Jump to content

Dziwny dzwięk przy dohamowywaniu


Caniball

Recommended Posts

Witam mam mały problem w postaci dźwięku przypominającego tarcie tłoczka o tarczę dźwięk występuje przy hamowaniu poniżej 20 km/h z przody po lewej stronie po przejechaniu paru kilometrów nie wiem czy to ma jakiś wpływ ale jakieś 5 miesięcy temu wymieniałem tarcze i klocki na przedniej osi oraz wymieniłem gumki na prowadnicach lewego zacisku który był zablokowany przez rdze Jeśli ktos ma jakiś pomysł proszę o pomoc Z góry dzięki :twisted:

Link to comment
Share on other sites

tarcie tłoczka o tarczę

 

A masz klocek hamulcowy? :roll: :mrgreen:

 

 

Serio to może warto obejrzeć (wymienić) tłoczki w zacisku, szczególnie jeśli była tam rdza.

Link to comment
Share on other sites

Witam mam mały problem w postaci dźwięku przypominającego tarcie tłoczka o tarczę dźwięk występuje przy hamowaniu poniżej 20 km/h z przody po lewej stronie po przejechaniu paru kilometrów nie wiem czy to ma jakiś wpływ ale jakieś 5 miesięcy temu wymieniałem tarcze i klocki na przedniej osi oraz wymieniłem gumki na prowadnicach lewego zacisku który był zablokowany przez rdze Jeśli ktos ma jakiś pomysł proszę o pomoc Z góry dzięki :twisted:

 

Chyba tez cos takiego slysze co jakis czas, szczegolnie jak parkuje/ wyjezdzam z garazu. Kiedys zglaszalem to przy przegladzie i uslyszalem ze TTTM, o ile pamietam, byly juz posty nt tutaj. Pytalem przy przegladzie bo mialem wrazenie ze klocki sie skonczyly i jakby metal o metal zaszorowal, albo cos nie tak z zaciskiem/prowadnica bylo. Nie wiem czy to nie problem z ta blaszka co siedzi w zacisku.

Link to comment
Share on other sites

Tak mam klocek hamulcowy ,juz szlifowałem i nie jeździłem po piasku tzn szutrze moze inaczej czy korozja w prowadnicach zacisku w jazmiemoże być na tyle duża aby powiększyć otwór w ja-żmie
Masz na myśli prowadnice klocka czy prowadnice zacisku (trzpienie)? Jeśli te pierwsze, to korozja jest normalna i należy się jej pozbyć tak jak już inni opisali (właściwy smar to dobry pomysł). Jeśli skorodowały prowadnice zacisku to chyba raczej konieczna jest wymiana (przy okazji je też warto przesmarować).

 

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...