Arkadiusz Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 Naszła mnie taka myśl. Otóż, czy da radę ogarnąc liczniki z STi do GT? Głownie chcialbym aby obrotomierz był centralnie----taka fanaberia Czy jest to możliwe? W sti obrotomierz jest do 9k i licznik w milach......da się to jakoś ogarnąc na KM ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FeNix Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 oryginalnie licznik jest w kilometrach, jdm ma to do siebie że kończy się przy prędkości 180km/h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arkadiusz Posted September 8, 2012 Author Share Posted September 8, 2012 i dalej nie idzie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 GT 99 ma bardzo fajne zegary na białych tarczach. Ja bym zmienił tylko podświetlenie na kolor niebieski..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FeNix Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 A to zależy bo można to odblokować, mając np. jak ja wartości w milach. W każdym razie oryginalnie dalej "nie idzie" Jest ustawiona blokada przy 180 km/h, taki japoński wymóg Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 Jeśli licznik będzie z modelu 98->00 to pasuje p&p.Poszukaj z anglika to będzie do ponad 200.Niektóre modele nie miały immo (zwłaszcza JDM) i wtedy trzeba wlutować diodę od immo (jeśli się chce żeby mrugała) ale na liczniku jest wszystko przygotowane,tylko wlutować diodę.Jak weżmiesz licznik bez immo i z immo i porównasz to zobaczysz gdzie jest różnica,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 Jeśli mowa o centralnym obrotomierzu to zakładam ze masz gt 99-01. W zegarach niema imo. Prędkość nie jest ograniczana przez zegary (w sti v5 i v6 odpowiada za nią chyba ecu) Po prostu wskazówka idzie dalej, nawet ciekawie to wygląda jak zamykasz licznik Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 A sama dioda jest tylko informacyjna po zmianie imo dalej będzie tyle ze nie bezie mrugać na desce Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arkadiusz Posted September 9, 2012 Author Share Posted September 9, 2012 Ogólnie dużo dłubania przy zmianie tych zegarow? Na ebayu są po 75-80f Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 Pisząc "immo w liczniku" miałem oczywiście na myśli tylko diodę a nie cały układ immo .Żeby wymienić licznik opuszczasz kierownicę (lub ściągasz koło kierownicy,będzie więcej miejsca),odkręcasz 2 śrubki od obudowy licznika,odkręcasz 3 śrubki od licznika,odpinasz 3 wtyczki od licznika i już masz licznik na zewnątrz.Co do kostek to bez obawy nie pasują naprzemiennie więc nie da się ich pomylić,chyba że bardzo się uprzesz i zaprzesz ,pozdro. -- 9 wrz 2012, o 13:54 -- 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arkadiusz Posted September 9, 2012 Author Share Posted September 9, 2012 Dzięki Lucza....dziś sprawdzę tą operacje bez docelowych liczników... Szukam na ebayu.....pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 Arkadiusz, jak będziesz szukał, to szukaj z wiązką (takie trzy wtyczki przechodzące w dwie ) bo inaczej będziesz musiał porzeźbić swoja wiązkę od GTka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichallD Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 Ja musiałem pozamieniać miejscami ok 30 pinów żeby zegary działały! Jest z tym trochę zabawy ale warto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HULK Posted October 5, 2012 Share Posted October 5, 2012 Lucza u mnie nie było tak P&P, choc wtyczki takie same ( a są dwa rodzaje) to tez jak kolega musiałem mase pinów poprzekładać. Cala operacja nie była specjalnie trudna jak znalazłem w necie rozpiskę połączeń Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matiz Posted October 5, 2012 Share Posted October 5, 2012 a jak z przebiegiem robicie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichallD Posted October 6, 2012 Share Posted October 6, 2012 No właśnie, ja mam różnice 18tyś km i chyba przestawię ten nowy na przebieg starego bo denerwuję mnie to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spokojny Posted October 12, 2012 Share Posted October 12, 2012 A jaki kolor podświetlenia mają zegary STi z GC8? