Moose Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 Witam. Mam problem z mocą silnika w moim Foresterze rocznik 2000 2,5l automat. Od niedawna samochód zachowuje się jak by przeszedł na emeryturę. Niemal totalny brak moce, szczególnie przy ruszaniu. Auto prawie się nie rozpędza, dopiero jak wjedzie na wyższe obroty, rzędu 3-4 tys, zaskakuje ale też nie zbyt ochoczo. W dodatku przy dodawaniu gazu furczy jak suszarka do włosów. Spalanie też poszło ostro do góry ale to dlatego że aby go rozpędzić muszę go trochę docisnąć. Byłem na komputerze ale kompletnie nic nie wykazał. Pojęcia nie mam co się dzieje. Może ktoś tutaj podpowie coś mądrego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igi_666 Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 Posprawdzaj świece, kable, cewkę, pompkę paliwa, filtr paliwa. Auto na gaz? Regulacja zaworów kiedy była ostatnio? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moose Posted September 7, 2012 Author Share Posted September 7, 2012 Świece, kable i filtr paliwa nowe. Cewka podobno jest ok, pompy paliwa nie sprawdzałem. Samochód mam 3 lata i ja nie robiłem regulacji zaworów. Czy poprzedni właściciel robił? Pojęcia nie ma. Auto nie ma instalacji gazowej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igi_666 Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Znajdź sobie na forum jak zrobić samodiagnozę w subaru. Zrób i w tedy zobaczymy co wymruga Link to comment Share on other sites More sharing options...
ironmzes Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Skoro nic nie wykazało na kompie to i pewnie nic nie wymruga. Sprawdź cewkę, wykręć świeczki zobacz w jakim są stanie. Może masz zalane gniazda od świec, nieraz tam oliwa się dostaje jak masz stare, twarde uszczelki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stozek Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Mój 2,5 też tak kiedyś był słaby, a potem zaczął stukać i nie było dobrze Ale to może być jakaś bzdura. Sprawdź dolot powietrza, czy jest szczelny. Zacznij od tego:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moose Posted September 7, 2012 Author Share Posted September 7, 2012 Jakieś trzy tygodnie temu miałem przebicie na kablu a dokładniej na łączeniu cewki z kablem. Iskra nie szła na jeden cylinder i rzucało autem jak diabli. Kable zostały wymienione ale jedno gniazdo cewki było popalone. Stwierdzili jednak w serwisie że cewka mimo to działa poprawnie. Może jednak nie? W serwisie póki co drapią się po głowie. Każda wskazówka będzie bardzo cenna. Dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ironmzes Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Robiłeś nocny test ze spryskiwaczem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 Może katalizator się przytyka . Jeżeli komputer nic nie pokazał warto sprawdzić czy nie tu jest problem . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now