIE CZY DA RADE PRZEROBIĆ ZAWIESZENIE PNEUMATYCZNE NA PERSONA W SUBARU LEGACY 2,5L 2000R.CZY GRA JEST WARTA ŚWIECZKI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Da i warta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 mam podobne auto, też mam pneumatykę- reasumując tył już mam zmieniony na zwyklaki, teraz poluje na przód a na razie jest deficyt tego towaru... gra warta swieczki jak najbardziej- bo toyo z tyłu już poszły na śmietnik bo po opadnięciu tyłu na odcinku kilometra lekko spaliło mi ich boki, zaś przedni zawias jak opadnie to choroby morskiej idzie się nabawić/bez szkód materialnych się tu odbywa opadnięcie/... więc jak najbardziej zmieniać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLEPSON Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 mixer55 >> zobacz mój pot w tym wątku: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=23&t=138928&view=unread#unread Da się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Ostatnio przerabialem, opadl na miescie i dobrze ze mialem w pracy przygotowany zestaw do swap-u.Sprawa prosta, Panowie najprawdopodobniej uszkodzilo mi sie przednie prawe zawieszenie (opadalo szybko a tyl stal kilka dni ) wiec zostalo mi sprawne tylne zawieszenie pneumatyczne. Moge oddac za butelke whisky. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilka_liter Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Ja u siebie mam zmienione na bilsteina z angielskiego twinturbo. nie wiem ile to kosztowało poprzedniego właściciela, ale polecam taki setup każdemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robo323f Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Witam takie podstawowe pytanie dzwoniąc dziś do sklepu pytałem o komplet zawieszenia pytali czy ma to być amortyzator zwykły czy samopoziomujący? Zamierzam wymienić sam przód i sprzedawca twierdził, że może być potem problem z ustawieniem wysokości auta np: przód nisko a tył wysoko lub na odwrót. Amortyzator zwykły 370 zł samopoziomujący 1200 zł a pneumatyczny 2000 zł pięknie Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Samopoziomujące to były w tych rocznikach Legacy chyba tylko z tyłu w wersji Outback - choć dla niektórych to już inny samochód. Czytałem, że komuś się udało zrobić wymianę pneumatyki na sprężynowe tylko na jednej osi. Ale to może rodzić problem kiedy ta druga - pneumatycznie zawieszona oś opadnie i kompresor będzie chciał wyrównać poziomy. Dlatego sądzę, że jeśli wymieniać to obie osie. Pamiętaj, że oprócz amorów potrzebne są też sprężyny i górne mocowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 U siory w Legacy 2 zrobilem przod na mcphersonie (padl) a tyl dalej sie pompuje. Jak tyl padnie to tez sie zmieni:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się