Skocz do zawartości

Liczniki z STI do GT?? Możliwe?


Arkadiusz

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli licznik będzie z modelu 98->00 to pasuje p&p.Poszukaj z anglika to będzie do ponad 200.Niektóre modele nie miały immo (zwłaszcza JDM) i wtedy trzeba wlutować diodę od immo (jeśli się chce żeby mrugała) ale na liczniku jest wszystko przygotowane,tylko wlutować diodę.Jak weżmiesz licznik bez immo i z immo i porównasz to zobaczysz gdzie jest różnica,pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisząc "immo w liczniku" miałem oczywiście na myśli tylko diodę a nie cały układ immo :) .Żeby wymienić licznik opuszczasz kierownicę (lub ściągasz koło kierownicy,będzie więcej miejsca),odkręcasz 2 śrubki od obudowy licznika,odkręcasz 3 śrubki od licznika,odpinasz 3 wtyczki od licznika i już masz licznik na zewnątrz.Co do kostek to bez obawy nie pasują naprzemiennie więc nie da się ich pomylić,chyba że bardzo się uprzesz i zaprzesz :lol: ,pozdro.

 

-- 9 wrz 2012, o 13:54 --

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dla potomności :mrgreen:

 

Stock GT:

 

A1> WHT Vehicle speed sensor 2 (back of gauge assembly)

A2> GRN/BLK Vehicle speed signal wire, from tranny

A3> BLK Vehicle speed sensor 2 (back of gauge assembly)

A4> LTGRN/BLK Right turn indicator

A5> BLU/WHT Highbeam indicator

A6> RED Highbeam indicator

A7> -------

A8> RED/WHT CEL

A9> GRN/WHT Oil Pres Indicator (dumby light) and goes to oil pressure switch on front of engine

A10> GRN Tachometer

A11> LTGRN Parking brake indicator/brake fluid level indicator, heads to parking brake switch and brake fluid level switch

A12> BLK/WHT Batter charge indicator

A13> VIO illumination lamps

 

 

B1> YEL/BLK Clock

B2> BLK Ground

B3> BLK/GRN Left turn indicator

B4> --------

B5> BLK/BLU Seat belt warning indicator

B6> GRN/WHT Water temperature gauge (hot in ON and START)

B7> GRN/RED Airbag warning light

B8> BLU/RED Door warning indicator

B9> YEL door warning indicator --> interior lights

B10> BLU/ORG door warning indicator --> interior lights

 

 

C1> ORG/WHT illumination lamps

C2> BRN/WHT Fuel gauge --> to ECU

C3> YEL/GRN A/T temp warning light

C4> RED/BLK Low Fuel warning lamp

C5> YEL/RED FWD indicator (from Transmission control)

C6> LTGRN/YEL ABS indicator

C7> ??? info not available from Mitchel's

C8> ??? info not available from Mitchel's

C9> ??? info not available from Mitchel's

C10> BLK/RED Temp gauge ground

C11> WHT/GRN Temp gauge signal (from thermometer in top right of engine)

C12> --------

C13> YEL/GRN Clock (hot in ACC and ON)

 

 

 

JDM V4 :

 

 

A1> BlU/WHT high beam indicator

A2> RED high beam indicator

A3> YEL door open, interior lights

A4> LTGRN ! symbol for parking brake

A5> RED/WHT CEL (now in red)

A6> BLK/WHT battery symbol/light

A7> BLK/BLU seat belt symbol/light

A8> GRN/WHT oil drip symbol/light

A9> BLU/RED open door warning/light

A10> WHT vehicle speed sensor 2

A11> GRN/BLK vehicle speed signal wire

A12> BLK vehicle speed sensor 2

A13> VIO illumination

 

 

B1> YEL/BLK clock

B2> GRN/WHT temp gauge

B3> BLK/RED temp gauge

B4> BLK ground

B5> -------

B6> BLK/GRN left turn indicator

B7> GRN/RED airbag symbol/light

B8> BLU/ORG open door warning indicator/light

B9> LTGRN/BLK right turn indicator

B10> GRN tach signal

 

 

C1> ORG/WHT illumination

C2> BRN/WHT fuel gauge

C3> RED/BLK low fuel warning light

C4> YEL/GRN hot "thing" warning light

C5> LTGRN/YEL ABS indicator/light

C6> BLU/YEL snow flake "HOLD" warning/indicator

C7> PNK ???

C8> WHT/BLK small lightbulb housing, with no transparent indicator

C9> YEL/RED I/C Spray indicator light

C10> BRN/RED small lightbulb housing, with no transparent indicator

C11> ------ small lightbulb housing, with no transparent indicator

C12> WHT/GRN temp gauge

C13> YEL/GRN clock

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Mam nowy problem, po zmianie auta dziś wreszcie znalazłem czas na wymianę zegarów z Gt'kowych na Sti. I jest meksyk, zegary z Gt'ka maja wejścia na kostki od góry, a Sti od tyłu. W poprzedniej wannie miałem takie same zegary jak Sti i nie było problemu.

 

dsc0579hy.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

I co ja mam zrobić teraz? Ma ktoś jakoś rozpiskę jak pozamieniać piny?

Edytowane przez MichallD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@MichallD, odpowiedziałem Ci w tym drugi wątku, ale jeszcze wkleję tu:

Czyli masz zegary od STI V.3/4, (97/98) bo są na duże kostki od tyłu, a auto masz 99/00, bo są zielone małe kostki od góry. W takim razie potrzebujesz zegary z V 5/6 (99/00). O ile dobrze pamiętam, one są już elektroniczne i nie trzeba grzebać w pinach. Tak się składa, że mam w szafie obydwie wersje zegarów i którąś na pewno będę sprzedawał, ale jeszcze nie wiem którą, bo auto jeszcze w budowie. Najprawdopodobniej właśnie te nowsze, więc jak chcesz, to się jeszcze wstrzymaj. Aha, tylko zegary są z wyświetlaczem dccd - ale myślę, że to GTkowi doda z 20 KM :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie wtyczki był tez w corollach E9 np wiec jak chcesz rzeźbić to możesz spróbować zaadaptować takie żeby połączyć zegary z Twoją wiązką (jeśli te duże z STI słabo dostepne). Rozpiskę pinów masz powyżej ;)

Edytowane przez dodo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...