Caniball Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Witam mam mały problem w postaci dźwięku przypominającego tarcie tłoczka o tarczę dźwięk występuje przy hamowaniu poniżej 20 km/h z przody po lewej stronie po przejechaniu paru kilometrów nie wiem czy to ma jakiś wpływ ale jakieś 5 miesięcy temu wymieniałem tarcze i klocki na przedniej osi oraz wymieniłem gumki na prowadnicach lewego zacisku który był zablokowany przez rdze Jeśli ktos ma jakiś pomysł proszę o pomoc Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 tarcie tłoczka o tarczę A masz klocek hamulcowy? :roll: Serio to może warto obejrzeć (wymienić) tłoczki w zacisku, szczególnie jeśli była tam rdza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Wyjmij klocki przeszlifuj na papierze ściernym leżącym na czymś prostym i twardym załóż na nowo i daj znać czy pomogło. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMK Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 jeździłeś po piasku,leśnej drodze itp.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caniball Opublikowano 18 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Tak mam klocek hamulcowy ,juz szlifowałem i nie jeździłem po piasku tzn szutrze moze inaczej czy korozja w prowadnicach zacisku w jazmiemoże być na tyle duża aby powiększyć otwór w ja-żmie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 przy klockach są takie magiczne blaszki, które niby mają dawać znać jak się klocek kończy. Sprawdź je dokładnie. Lubią obcierać o obudowę hamulca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMK Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 prowadnice powinny być nasmarowane smarem miedziowym co by się nie zapiekać a tym samym nie "układać" krzywo klocka powinno się dbać o ten element przy każdej wymianie klocków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobota Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Miedziowego nie stosowałem ale mogę polecić Plastilube Loctite - jakiś czas zmieniając klocki użyłem tego smaru i naprawdę "robi", a co więcej dosyć dobrze trzyma się i nie wypłukuje. Można kupić w saszetkach, groszowa sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Witam mam mały problem w postaci dźwięku przypominającego tarcie tłoczka o tarczę dźwięk występuje przy hamowaniu poniżej 20 km/h z przody po lewej stronie po przejechaniu paru kilometrów nie wiem czy to ma jakiś wpływ ale jakieś 5 miesięcy temu wymieniałem tarcze i klocki na przedniej osi oraz wymieniłem gumki na prowadnicach lewego zacisku który był zablokowany przez rdze Jeśli ktos ma jakiś pomysł proszę o pomoc Z góry dzięki Chyba tez cos takiego slysze co jakis czas, szczegolnie jak parkuje/ wyjezdzam z garazu. Kiedys zglaszalem to przy przegladzie i uslyszalem ze TTTM, o ile pamietam, byly juz posty nt tutaj. Pytalem przy przegladzie bo mialem wrazenie ze klocki sie skonczyly i jakby metal o metal zaszorowal, albo cos nie tak z zaciskiem/prowadnica bylo. Nie wiem czy to nie problem z ta blaszka co siedzi w zacisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Tak mam klocek hamulcowy ,juz szlifowałem i nie jeździłem po piasku tzn szutrze moze inaczej czy korozja w prowadnicach zacisku w jazmiemoże być na tyle duża aby powiększyć otwór w ja-żmieMasz na myśli prowadnice klocka czy prowadnice zacisku (trzpienie)? Jeśli te pierwsze, to korozja jest normalna i należy się jej pozbyć tak jak już inni opisali (właściwy smar to dobry pomysł). Jeśli skorodowały prowadnice zacisku to chyba raczej konieczna jest wymiana (przy okazji je też warto przesmarować). Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caniball Opublikowano 23 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 No właśnie jedynie tylko wymiana może poszukam samego Jażma będzie chociaż taniej wiecie może od jakich wersji i modeli pasuje zacisk moja niunia outback 2004 3.0 H6 Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się