kitewinger Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 hej, Wiem, że w nowych Forkach to ponoć prawidłowe działanie ale dla mnie to jest jak błąd fabryki Po dodaniu gazu i odjęciu nogi z pedału auto przyspiesza jeszcze przez jakieś 0,5 -1,5 sekundy, podobnie po prostu z dodaniem gazu - też reakcja jest opóźniona. Na maksa przeszkadza mi to opóźnienie odcięcia gazu po zdjęciu nogi z pedału bo zima się zbliża i nie wyobrażam sobie jazdy zimą autem gdzie przed zakrętem odejmuję gazu, robię kontrę kierownicą żeby ładnie się ustawił. Czy jest to związane z VDC i wyjęcie bezpiecznika rozwiąże także problem z gazem? Wściekły jestem na siebie, że nie sprawdziłem przed zakupem jaki to problem wyłączyć całkowicie kontrolę stabilizacji jazdy (tylko bezpiecznik). Dzisiaj na szutrze przy wyłączonej teoretycznie trakcji nie pozwolił mi się w ogóle nacieszyć autem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Ja mam wolnego ssaka '98 i mam to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaSH Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 a chyba było już o tym.... przepustnica do czyszczenia? Niech mnie ktoś zweryfikuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 13 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 No właśnie to nie jest to - oglądałem test forka 2.5xt w nowej budzie i własnie koleś też narzekał właśnie na to elektroniczne sterowanie i opóźnienie w odjęciu gazu. Czyszczenie przepustnicy z tego wynika nie ma nic tutaj do rzeczy -- Śr wrz 19, 2012 12:34 pm -- Tu nawet jest to na filmiku omówione -- So paź 13, 2012 7:50 pm -- Panowie, zimowe podjeżdżawki coraz bliżej a ja nadal nie wiem jak sobie poradzić z tym samoistnym przyspieszaniem po odjęciu gazu (0,5 -1 sek). Wczoraj sobie poleciałem ładnie bokiem i zapomniałem o tym ustrojstwie, odjęcie gazu i kontra w drugą stronę a on nadal przyspiesza i leci na drzewo Może ktoś jednak ma jakiś pomysł jak to ustrojstwo zmienić żeby działało normalnie ? Może nie-ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 a wgranie nowej mapy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 :shock: A u mnie opóźnienie po zdjęciu nogi z gazu zniknęło samoistnie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 13 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Tylko jeżeli nie masz MY09-13 to u CIebie akurat to mogła być przepływka itp a u mnie tym steruje ECU i samo się nie zmieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Panowie , wyjmijcie przepustnice na zewnatrz , rozbierzcie na czynniki pierwsze, wyczyscie dokładnie np. chemia FORSCH , dajcie nowe uszczelki , zamontujcie , dajcie czas na autoadaptacje , i zapomnijcie o temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 (edytowane) Panowie , wyjmijcie przepustnice na zewnatrz , rozbierzcie na czynniki pierwsze, wyczyscie dokładnie np. chemia FORSCH , dajcie nowe uszczelki , zamontujcie , dajcie czas na autoadaptacje , i zapomnijcie o temacie carfit dzięki za info - ale mam jeszcze prośbę o weryfikację. Problem dokładnie polega na tym, że po odjęciu gazu po prostu nie jest od razu odcinane paliwo itp, tzn nie ma gwałtownego odcięcia jak w większości aut tylko delikatne. Rozmawiałem o tym w jednym z nie ASO i otrzymałem info, że tutaj wszystko jest w 100% sterowane elektronicznie (nie tak jak w poprzednim forku) i tak naprawdę aby w pełni sterować przepustnicą jak byśmy chcieli to musiałbym wymienić ECU Zima się zbliża a ja się coraz bardziej podłamuję mając auto, którym się nie nacieszę na lotnisku zimą ;( Problem poruszony też na filmiku załączony kilka postów wcześniej - od 2 minuty do 3 minuty. Na amerykańskich forach też nie znalazłem odpowiedzi jak się z tym uporać. Edytowane 25 Listopada 2012 przez kitewinger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się