Jump to content

Liczniki z STI do GT?? Możliwe?


Arkadiusz

Recommended Posts

Naszła mnie taka myśl.

Otóż, czy da radę ogarnąc liczniki z STi do GT? Głownie chcialbym aby obrotomierz był centralnie----taka fanaberia :D

Czy jest to możliwe?

W sti obrotomierz jest do 9k i licznik w milach......da się to jakoś ogarnąc na KM ?

Link to comment
Share on other sites

A to zależy bo można to odblokować, mając np. jak ja wartości w milach. W każdym razie oryginalnie dalej "nie idzie" :) Jest ustawiona blokada przy 180 km/h, taki japoński wymóg :)

Link to comment
Share on other sites

Jeśli licznik będzie z modelu 98->00 to pasuje p&p.Poszukaj z anglika to będzie do ponad 200.Niektóre modele nie miały immo (zwłaszcza JDM) i wtedy trzeba wlutować diodę od immo (jeśli się chce żeby mrugała) ale na liczniku jest wszystko przygotowane,tylko wlutować diodę.Jak weżmiesz licznik bez immo i z immo i porównasz to zobaczysz gdzie jest różnica,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

Jeśli mowa o centralnym obrotomierzu to zakładam ze masz gt 99-01. W zegarach niema imo. Prędkość nie jest ograniczana przez zegary (w sti v5 i v6 odpowiada za nią chyba ecu) Po prostu wskazówka idzie dalej, nawet ciekawie to wygląda jak zamykasz licznik :P

Link to comment
Share on other sites

Pisząc "immo w liczniku" miałem oczywiście na myśli tylko diodę a nie cały układ immo :) .Żeby wymienić licznik opuszczasz kierownicę (lub ściągasz koło kierownicy,będzie więcej miejsca),odkręcasz 2 śrubki od obudowy licznika,odkręcasz 3 śrubki od licznika,odpinasz 3 wtyczki od licznika i już masz licznik na zewnątrz.Co do kostek to bez obawy nie pasują naprzemiennie więc nie da się ich pomylić,chyba że bardzo się uprzesz i zaprzesz :lol: ,pozdro.

 

-- 9 wrz 2012, o 13:54 --

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Lucza u mnie nie było tak P&P, choc wtyczki takie same ( a są dwa rodzaje) to tez jak kolega musiałem mase pinów poprzekładać.

Cala operacja nie była specjalnie trudna jak znalazłem w necie rozpiskę połączeń :)

Link to comment
Share on other sites

Dla potomności :mrgreen:

 

Stock GT:

 

A1> WHT Vehicle speed sensor 2 (back of gauge assembly)

A2> GRN/BLK Vehicle speed signal wire, from tranny

A3> BLK Vehicle speed sensor 2 (back of gauge assembly)

A4> LTGRN/BLK Right turn indicator

A5> BLU/WHT Highbeam indicator

A6> RED Highbeam indicator

A7> -------

A8> RED/WHT CEL

A9> GRN/WHT Oil Pres Indicator (dumby light) and goes to oil pressure switch on front of engine

A10> GRN Tachometer

A11> LTGRN Parking brake indicator/brake fluid level indicator, heads to parking brake switch and brake fluid level switch

A12> BLK/WHT Batter charge indicator

A13> VIO illumination lamps

 

 

B1> YEL/BLK Clock

B2> BLK Ground

B3> BLK/GRN Left turn indicator

B4> --------

B5> BLK/BLU Seat belt warning indicator

B6> GRN/WHT Water temperature gauge (hot in ON and START)

B7> GRN/RED Airbag warning light

B8> BLU/RED Door warning indicator

B9> YEL door warning indicator --> interior lights

B10> BLU/ORG door warning indicator --> interior lights

 

 

C1> ORG/WHT illumination lamps

C2> BRN/WHT Fuel gauge --> to ECU

C3> YEL/GRN A/T temp warning light

C4> RED/BLK Low Fuel warning lamp

C5> YEL/RED FWD indicator (from Transmission control)

C6> LTGRN/YEL ABS indicator

C7> ??? info not available from Mitchel's

C8> ??? info not available from Mitchel's

C9> ??? info not available from Mitchel's

C10> BLK/RED Temp gauge ground

C11> WHT/GRN Temp gauge signal (from thermometer in top right of engine)

C12> --------

C13> YEL/GRN Clock (hot in ACC and ON)

 

 

 

JDM V4 :

 

 

A1> BlU/WHT high beam indicator

A2> RED high beam indicator

A3> YEL door open, interior lights

A4> LTGRN ! symbol for parking brake

A5> RED/WHT CEL (now in red)

A6> BLK/WHT battery symbol/light

A7> BLK/BLU seat belt symbol/light

A8> GRN/WHT oil drip symbol/light

A9> BLU/RED open door warning/light

A10> WHT vehicle speed sensor 2

A11> GRN/BLK vehicle speed signal wire

A12> BLK vehicle speed sensor 2

A13> VIO illumination

 

 

B1> YEL/BLK clock

B2> GRN/WHT temp gauge

B3> BLK/RED temp gauge

B4> BLK ground

B5> -------

B6> BLK/GRN left turn indicator

B7> GRN/RED airbag symbol/light

B8> BLU/ORG open door warning indicator/light

B9> LTGRN/BLK right turn indicator

B10> GRN tach signal

 

 

C1> ORG/WHT illumination

C2> BRN/WHT fuel gauge

C3> RED/BLK low fuel warning light

C4> YEL/GRN hot "thing" warning light

C5> LTGRN/YEL ABS indicator/light

C6> BLU/YEL snow flake "HOLD" warning/indicator

C7> PNK ???

C8> WHT/BLK small lightbulb housing, with no transparent indicator

C9> YEL/RED I/C Spray indicator light

C10> BRN/RED small lightbulb housing, with no transparent indicator

C11> ------ small lightbulb housing, with no transparent indicator

C12> WHT/GRN temp gauge

C13> YEL/GRN clock

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Mam nowy problem, po zmianie auta dziś wreszcie znalazłem czas na wymianę zegarów z Gt'kowych na Sti. I jest meksyk, zegary z Gt'ka maja wejścia na kostki od góry, a Sti od tyłu. W poprzedniej wannie miałem takie same zegary jak Sti i nie było problemu.

 

dsc0579hy.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

I co ja mam zrobić teraz? Ma ktoś jakoś rozpiskę jak pozamieniać piny?

Edited by MichallD
Link to comment
Share on other sites

@@MichallD, odpowiedziałem Ci w tym drugi wątku, ale jeszcze wkleję tu:

Czyli masz zegary od STI V.3/4, (97/98) bo są na duże kostki od tyłu, a auto masz 99/00, bo są zielone małe kostki od góry. W takim razie potrzebujesz zegary z V 5/6 (99/00). O ile dobrze pamiętam, one są już elektroniczne i nie trzeba grzebać w pinach. Tak się składa, że mam w szafie obydwie wersje zegarów i którąś na pewno będę sprzedawał, ale jeszcze nie wiem którą, bo auto jeszcze w budowie. Najprawdopodobniej właśnie te nowsze, więc jak chcesz, to się jeszcze wstrzymaj. Aha, tylko zegary są z wyświetlaczem dccd - ale myślę, że to GTkowi doda z 20 KM :biglol:

Link to comment
Share on other sites

Takie wtyczki był tez w corollach E9 np wiec jak chcesz rzeźbić to możesz spróbować zaadaptować takie żeby połączyć zegary z Twoją wiązką (jeśli te duże z STI słabo dostepne). Rozpiskę pinów masz powyżej ;)

Edited by dodo
Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...