vielebny Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 A więc ciąg dalszy pytań pozakupowych: Środkowy czujnik mierzy temperaturę oleju. Ale co oznaczają pozostałe? Będe bardzo wdzięczny za pomoc. Zdjęcie poniżej: Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Ten po prawej pokazuje ciśnienie oleju , a po lewej ciśnienie ładowania turbo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Lewy ciśnienie doładowania w at. Prawy to prawdopodobnie ciśnienie oleju. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 10 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Pomuki poleciały, ale rozwińmy temat: po lewej: gdy turbina nie pracuje wskazówka jest poniżej "0". Co więc jest mierzone w jednosktach CM/HG? A co oznacza KG/cm3? Nie jestem specjalistą od przeliczeń Czy ktoś mi to wytłumaczy? No i po prawej: od czego zalezy cisnienie oleju więc? Od obrotów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 No i po prawej: od czego zalezy cisnienie oleju więc? Od obrotów?Dokładnie - tu widać, że auta lubią wyższe obroty, bo smarowanie jest lepsze :] Pomuki poleciały, ale rozwińmy temat: po lewej: gdy turbina nie pracuje wskazówka jest poniżej "0". Co więc jest mierzone w jednosktach CM/HG? A co oznacza KG/cm3? Nie jestem specjalistą od przeliczeń Jak turbo nie dmucha, to się robi podciśnienie w dolocie. Trochę dziwne te oznaczenia na wskaźniku (z punktu widzenia akademickiego), bo 76 cmHg, to ok. 1 at. Zakładając, że to jest na minusie, to byłoby bliskie próżni ) Przypuszczam, że wskazówka w dół za bardzo nie idzie, co? A co oznacza KG/cm3? To inaczej atmosfera techniczna --> at.Co więc jest mierzone w jednosktach CM/HG? centymetry słupa rtęci --> rozwinięcie jednostki wyrażonej w milimetrach słupa rtęci. Polecam: Przelicznik ciśnień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Przypuszczam, że wskazówka w dół za bardzo nie idzie, co? Idzie. Mam takie same (tylko białe) i przy hamowaniu silnikiem stoi pionowo w dół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Przypuszczam, że wskazówka w dół za bardzo nie idzie, co? Idzie. Mam takie same (tylko białe) i przy hamowaniu silnikiem stoi pionowo w dół Się człowiek uczy całe życie ;] Na razie nie miałem maszyny z turbo, więc tym się usprawiedliwię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 10 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Przypuszczam, że wskazówka w dół za bardzo nie idzie, co? Idzie. Mam takie same (tylko białe) i przy hamowaniu silnikiem stoi pionowo w dół No własnie u mnie tez tak jest Czyli to jest miara podcisnienia w kolektorze dolotowym tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 No własnie u mnie tez tak jest Czyli to jest miara podcisnienia w kolektorze dolotowym tak? Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się