Skocz do zawartości

cobb acccessport sti


pawels1

Rekomendowane odpowiedzi

accessporta można używać do wielu innych rzeczy, niż tylko do map ;) kasowanie błędów, flat shift, valet mode (limiter na 2000rpm - dobre jak autem wraca żona po imprezie) albo launch control to tylko niektóre z ciekawych rzeczy, które odpala się jednym przyciskiem z menu.

 

Mapy z netu też dobre, jak da się je samemu dłubać (i ma się przy okazji sondę w wydechu, a nie tak na "czuja").

 

Ale jak się ma non-us trzeba ręcznie dłubać... właśnie przyszła paczka z open portem i kminię już 2 wieczór to podłączyć żeby mi działało ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry produkt bardzo renomowanej firmy- buduje potwory grubo ponad 1000 i dostacza elektronikę m.in dla Switzer-a- GTR 1500 KM na ich programie ,prosty i łatwy w obsłudze,można załadować do 100 map[chyba lekka przesada].Na początek dostajesz ok.10 map od ekonomicznej do do stage 2 na paliwo sportowe,ma mnóstwo dodatkowych funkcji o których wspomniał kolega aki001 plus anti thieft mode ,regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu,regulacja obrotów silnika biegu jałowego i mozliwość monitorowania i zgrywania dosłownie wszystkich parametrów silnika.Bardzo bezpieczny produkt [nic nie wybuchnie jak u niektórych polskich tunerów.Można także stroić na nim auta indywidualnie i to także w Polsce,chociaż z doswiadczenia wolałbym to zrobić w USA przed wysłaniem auta do Polski.Kup i będzie pan zadowolony [mam to u siebie już parę lat i wszystko chodzi bez zarzutu-made in Texas nie china.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jest prawda. Lepiej zrobić dobry remap niż wgrywać mape z neta która może wiecej zaszkodzić niż polepszyć.

 

przestan... mam tu u siebie takich magikow ktorzy wgrywaja mapy na 300+ koni do swoich bumek na gnojówke i nawet hamowni im nie potrzeba a wtupiaja z 280konnym czołgiem zwanym Legacy B4 tłumaczac sie potem ze benzyna to benzyna... zawsze bedzie szybsza....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz racji-Zadzwoń do Katowic ,oni współpracują z COBB-em i mogą Ci zrobić customową mapę i wgrać do accessport-u.Stroją też na tym GTR-y.

kurcze, no to nie mówimy o tym samym. Ja piszę o COBBie, a Ty o firmie z Katowic, która używa COBBa i ogarnia strojenie tym urządzeniem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te mapy są bardzo dobre i bezpieczne ,a auta jeżdzą w wielu wypadkach szybciej niż te strojone u "renomowanych" tunerów w Polsce. W porównaniu do COBB-a polskie firmy są na etapie niemowlęcym.

 

Taaaaaa. Ja ch...ja wafla nie wgralbym nic z netu do auta. Wystarczy, że jeden z elementów wydechu, dolotu czy co mi się zamarzy innego będę miał poza normą i całą tą mapę można sobie w pupe wsadzić. Nie wiem jak Ty, ale ja wolę jechać do tunera, widzieć warunki w jakich pacjent b ędzie się kurował i pogadać z ludźmi mającymi większe pojęcie o tuningu niż ja.

Może to jakieś chore, ale lubie być przy swoim aucie w serwisie, poznać ludzi którzy przy nim dłubią. Oczywiście bez wtracania im się w robotę, bo tego żaden mechanior nie zdzierży;)

 

Takie wgranie mapy z netu to dla mnie istna profanacja. W strojeniu lokalnym mam chociaż tą pewność, że stroiciel przejedzie się autem i oceni wyniki. Dla mnie jako laika auto może iść mega, ale ze swym drewnianym słuchem mogę nie usłyszeć np spalania stukowego, a co dopiero poważniejszych tematów.

Stroiciel jeździ też różnymi autami, a znam takich co szczerze potrafią ocenić, że dupa panie - nic się więcej nie uzyska bo wybuchnie. A z netu - ściągamy mocniejszą/agresywniejszą mapę, a później zdziwko, że kabuuum.

Coob może być bardziej profi, ale auto z mapą Coob docenię jak będzie robione przez samego Cooba, a nie gotowca z netu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bez problemu,jeśli masz wersję amerykańską.Bzyq wejdż na stronę Cobb-a i poczytaj.Masz różne mapy w zależności od modyfikacji i paliwa.A o stukaniu w przypadku tej firmy zapomnij.oni robią elektronikę do aut dużo lepszych niż Subaru

 

-- N wrz 23, 2012 8:36 pm --

 

fedex, czy Ty masz coś wspólnego z cobbem?

 

Poza tym,że go używam i znam kilku ludzi [też zadowolonych] to nic. Szkoda ,że nie robią wersji europejskiej i nie mają swojej filii w Polsce ,bo jakość i ceny tuningu baaaaardzo by się poprawiły [z korzyścią dla nas użytkowników]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fedex, zapytałem, bo z Twoich postów wynika, że cobb ma same plusy. Ale sęk w tym, żeby te plusy nie przesłoniły wam minusów :wink: Jak ktoś ma auto w USA, to sobie może auto u nich wystroić, użytkownik us-speca w Polsce skazany jest na gotowca z netu, który nie uwzględnia różnic w specyfikacjach aut. A takie gotowce wgrywane do ecu nigdy nie będą tak dobre, jak mapy pisane pod konkretny egzemplarz. Nie raz była o tym mowa przy okazji np. PPP i Solbergów, czy pakietów GT w evo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...