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HULK Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 Dla potomności Stock GT: A1> WHT Vehicle speed sensor 2 (back of gauge assembly) A2> GRN/BLK Vehicle speed signal wire, from tranny A3> BLK Vehicle speed sensor 2 (back of gauge assembly) A4> LTGRN/BLK Right turn indicator A5> BLU/WHT Highbeam indicator A6> RED Highbeam indicator A7> ------- A8> RED/WHT CEL A9> GRN/WHT Oil Pres Indicator (dumby light) and goes to oil pressure switch on front of engine A10> GRN Tachometer A11> LTGRN Parking brake indicator/brake fluid level indicator, heads to parking brake switch and brake fluid level switch A12> BLK/WHT Batter charge indicator A13> VIO illumination lamps B1> YEL/BLK Clock B2> BLK Ground B3> BLK/GRN Left turn indicator B4> -------- B5> BLK/BLU Seat belt warning indicator B6> GRN/WHT Water temperature gauge (hot in ON and START) B7> GRN/RED Airbag warning light B8> BLU/RED Door warning indicator B9> YEL door warning indicator --> interior lights B10> BLU/ORG door warning indicator --> interior lights C1> ORG/WHT illumination lamps C2> BRN/WHT Fuel gauge --> to ECU C3> YEL/GRN A/T temp warning light C4> RED/BLK Low Fuel warning lamp C5> YEL/RED FWD indicator (from Transmission control) C6> LTGRN/YEL ABS indicator C7> ??? info not available from Mitchel's C8> ??? info not available from Mitchel's C9> ??? info not available from Mitchel's C10> BLK/RED Temp gauge ground C11> WHT/GRN Temp gauge signal (from thermometer in top right of engine) C12> -------- C13> YEL/GRN Clock (hot in ACC and ON) JDM V4 : A1> BlU/WHT high beam indicator A2> RED high beam indicator A3> YEL door open, interior lights A4> LTGRN ! symbol for parking brake A5> RED/WHT CEL (now in red) A6> BLK/WHT battery symbol/light A7> BLK/BLU seat belt symbol/light A8> GRN/WHT oil drip symbol/light A9> BLU/RED open door warning/light A10> WHT vehicle speed sensor 2 A11> GRN/BLK vehicle speed signal wire A12> BLK vehicle speed sensor 2 A13> VIO illumination B1> YEL/BLK clock B2> GRN/WHT temp gauge B3> BLK/RED temp gauge B4> BLK ground B5> ------- B6> BLK/GRN left turn indicator B7> GRN/RED airbag symbol/light B8> BLU/ORG open door warning indicator/light B9> LTGRN/BLK right turn indicator B10> GRN tach signal C1> ORG/WHT illumination C2> BRN/WHT fuel gauge C3> RED/BLK low fuel warning light C4> YEL/GRN hot "thing" warning light C5> LTGRN/YEL ABS indicator/light C6> BLU/YEL snow flake "HOLD" warning/indicator C7> PNK ??? C8> WHT/BLK small lightbulb housing, with no transparent indicator C9> YEL/RED I/C Spray indicator light C10> BRN/RED small lightbulb housing, with no transparent indicator C11> ------ small lightbulb housing, with no transparent indicator C12> WHT/GRN temp gauge C13> YEL/GRN clock 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichallD Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 (edited) Mam nowy problem, po zmianie auta dziś wreszcie znalazłem czas na wymianę zegarów z Gt'kowych na Sti. I jest meksyk, zegary z Gt'ka maja wejścia na kostki od góry, a Sti od tyłu. W poprzedniej wannie miałem takie same zegary jak Sti i nie było problemu. Uploaded with ImageShack.us I co ja mam zrobić teraz? Ma ktoś jakoś rozpiskę jak pozamieniać piny? Edited January 28, 2013 by MichallD Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawlaswrc Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 @@MichallD, odpowiedziałem Ci w tym drugi wątku, ale jeszcze wkleję tu: Czyli masz zegary od STI V.3/4, (97/98) bo są na duże kostki od tyłu, a auto masz 99/00, bo są zielone małe kostki od góry. W takim razie potrzebujesz zegary z V 5/6 (99/00). O ile dobrze pamiętam, one są już elektroniczne i nie trzeba grzebać w pinach. Tak się składa, że mam w szafie obydwie wersje zegarów i którąś na pewno będę sprzedawał, ale jeszcze nie wiem którą, bo auto jeszcze w budowie. Najprawdopodobniej właśnie te nowsze, więc jak chcesz, to się jeszcze wstrzymaj. Aha, tylko zegary są z wyświetlaczem dccd - ale myślę, że to GTkowi doda z 20 KM Link to comment Share on other sites More sharing options...
dodo Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 (edited) Takie wtyczki był tez w corollach E9 np wiec jak chcesz rzeźbić to możesz spróbować zaadaptować takie żeby połączyć zegary z Twoją wiązką (jeśli te duże z STI słabo dostepne). Rozpiskę pinów masz powyżej Edited January 28, 2013 by dodo Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichallD Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Odpowiedziałem tam, chyba bardziej dobrany wątek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lelenbp Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 Sluchajcie duzo zabawy jest z tym przekladaniem pinów? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now