Barthez Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Witam Przymierzam się do zakupu forestera 03-05 2.0 n/a Wiem, że panuje ogólny trend w obniżaniu i utwardzaniu zawiasu, lecz ja bym chciał zrobić dokładnie coś odwrotnego. Chcę podnieść (+4cm około) oraz zrobić charakterystykę bardziej miękką (przewiduję również wyższy od standardowego profil opony). Nie zależy mi na super parametrach jezdnych ponieważ jeżdżę spokojnie (przepisowo ). (Do szaleństwa na torze mam inne auto) Auto ma służyć do dalszych wypadów po niekoniecznie dobrych drogach (często zimą są nieodśnieżane). Ktoś już taką modyfikację przeprowadzał? - gdzie można o tym poczytać? Jakie są orientacyjne koszta takowej zabawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 pogadaj z TOMA52 on ma chyba 1" podniesionego forka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SirCastic Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 ...była onegdaj taka germańska wersja Hunter, w katalogach niemieckich z lat 2006-2007 jawi mi się ze miała ok 240mm prześwitu, niestety, jedynym śladem na forum (poza objawami wyparcia tej informacji) jest mój własny wątek sprzed 6'ciu lat viewtopic.php?f=11&t=104963&view=unread#unread Niemniej to sugeruje że istnieją jakieś fabryczne rozwiązania... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał R. Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Napisz do lesniczy007, on wie jak ogarnąć temat 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barthez Opublikowano 17 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 dzięki za podpowiedzi Powiem szczerze iż po pierwszej przejażdżce forkiem jestem trochę rozczarowany... może egzemplarz może ten typ tak ma... w każdym razie dalej szukam tym razem sztuki, która będzie działała jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steckiewicz Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Napisz do lesniczy007, on wie jak ogarnąć temat 8) Tak jak kolega pisze powyżej , Kolega Lesniczy007 ma Forka " Potwork " i ogania temat . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaiM Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Barthez, trzymam kciuki abyś trafił na egzemplarz który Cię zachwyci. Co do podniesienia zawieszenia - są bez problemu do kupienia na eBay tzw. lift kity http://motors.shop.ebay.com/i.html?_nkw=subaru+forester+lift+kit Za około 200 USD + wysyłka masz 1", kiedyś jak się interesowałem tym znalazłem 2" i 3" też Ewentualnie szukaj firmy która to robi (raczej w USA więc dochodzi wysyłka) - jest tego sporo szukaj pod hasłem Forester lift kit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basmanek Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Ja kiedys chcąc niechcąc miałem taki 1" lift tyłu, bo jakis pajac wymienił amory na zwykłe nie zmieniając sprężyn. Jak dupa siadła to wsadził 1" taki plastkowy, czy tam poliurtanowy dystans pomiedzy poduszkę amortyzatora a karoserię . Trzeba tylko do poduszki wsadzić dłuższe (o wysokość dystansu) szpilki (3szt) i po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się