Skocz do zawartości

Uszczelka wybieraka skrzyni (poci się, a nawet kapie)


Bedo

Rekomendowane odpowiedzi

W moim WRXie poci się, a nawet delikatnie kapie olej ze skrzyni. Podobno jest temu winna uszczelka wybieraka. Jednak byłem dziś u mechanika, powiedział, że w 2 miejscach sie poci w sensie tam niżej i wyżej. Jedna 25zł druga 32zł czy coś takiego. Jednak robocizna to 300zł. Czy tam trzeba wyjmować skrzynie? Czy da się tego uniknąć. Poprzedni właściciel sie podobno dowiadywał w innym serwisie i wymiana powinna zamknąć się w 80zł. Czy ktoś chce mnie naciągnąć, czy poprzedni właściciel zarzucił ścieme?

Byłbym wdzięczny jeżeli jakiś specjalista by troszke oświecił :)

Jeżeli coś pomyliłem, albo nie dość jasno się wypowiedziałem to jest możliwe, bo jestem laikiem i troche mogłem pomieszać ^^

Pozdrawiam

 

Zapomniałem dodać, że WRX 2005r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy kto jaki ma cennik, ale troche roboty jest. Trzeba zrzucic wał, spuścić olej ze skrzyni, wydech, kołyskę pod skrzynią. Skrzyni nie trzeba ściągać, ewentualnie tylną część skrzyni(obudowe wiskozy), jeżeli mechanik jest ogarniety to obejdzie sie bez sciagnia tej obudowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Odgrzeję kotleta... Mam również problem z tą uszczelka. Patrząc na tą na aucie jest dość zabudowana (chodzi o kształt pokrywy). Czy ktoś mógłby może poradzić jak ją wytargać bez rozkręcania?? Ewentualnie na co zwrócić uwagę jeśli już trzeba będzie zdjąć dekiel i jak go potem uszczelnić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników