fary Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Zastanawiam się nad zakupem antyka z silnikiem 2.0L, 116KM to nie aż tak dużo więc ciekaw jestem jak duża jest różnica między tym silnikiem a 2.2L który ma chyba 135KM (spalanie, osiągi). Ewentualnie czy w przypadku swapu wystarczy wymiana samego silnika czy trzeba by przełożyć też skrzynię i napędy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Przy zmianie 2.0=>2.2 skrzynia, elektronika wszystko zostaje. Nie mam porównania do 2.0 (ujeżdżam 2.2), ale mój pali 12/100km LPG w cyklu mieszanym (automat) i fajnie jeździ. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fary Opublikowano 17 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Dzięki za info Soltys, potwierdzone w jeszcze innym źródle może ktoś jeszcze chce się podzielić wiedzą tajemną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Jak to mówią: w zasadzie to ten sam motor tyle że "rozwiercony na 2.2" Skoro sterowanie pasuje nie powinno być problemu. Rożnica w osiągach nie będzie aż tak zauważalna, w końcu to zwykłe NA. Zapewne większy problem będzie z zakupem dobrego egzemplarza silnika na rynku wtórnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fary Opublikowano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Z tego co się orientuje to różnica jest, w końcu też jest większa moc i przede wszystkim moment a to wszystko uzyskane z pojemności Chyba nie przekonam się o tym tak szybko jak myślałem, bo auto które miałem kupić ktoś sprzątnął mi sprzed nosa... w stronę Pomorza :roll: ale poszukiwania dalej trwają Najgorsze jest to że po jakieś ciekawe auto w rozsądnej cenie trzeba by jechać na południe Niemiec, trochę daleko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcyone Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Witam, a jak by się zabrać za swap z 1,8 na 2.2 Potrzebowałbym silnik z wiązką i kompem i skrzynię, czy półosie i most zostają? Czy jeszcze coś trzeba zmieniać? Ja w swoim powoli ogarniam budę (nie ma tego dużo) i myślę sobie może... Pozdrawiam. Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fary Opublikowano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Witam,a jak by się zabrać za swap z 1,8 na 2.2 Potrzebowałbym silnik z wiązką i kompem i skrzynię, czy półosie i most zostają? Czy jeszcze coś trzeba zmieniać? Ja w swoim powoli ogarniam budę (nie ma tego dużo) i myślę sobie może... Pozdrawiam. Kuba Jeżeli o mnie chodzi to masz błogosławieństwo, możesz ciąć metal i krzesać iskry Aha, daj znać jak postępy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Z tego co się orientuje to różnica jest, w końcu też jest większa moc i przede wszystkim moment a to wszystko uzyskane z pojemności Chyba nie przekonam się o tym tak szybko jak myślałem, bo auto które miałem kupić ktoś sprzątnął mi sprzed nosa... w stronę Pomorza :roll: ale poszukiwania dalej trwają Najgorsze jest to że po jakieś ciekawe auto w rozsądnej cenie trzeba by jechać na południe Niemiec, trochę daleko. Może się powtórzę, ale nie oczekuj zbyt wielkiej różnicy mocy jeśli chodzi o te silniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADOS Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Ja kiedyś robiłem swap z 2.0 na 2.2 i muszę powiedzieć, że byłem bardzo zadowolony. Różnica i odczucia oraz przyjemność z jazdy jest większa niż się spodziewałem. Przy silniku 2.0 przełożenie główne skrzyni to 4.11, a przy silnikach 2.2 przełożenie wynosi 3.9, a więc jest dłuższe. Zostawiając napędy od 2.0 w połączeniu z motorem 2.2, który pasuje P&P daje frajdę z jazdy. Polecam taki swap, tymbardziej, że wszystko może się zamknąć w 1000pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Pewnie tak, ale gdyby tak na doładowany 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADOS Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Można i na doładowany, ale to już inna skala finansów :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Tak z ciekawości: ile kosztowałby swap z 2.0 N/A na 2.2 Turbo? A może lepiej/taniej z 2.0 N/A na 2.0 Turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADOS Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 wszystko zależy jak ten swap ma wyglądać. Jeżeli chcesz uturbić ssak którego masz i zrobisz to sam, to możesz się zmieścić w 2tyś., wszystko zależy za ile kupisz potrzebne części. Jak chcesz jakiś setup od turbinowego to pewnie więcej bo będziesz potrzebował oprucz silnika z osprzętem, jeszcze wiązke elektryczną z komputerem. Następne pytanie jak będziesz tym jeździł, bo jak do katowania to napędy i sprzęgło też do wymiany bo nie wytrzymają długo katowania dużo mocniejszym silnikiem, ale wtedy mocno rosną koszty i przestaje to mieć sens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Miałem Legacy kombi 2.2 i zaraz po nim kupiłem legacy sedan 2.0 N/A, różnica jest kolosalna, sprzedałem tego kombi koledze z miasta i raz w czas mając już 2.0 jezdziłem 2.2... jeśli ktokolwiek o tym myśli (swap z 2.0 na 2.2) to gorąco namawiam, sam teraz będę przekładał..., off topic: .. kombi pocałowało drzewo bokiem i jest trochę gratów.. PW... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Tak z ciekawości jaki silnik z T pasuje P&P do Legacy III ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Żaden - inny komputer sterujący, inne wiązki, inny osprzęt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 (edytowane) Tak z ciekawości: ile kosztowałby swap z 2.0 N/A na 2.2 Turbo? A może lepiej/taniej z 2.0 N/A na 2.0 Turbo? Najtaniej i najlepiej to sprzedac to co masz i kupic samochod z turbo. Edytowane 3 Stycznia 2013 przez Kapic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Jak silnik w agonii warto go zmienić, ale tylko na Turbo i najlepiej z closed deck, czyli EJ20BUB. Genialny silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Jestem właśnie po przekładce z 2.0 na 2.2, wsadziłem swój silnik 2.2 który miałem we wcześniejszym Legacku, cała góra została z 2.0. Jest o niebo lepiej, dopiero teraz czuć różnicę, przełożenie trwało niecałe dwa dni, więc drugiego dnia już jeździłem 2.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się